امداد خودرو

امداد خودرو


فهرست مطالب صفحه

امداد خودرو هیدج

شهر هیدج که در فاصله 73 کیلومتری از شهر است در بخش مرکزی شهرستان ابهر در استان زنجان قرار دارد و رتبه پنجم از لحاظ جمعیت را در میان 16 شهر استان به خود اختصاص داده است و ساکنین بسیاری دارد و از همین جهت نیز خودروهای بسیاری روزانه در این شهر در حال تردد هستند و شما نیز ممکن است یکی از همان ساکنین و دارندگان خودرو باشید و بهتر است این نوید را به شما بدهیم که امداد خودرو هیدج، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما بوده و اماده ارائه خدمات و کمک رسانی به شما همشهریان عزیز و محترم است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را حل کند.

 

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تماس امداد خودرو هیدج

شماره تلفن امداد خودرو هیدج همان چیزی است که می‌تواند در هنگام بروز نقص در خودرویتان به داد شما برسد و شما را نجات دهد پس بهتر است که آن را برای همیشه به حافظه خود بسپارید و اگر از ما می‌شنوید بدون اتلاف وقت و در همین لحظه شماره امداد خودرو محمود بهرامی که معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهر هیدج است را در گوشی موبایل‌تان ذخیره کرده و یا آن را یادداشت کنید و در کنار مدارک خودرویتان بگذارید تا همیشه آن را به همراه داشته باشید و بتوانید در صورت بروز مشکل سریعا خرابی خودرویتان را تعمیر کرده و بدون اتلاف وقت به کارهایتان برسید و به دلیل خرابی خودرویتان کارهایتان را به تعویق نیندازید.

پنچرگیری توسط امداذ خودرو محمود بهرامی

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

خدمات امداد خودرو هیدج

خدمات امداد خودرو هیدج به قدری گسترده و جامع است که هوش از سر شما برده و شما می‌توانید در تمامی شرایط و لحظات روی تیم امداد خودرو محمود بهرامی حساب باز کنید.

پنچرگیری و تعویض لاستیک:

یکی از مشکلاتی که روزانه در بسیاری از خودروها شاهد آن هستیم، پنچری یا ترکیدگی لاستیک خودرو است و همین اتفاقات کوچک می‌تواند یک روز شما را خراب کند اما با حضور امداد خودرو هیدج دیگر نگران بروز این اتفاق نباشید و با خیال راحت از خودروی سواریتان استفاده کنید زیرا امداد کاران ما در هر نقطه از شهر که باشید به محل شما اعزام شده و خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک خودرویتان به سرعت در محل شما انجام خواهند داد.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

تعمیرات فنی و برقی خودرو:

نقص فنی و یا مشکلات برقی خودرو از مشکلات اجتناب ناپذیری است که بدون اطلاع قبلی و به صورت ناگهانی رخ داده و می‌تواند خودروی شما را از حرکت باز نگه دارد اما امداد خودرو هیدج با امداد کارانی کاربلد و آموزش دیده در هر ساعتی از شبانه روز مشکلات و نقص فنی یا برقی پیش آمده در خودروها را در محل رفع کرده و خودروی شما را مانند روز اول به شما تحویل خواهند داد.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

حمل و جابجایی خودرو:

در بعضی مواقع و در هنگام بروز مشکل در خودرو امکان تعمیر در محل وجود نداشته و باید خودرو را به تعمیرگاه رساند تا به صورت کامل تعمیر شود اما به دلیل بروز مشکل پیش آمده خودرو قادر به حرکت نیست که در چنین شرایطی امداد کاران اعزام شده به محل خودروی شما را تا اولین تعمیرگاه معتبر امداد خودرو و یا تعمیرگاه و مقصد مورد نظر شما حمل و جابجا خواهند کرد.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

سوخت رسانی:

اگر در هر نقطه از شهر به دلیل اتمام سوخت مجبور به توقف شدید تنها کافیست با شماره تماس امداد خودرو محمود بهرامی تماس بگیرید تا امداد کاران امداد خودرو هیدج در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز خودرویتان را به شما برسانند.

کمک در لحظات وقوع حوادث ناگهانی:

یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودرو هیدج کمک رسانی در مواقع بروز حوادث ناگهانی مانند تصادفات است و در چنین شرایطی تا رفع کامل مشکل و حادثه پیش آمده در کنار شما خواهد ماند و تا رسیدن به مقصد شما را یاری خواهد کرد.

 

در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

برآورد هزینه امداد خودرو هیدج

برآورد هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج با توجه به فاکتورهای مختلفی انجام می‌شود که هر کدام از این عوامل تاثیر مجزایی بر هزینه نهایی خواهند داشت اما شما هرگز نگران نباشید زیرا وظیفه امداد خودرو هیدج، ارائه خدمات و تعمیرات خودرو با بهترین، مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین قیمت و هزینه است تا صاحبان خودرو در هنگام خرابی خودرو و یا بروز حادثه دیگر نگران هزینه ناگهانی و پیش آمده نباشند.
فاکتورهای موثر بر هزینه نهایی امداد خودرو هیدج عبارتند از:
فاصله شما از اولین جایگاه امداد خودرو هیدج
ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج
مشکل پیش آمده در خودرو
تعمیر یا تعویض قطعات
و …

 اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید

استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج در 24 ساعت شبانه روز

استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی محدودیت زمانی و مکانی ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات جامع و گسترده امداد خودرو هیدج استفاده کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه مشکل خودرویتان را حل کنید و با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید تا به مفصد برسید.
تمامی کارشناسان امداد خودرو هیدج در هر لحظه پاسخگوی تماس شما همشهریان عزیز بوده و پس از تماس شما سریعا امداد کاران خبره و کاربلد را به محل شما اعزام خواهند کرد.

مزایا و ویژگی‌های امداد خودرو هیدج

صرفه جویی در هزینه ناگهانی و پیش آمده، جلوگیری از اتلاف وقت، آسودگی خیال در هنگام سفر و رانندگی و … از مزایای قابل توجهی هستند که نمی‌توانید چشم‌تان را بر روی آن ببندید و همین مزیت‌ها باعث می‌شوند که سفری بدون دلهره داشته و از مسیر پیش رویتان لذت ببرید پس بهتر است که شماره تلفن امداد خودرو طارم را همیشه به همراه داشته باشید و در صورت نیاز تنها با یک تماس از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی  بهره‌مند شوید و تمامی کارهایتان را به موقع انجام دهید.

 

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج

استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج سریع‌ترین و راحت‌ترین کاری است که شما بدون اتلاف وقت می‌توانید آن را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این خدمات جامع و گسترده استفاده کنید.

تماس با امداد خودرو هیدج

اولین قدم برای استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج، تماس با شماره امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در هیدج است که شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز می‌توانید با شماره‌های امداد خودرو هیدج تماس بگیرید و از خدمات آن استفاده کنید.

شرح و گزارش مشکل پیش آمده

پس از تماس با امداد خودرو محمود بهرامی و ارتباط با کارشناسان پاسخگو، باید مشکل پیش آمده را به صورت دقیق گزارش داده و خدمات مورد نیازتان را به کارشناسان اطلاع دهید.

پاسخگویی به سوالات کارشناسان

در ادامه تماس با امداد خودرو محمود بهرامی و پس از گزارش شما، کارشناسان این مرکز سوالاتی را از شما خواهند پرسید که بهتر است برای پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر کارهایتان به تک تک سوالات به درستی و با دقت پاسخ دهید.
سوالاتی که کارشناسان از شما خواهند پرسید نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مدل و شماره پلاک خودرو و محل دقیق توقف شما است.

اعزام امداد کاران به محل شما

پس از ثبت درخواست شما، امداد کاران کاربلد و ماهر امداد خودرو هیدج سریعا به محل شما اعزام شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل توقف شما خواهند رسید و به سرعت خودروی شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت کاملا دقیق حل خواهند کرد.

دریافت رسید و پرداخت هزینه

بعد از اتمام کار توسط امداد کاران و رفع کامل مشکل خودرو، رسیدی به شما ارائه خواهد شد که در آن تمامی خدمات به صورت کامل ذکر شده و مبلغ دقیق خدمات و قطعات تعویضی در آن لحاظ شده است و شما پس از بررسی و تائید آن می‌توانید هزینه نهایی را به صورت نقد یا آنلاین پرداخت نمایید.

رفع مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن

همان‌طور که مشاهده کردید، مشکل خودروی شما بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن حل شده و شما می‌توانید به راحتی به سفر خود ادامه داده و به کارهایتان برسید.

سوالات متداول امداد خودرو هیدج

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو هیدج

تمامی خودروها تحت هر برند و ساخت هر کشوری که باشند، تحت پوشش امداد خودرو هیدج قرار داشته و می‌توانند از کلیه خدمات این مرکز در هر نقطه از استان که هستند استفاده کنند.

خودروهای لوکس

تمامی خودروهای لوکس تحت پوشش خدمات امداد خودرو هیدج قرار داشته و تعمیرکاران کاربلد و خبره امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن این خودروها را عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.
خودروهای لوکس مانند: مرسدس بنز، BMW، پورشه، تویوتا، فولکس واگن، فورد، تسلا و … هستند

خودروهای خارجی

تمامی صاحبان خودروهای خارجی مانند خودروهای تولید شده در شرکت‌های MVM، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و … نیز می‌توانند از خدمات امداد خودرو هیدج استفاده کنند.

خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو

تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و … از جمله خودروهای تولید شده داخلی هستند که می‌توانند از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کنند.

خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا

از جمله خودروهای تولیدی در شرکت سایپا که می‌توانند از تمامی خدمات امداد خودرو هیدج استفاده کنند می‌توانیم به پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و … اشاره کنیم.


محله‌های تحت پوشش امداد خودرو هیدج

در هر نقطه از شهر هیدج و استان زنجان که هستید می‌توانید به راحتی از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی در هیدج استفاده کنید که از جمله این محلات می‌توانیم به محله‌های زیر اشاره کنیم:

بلوار امام خمینی
میدان پیامبر اعظم
حکیم هیدجی
بلوار کنگره شصت
آزادگان
علامه طباطبایی
ولیعصر
بوعلی سینا
مدرس
مدنی
خلیج فارس
بسیج
هفده شهریور
شهید جعفر صالحی
بلوار سروستان
شهدا
بلوار کمربندی شرقی
شهید بهشتی
شهید مطهری
طالقانی
سرچشمه
امیر کبیر
انقلاب
میدان خلیج فارس
پرستار
قندی غربی
قندی شرقی
و…

 

استفاده از خدمات امداد خودرو هیدج محدودیت زمانی ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز می‌توانید از این خدمات گسترده و ارزشمند در هر نقطه از شهر که هستید استفاده کنید.

 

تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند تحت پوشش خدمات امداد خودرو هیدج بوده و صاحبان خودرو می‌توانند از خدمات گسترده امداد خودرو منوچهر بهرامی به راحتی و تنها با یک تماس استفاده کنند.

با عضویت در امداد خودرو و در دست داشتن کارت طلایی می‌توانید از تمامی خدمات ارزشمند امداد خودرو هیدج با مزایا و تخفیفات ویژه‌ استفاده کنید و در هنگام بروز خرابی و یا حادثه خودرویتان را با هزینه کمتری تعمیر نمایید.

 

امداد کاران امداد خودرو هیدج پس از تماس شما سریعا به محل خرابی خودرویتان اعزام خواهند شد و زمان دقیق رسیدن امداد کاران بستگی به فاصله شما از اولین جایگاه امداد خودرو بستگی دارد.

 

با عضویت در امداد خودرو و در دست داشتن کارت طلایی می‌توانید از تمامی خدمات ارزشمند امداد خودرو هیدج با مزایا و تخفیفات ویژه‌ استفاده کنید و در هنگام بروز خرابی و یا حادثه خودرویتان را با هزینه کمتری تعمیر نمایید.

 

بله پس از رفع خرابی خودرو و اتمام کار امداد کاران رسیدی به شما تحویل داده خواهد شد که تمامی اقدامات انجام شده و هزینه‌های دقیق آن لحاظ شده است و شما می‌توانید پس از دریافت رسید هزینه نهایی را به صورت نقد و یا انلاین پرداخت نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *