فهرست مطالب صفحه

امداد خودرو ارمغانخانه

ارمغانخانه یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز بخش قره پشتلو شهرستان زنجان در ایران است که مسیر اصلی دسترسی به این شهر از زنجان به سمت ترکیه بوده و یکی از شهرهای مهم در مسیر ارتباطی بین زنجان و اردبیل است.
مرکز استان زنجان یعنی شهر زنجان تا شهر ارمغانخانه حدود 42 کیلومتر است که شما در مدت زمانی حدودا یک ساعته می‌توانید مسیر و فاصله بین این دو شهر را طی کنید.
امروزه خانواده‌های بسیاری در این شهر سکونت داشته و روزانه تعداد زیادی از هموطنان از این جاده در حال تردد هستند به همین دلیل وجود یک امداد خودروی مجهز با کادر مجرب در این شهر ضروری و الزامی است.
امداد خودروی محمود بهرامی بزرگ‌ترین، معتبرترین و مجهزترین نمایندگی امداد خودرو در شهر ارمغانخانه است که شما در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید از کلیه‌ی خدمات این مرکز استفاده کنید.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

ساعات کاری امداد خودرو ارمغانخانه

دسترسی به تمامی خدمات امداد خودروی ارمغانخانه و استفاده از این خدمات محدودیت زمانی نداشته و شما در 24 ساعت شبانه روز در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید از این خدمات جامع و گسترده به راحتی استفاده کنید، تمامی کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس شما بوده و تمامی امداد کاران و تعمیرکاران خبره‌ی امداد خودرو ارمغانخانه نیز در تمامی ساعات شبانه روز به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز فورا به محل شما اعزام شده و مشکل خودرویتان را حل کنند، پس اگر یکی از نگرانی‌های شما هم کمبود زمان است در نظر داشته باشید که می‌توانید در تمامی ساعات حتی در ساعت‌های پایانی روز و نیمه شب نیز از این خدمات به راحتی استفاده کرده و از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید.

مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه

ویژگی و مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه بسیار گسترده‌تر از حد تصور است که در این بخش می‌توانیم تعدادی از این مزایا و ویژگی‌ها را با یک‌دیگر بشناسیم و بررسی کنیم.

در اختیار داشتن امداد کاران و تعمیرکاران ماهر و آموزش دیده

از اصلی‌ترین مزایا و ویژگی‌های امداد خودروی ارمغانخانه، وجود کادری مجرب از امداد کاران و تعمیرکارانی است که به سیستم تولید تمامی خودروها مشرف بوده و می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های مجهز، خودروی شما را عیب یابی کرده و با دانش و اطلاعات بالایشان، خودرویتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت کاملا دقیق و به درستی تعمیر نمایند.

دسترسی 24 ساعته و همیشگی

از دیگر مزایا و ویژگی‌های امداد خودرو ارمغانخانه می‌توانیم به عدم محدودیت زمانی برای استفاده از این خدمات اشاره کنیم، به صورتی که شما در ساعات پایانی روز، در نیمه شب و حتی در روزهای تعطیل نیز می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید و دیگر نگران خرابی خودرویتان نباشید.

تعرفه‌های اقتصادی و مناسب

تعرفه‌های تعمیر خودرو و تمامی خدمات ارائه شده توسط امداد خودروی ارمغانخانه به قدری به صرفه و اقتصادی است که شما در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید، پس بهتر است برای صرفه جویی در هزینه‌هایتان، تعمیر خودروی خود را به امدادکاران امداد خودرو ارمغانخانه سپرده و بدون نگرانی از هزینه‌ی پیش آمده خودرویتان را با مناسب‌ترین قیمت تعمیر کنید و دیگر خرابی خودرویتان را به علت مشکلات مالی پشت گوش نیندازید.

در اختیار داشتن قطعات اصلی خودرو

اگر خرابی خودروی شما به علت ایجاد نقص در یکی از قطعات خودرو باشد و این قطعات نیاز به تعویض داشته باشند امداد خودروی ارمغانخانه قطعات یدکی تمامی خودروها را به صورت اصل و دارای گارانتی در اختیار داشته و برای تعویض قطعات خودرویتان از این قطعات با کیفیت استفاده خواهد کرد.

هزینه و تعرفه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه

عوامل و فاکتورهایی در تعیین هزینه‌های نهایی استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه موثر هستند که هر کدام تاثیر خود را بر روی هزینه‌ی نهایی خواهند داشت که از جمله این عوامل و فاکتورها می‌توانیم به ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه، مشکل پیش آمده، تعمیر یا تعویض قطعات، فاصله‌ی شما با اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امدادخودرو و … اشاره کنیم، اما مطمئن باشید که تعرفه‌های خدمات امداد خودرو ارمغانخانه را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید و بهتر است که نگران هزینه‌ی ناگهانی یا پیش آمده نباشید زیرا امداد خودروی محمود بهرامی موظف است تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تعمیر کرده و مانند روز اول به شما تحویل دهد.

شماره تماس امداد خودرو ارمغانخانه

یکی از مهم‌ترین مدارکی که بهتر است همراه با سایر مدارک خودرویتان همیشه به همراه داشته باشید شماره تماس امداد خودروی ارمغانخانه است، همین حالا تلفن همراه خود را برداشته و شماره امداد خودرو محمود بهرامی که بزرگترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در ارمغانخانه است را در آن ذخیره کرده و یا آن را بر روی یک تکه کاغذ یادداشت نمایید و در کنار سایر مدارک خودرویتان نگه دارید تا در زمان مواجه با مشکل در خودرویتان بدون اتلاف وقت بتوانید خودرویتان را تعمیر کنید و به کارهایتان برسید.

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه

استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه راحت‌ترین کاری است که شما در مواقع بروز مشکل در سیستم خودرویتان می‌توانید از آن استفاده کرده و خودروی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه مناسب تعمیر نمایید.
برای استفاده از خدمات امداد خودرو ارمغانخانه تنها کافیست در ابتدا با شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی در ارمغانخانه تماس گرفته و پس از ارتباط با کارشناسان پاسخگو، مشکل پیش آمده را به صورت واضح گزارش دهید.
پس از شرح دقیق حادثه پیش آمده، کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی سوالاتی را از شما خواهند پرسید تا بتواند بهترین و مناسب‌ترین امداد کاران را به محل شما اعزام کنند.
سوالاتی که آن‌ها از شما خواهند پرسید نظیر نام ونام خانوادگی، شماره تماس، محل دقیق توقف، مدل و شماره پلاک خودرویتان است و بهتر است برای رسیدن هر چه سریع‌تر امداد کاران به تک تک سوالات به درستی پاسخ دهید.
پس از پاسخگویی به سوالات، امداد کاران امداد خودرو ارمغانخانه بلافاصله به محل شما اعزام شده و پس از رسیدن به محل شما استفاده از دستگاه‌های مجهز خودرویتان را عیب‌یابی کرده و به درستی آن را تعمیر خواهند کرد و در صورتی که خودروی شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، قطعات خراب را با استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد.
در انتها و پس از اتمام کار امداد کاران، رسیدی توسط ان‌ها به شما ارائه خواهد شد که تمامی خدمات ارائه شده همراه با هزینه‌های دقیق در آن ذکر شده است و شما پس از بررسی می‌توانید این هزینه را به صورت آنلاین یا نقدی حساب کنید.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ارمغانخانه

پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو پارس، پژو روآ، سهند، اطلس، ساینا، پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، تمامی خودروهای تولید شده در شرکت‌های خارجی مانند: فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هیوندا، جنرال موتورز، mvm و … همه تحت پوشش امداد خودرو منوچهر بهرامی بوده و تمامی امداد کاران و تعمیرکاران امداد خودرو ارمغانخانه به تعمیر و تعویض قطعات این خودروها تسلط کامل داشته و می‌توانند به خوبی خودرویتان را عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت کامل رفع نمایند.

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو ارمغانخانه

در هر نفطه از شهر ارمغانخانه و یا مسیرهای مواصلاتی این شهر که باشید می‌توانید تنها با یک تماس از تمامی خدمات امداد خودرو محمود بهرامی به راحتی استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را تعمیر کنید پس دیگر نگران فاصله از زمانی و مکانی‌تان از تعمیرگاه نیز نباشید، امداد خودرو ارمغانخانه در هر نقطه از استان در کنار شماست تا فورا خودرویتان را تعمیر کند و شما دیگر گرفتار جاده نشوید.

َامداد خودرو ارمغانخانه ( شبانه روزی )

یکی از خدمات مهم مجموعه آیسان فجر که به صورت تخصصی و حرفه ای ارایه می شود ، امداد خودرو در مسیر  ارمغانخانه می باشد ب لطف خدا طی 20سال گذشته توانستیم به عنوان بهترین امداد خودرو ارمغانخانه  والبته کل استان زنجان منتخب شویم .
امداد خودرو ارمغانخانه

خدَمات امداد خودرو ارمغانخانه

خدمات امدادارمغانخانه شامل :
  • حمل با خودرو بر به صورت شبانه روزی
  • حمل با یدکش  به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرخگیر به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرثقیل به صورت شبانه روزی
  • مکانیکی سیار با کادر متخصص
  • باطریساز سیار به صورت حرفه ای
  • لوازم یدکی انواع خودروها
  • خدمات صافکاری تخصصی
  • خدمات نقاشی و پولیش کاری
  • عیب یابی با دستگاه دیاک
  

بهترین امداد خودرو ارمغانخانه

برای تماس با بهترین امداد خودرو ارمغانخانه با شماره  09121410056 تماس بگیرید .به شما قول میدهیم بهترین خدمات امداد خودرو را ارایه خواهیم داد. سالها تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو و استفاده از خودرو های بروز و کادری متخصص ، افتخار بهترین بودن در بین رقبا را شامل حال ما کرده .

شماره امداد خودرو ارمغانخانه

برای تماس با مجموعه امداد خودرو آیسان فجر شما می توانید از شماره های زیر استفاده نمایید . همکاران ما آماده امداد رسانی به صورت شبانه روزی ودر سریع ترین زمان ممکن به مسافران و همشهریان عزیز می باشد. تمامی شماره ها 24ساعت شبانه روز در دسترس می باشند.

09121410056

09122425165

09127416419

خودرو بر ارمغانخانه 

هنگام خراب شدن خودرو در جاده ارمغانخانه چه کاری انجام دهیم؟؟

اگر خودرو شما در ارمغانخانه دچار خرابی شد، آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بکیرید. همکاران ما از نزدیک ترین محل در اسرع وقت خود را به محل شما رسانده ودر صورتی که مشکل در همانجا قابل تعمیر باشد، خودرو شما را تعمیر میکنند. در غیر اینصورت اکر خودرو شما قابل تعمیر نبود، همکار ما با خودرو بر یا یدک کش خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک معتمد ومتخصص حمل خواهد کرد. 

هنگام تصادف در ارمغانخانه چه کاری انجام دهیم؟

اگر در مسیر ََارمغانخانه دچار صانحه شده اید، آرامش خود را حفظ کنید. در صورتی که حادثه جرحی بوده و سرنشینان آسیب دیده اند، سریعا با اورژانس به شماره 115تماس بگیرید. سپس با شماره 110تماس گرفته و پلیس محترم نیروی انتظامی را از این حادثه مطلع سازید. حال لازم است با امداد ارمغانخانه  به شماره 09121410056 تماس بگیرید.توجه: حتما قبل از انجام تمامی کارهای فوق در حد امکان به فاصله 200متر از صحنه تصادف، علایم هشدار دهنده استفاده کنید تا خدایی نکرده حادثه دیکری اتفاق نیفتد.َ 

هنگام پنچر شدن خودرو در ارمغانخانه چه کاری انجام دهیم ؟؟

اگر در حین حرکت با خودرو به ویژه در سرعت بالا لاستیک خودرو پنچر شد، سعی کنید بدون استرس و با آرامش کنترل فرمان را به دست کرفته وبه آرامی با کاهش سرعت خودرو خود را به کنار جاده هدایت کنید. سپس اقدام به تعویض زاپاس نمایید.توجه: در صورت بروز هر گونه مشکل با امداد خودرو ارمغانخانه  تماس بگیرید.

عیب یابی با دستگاه دیاگ در محل

از جمله خدمات ما عیب یابی وتعمیرات تا حد امکان در محل می باشد. همکاران ما با استفاده از دستگاه دیاگ خودرو شمارا در محل تست نموده در صورت داشتن ایرادات جزئی در همان جا رفع مینمایند. در غیر این صورت خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل میکنند.

ارایه لوازم یدکی در محل توسط امداد خودرو ارمغانخانه

در صورت نیاز به هر نوع لوازم یدکی خودرو کافی است با شماره  09121410056 ویا 09122425165 ویا 09127416419 {امداد خودرو ارمغانخانه تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خودرو شما را تحویل خواهند داد.

از جمله لوازم یدکی پر مصرف انواع خودرو:

  • باطری
  • دینام
  • تسمه دینام
  • هرزگرد دینام
  • شلنک رادیاتور آب
  • رادیاتور آب
  • درب رادیاتور آب
  • ضدیخ آب رادیاتور
  • شمع موتور
  • فن خنک کننده  موتور
  • چراغ های جلو خودرو
  • چراغ های عقب خودرو

بله تمامی خدمات جامع و گسترده امداد خودرو ارمغانخانه در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز قابل استفاده هستند و شما تنها با یک تماس می‌توانید از این خدمات در محل استفاده کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه خودرویتان را تعمیر کنید.

زمان رسیدن امداد کاران امداد خودرو ارمغانخانه به محل شما و فاصله‌تان از اولین جایگاه امداد خودرو بستگی دارد اما هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل شما خواهند رساند و مشکل خودرویتان را به سرعت حل خواهند کرد.

خیر تمامی خدمات امداد خودرو ارمغاتخانه برای تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند قابل استفاده هستند.

بله خدمات امداد خودرو ارمغانخانه در تمام نقاط این شهر و تمامی مسیرهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان قابل استفاده هستند.

بله در صورتی که دلیل نقص فنی خودرو شما خرابی یکی از قطعات بوده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد امدادکاران کاربلد و حرفه‌ای امداد خودرو ارمغانخانه، قطعات مورد نیاز خودرویتان را با قطعاتی اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد.

2 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر
    اخیرا وقتی که بنزین میزنم اتاق ماشین پر از بوی بنزین میشه و با اینکه پمپ بنزین ماشینم رو هم عوض کردم اما بازم این مشکل حل نشده میخواستم بدونم که چیکار باید کنم؟

    • سلام، درود و وقت بخیر
      معیوب شدن لوله ها و اتصالات سیستم سوخت رسانی، نشتی بنزین از زیر کاربراتور در خودروهای کاربراتوری، تنظیم نبودن شناور و سوزن خصوصا در دور آرام خودروهای کاربراتوری از عمده ترین مشکلاتی هستند که باعث به مشام رسیدن بوی بنزین در اتاق خودرو می‌شوند و بهتر است که برای رفع این عیب به جای هزینه‌های هنگفت، خودرویتان را به دست افرادی بسپارید که با سیستم خودرو به خوبی آشنا بوده و بتوانند به صورت دقیق مشکل خودرویتان را حل کنند.
      تعمیرکاران کاربلد و آموزش دیده امداد خودرو محمود بهرامی در هر ساعتی از شبانه روز و در تمامی ایام هفته در کنار شما هستند، تنها کافیست با شماره‌های امداد خودرو زنجان تماس بگیرید تا بلافاصله به محل شما امده و خودرویتان را در محل تعمیر نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *