امداد خودرو

امداد خودرو


معرفی امداد خودرو خرمدره

خرمدره به عنوان سومین شهر بزرگ استان زنجان دارای یکی از مجهزترین مراکز امداد خودرو در سطح استان بوده و کارشناسان و تعمیرکاران آموزش دیده و خبره‌ای را در کنار خود دارد.
خرمدره با تمدن 8 هزار ساله خود به عنوان قدیمی‌ترین شهر استان زنجان به شمار می‌رود و در فاصله 80 کیلومتری از جنوب شرقی شهر زنجان قرار دارد و روزانه خودروهای بسیاری از مسیرهای مواصلاتی میان این شهر با مرکز استان و هم‌چنین کلان شهر تهران در حال عبور و مرور بوده و به همان میزان در سطح شهر خرمدره نیز در حال تردد هستند.
امداد خودرو خرمدره با مدیریت محمود بهرامی در هر لحظه آماده خدمت رسانی به هموطنان در نقاط مختلف شهرستان خرمدره می‌باشد.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تلفن امداد خودرو خرمدره

شماره تلفن امداد خودرو خرمدره با شماره 09121410056 همان چیزیست که در مواقع بحرانی و حساس مانند وقوع حوادث جاده‌ای و نقص فنی در سیستم خودرویتان می‌توانید با استفاده از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات خودرویتان را حل کرده و به کارهایتان برسید یا به سفر خود ادامه دهید، تنها کافیست همین حالا شماره تماس امداد خودروی منوچهر بهرامی که اصلی‌ترین، بزرگ‌ترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان خرمدره است را بر روی گوشی موبایلتان ذخیره کرده و یا آن را در جایی یادداشت کنید و همیشه به همراه داشته باشید تا بتوانید در هر لحظه و هر ساعتی از 24 ساعت شبانه روز، در صورت نیاز، از خدمات جامع امداد خودرو خرمدره استفاده کنید.
فراموش نکنید که امداد خودرو خرمدره همراه هر لحظه شما در جاده‌ها است.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

امداد خودرو خرمدره

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر خرمدره تماس بگیرید❇️

خدمات قابل ارائه در امداد خودرو خرمدره

خدمات امداد خودرو خرمدره یکی از گسترده‌ترین خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو استان زنجان با مدیریت محمود بهرامی  به شمار می‌رود و شما تنها با یک تماس می‌توانید از این خدمات ویژه استفاده کرده و هرگونه مشکل خودرویتان را به سرعت رفع کنید.
خدمات گسترده امداد خودرو خرمدره شامل تعمیرات در محل، تعمیرات فنی، تعمیرات برقی، پنچرگیری، تعویض لاستیک، جابجایی و حمل خودرو، سوخت رسانی، کمک رسانی در هنگام وقوع حوادث و … می‌باشد و شما در هر نقطه از استان زنجان و شهرستان خرمدره که باشید می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

خدمات امداد خودرو خرمدره شامل :

  • حمل با خودرو بر به صورت شبانه روزی
  • حمل با یدکش  به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرخگیر به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرثقیل به صورت شبانه روزی
  • مکانیکی سیار با کادر متخصص
  • باطریساز سیار به صورت حرفه ای
  • لوازم یدکی انواع خودروها
  • خدمات صافکاری تخصصی
  • خدمات نقاشی و پولیش کاری
  • عیب یابی با دستگاه دیاک
 
 

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره

استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره بسیار راحت‌تر از چیزی است که حتی بتوانید تصورش را بکنید.
در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از شهرستان خرمدره که هستید کافیست در همان نقطه بمانید، تلفن همراه خود را برداشته و با شماره امداد خودرو محمود بهرامی تماس بگیرید و خواهید دید که پس از تماس‌تان در و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان و تعمیرکاران امداد خودرو خرمدره به محل شما اعزام شده و خودروی شما را عیب‌یابی خواهند کرد.

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید❇️

هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره

امداد خودرو خرمدره بهترین و مناسب‌ترین تعرفه‌ها را در تمامی نمایندگی‌های امداد خودرو داشته و می‌تواند خودروی شما را با کم‌ترین هزینه عیب یابی و تعمیر کرده و خودروی شما را مانند روز اول به شما تحویل دهد.
عواملی مانند ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو، نوع خرابی و مشکل خودرو، تعمیر و یا تعویض قطعات، فاصله شما از اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو و … از عوامل موثر بر تعیین و محاسبه هزینه‌ها شما خواهند بود.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو خرمدره

محله لشگری، محله چاله محله، محله حصاری، محله نوكر زک (قنات نو)، محله حاج ملاعلی، محله ناوک، محله گونه ‌زار، محله سلطان آباد، محله تازه كند، شهرک قدس و … همه از محله‌های معروف شهرستان خرمدره هستند که تحت پوشش امداد خودرو خرمدره قرار دارند و شما در هر نقطه از این شهرستان می‌توانید با امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و از خدمات ویژه و گسترده بزرگ‌ترین نمایندگی امداد خودرو در شهر خرمدره استفاده کنید.

 
 
 

ساعات استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره

کارشناسان امداد خودرو خرمدره به صورت 24 ساعته و شبانه روزی پاسخگوی تماس شما همشهریان محترم هستند و پس از پرسش چندین سوال از شما و بدون اتلاف وقت اولین و بهترین تعمیرکاران را به محل شما اعزام خواهند کرد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خورویتان رفع شده و بتوانید به مسیر خود ادامه دهید.

 
 

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو خرمدره

تمامی خودروهای سبک و سنگین تحت پوشش خدمات امداد خودرو خرمدره قرار داشته و می‌توانید بدون محدودیت، از این خدمات استفاده کنید.
نمونه خودروهای تحت پوشش خدمات امداد خودرو منوچهر بهرامی به شرح زیر است:
خودروهای ساخته شده توسط کارخانه ایران خودرو مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس،تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو روآ و …
خودروهای تولیدی شرکت ایرانی سایپا مانند شاهین، کوییک، آریا، سهند، پراید، تیبا، تیبا2، اطلس، ساینا و …
خودروهای ساخته شده در شرکت کره‌ای هیوندا مانند سانتافه، اکسنت، سوناتا، الانترا،آوانته، وراکروز،جنسیس کوپه، ورنا، توسان، ولستر، آزرا و …
و دیگر کارخانجات تولیدی مانند mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، جنرال موتورز، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو و …

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره

استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره دارای مزایای بسیار و چشم‌گیری است که مطمئنا شما هم پس از شناخت این مزایا از خدمات امداد خودرو خرمدره هرگز غافل نخواهید شد.

صرفه‌جویی در وقت

تنها یک تماس با امداد خودرو خرمدره کافیست، و شما پس از آن دیگر نیازی به انتظار در جاده‌ها برای رسیدن کمک از جانب کمک دیگران نخواهید داشت. زیرا تیم امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما خواهد رسید و مشکل‌تان را به صورت تخصصی حل خواهد کرد.

امنیت در هنگام رانندگی

با دانش درباره خدمات امداد خودرو خرمدره، شما همیشه در هنگام رانندگی احساس امنیت خواهید کرد، زیرا می‌دانید که در صورت بروز مشکلات، در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید روی کمک فوری و بدون اتلاف وقت امداد خودرو خرمدره حساب کنید.

کاهش هزینه‌های ناگهانی

از دیگر مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو خرمدره جلوگیری از هزینه‌های ناگهانی و هنگفت برای تعمیرات خودرو از مزایای اصلی استفاده از خدمات امداد خودرو و تعرفه‌های به‌صرفه آن می‌باشد.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

امداد خودرو خرمدره

بهترین امداد خودرو خرمدره

برای تماس با بهترین امداد خودرو خرمدره با شماره  09121410056 تماس بگیرید .به شما قول میدهیم بهترین خدمات امداد خودرو را ارایه خواهیم داد. سالها تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو و استفاده از خودرو های بروز و کادری متخصص ، افتخار بهترین بودن در بین رقبا را شامل حال ما کرده .

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

هنگام خراب شدن خودرو در جاده چه کاری انجام دهیم؟؟

اگر خودرو شما در راه های مواصلاتی شهرستان خرمدره دچار خرابی شد، آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بکیرید. همکاران ما از نزدیک ترین محل در اسرع وقت خود را به محل شما رسانده ودر صورتی که مشکل در همانجا قابل تعمیر باشد، خودرو شما را تعمیر میکنند. در غیر اینصورت اکر خودرو شما قابل تعمیر نبود، همکار ما با خودرو بر یا یدک کش خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک معتمد ومتخصص حمل خواهد کرد.

هنگام تصادف در اتوبان زنجان خرمدره چه کاری انجام دهیم؟

اگر در مسیر خرمدره دچار صانحه شده اید، آرامش خود را حفظ کنید. در صورتی که حادثه جرحی بوده و سرنشینان آسیب دیده اند، سریعا با اورژانس به شماره 115تماس بگیرید. سپس با شماره 110تماس گرفته و پلیس محترم نیروی انتظامی را از این حادثه مطلع سازید. حال لازم است با امداد خودرو خرمدره به شماره 09121410056 تماس بگیرید.

توجه: حتما قبل از انجام تمامی کارهای فوق در حد امکان به فاصله 200متر از صحنه تصادف، علایم هشدار دهنده استفاده کنید تا خدایی نکرده حادثه دیکری اتفاق نیفتد.

هنگام پنچر شدن خودرو در اتوبان زنجان خرمدره چه کاری انجام دهیم ؟؟

اگر در حین حرکت با خودرو به ویژه در سرعت بالا لاستیک خودرو پنچر شد، سعی کنید بدون استرس و با آرامش کنترل فرمان را به دست کرفته وبه آرامی با کاهش سرعت خودرو خود را به کنار جاده هدایت کنید. سپس اقدام به تعویض زاپاس نمایید.

توجه: در صورت بروز هر گونه مشکل با امداد خودرو خرمدره تماس بگیرید.

عیب یابی با دستگاه دیاگ در محل

از جمله خدمات ما عیب یابی وتعمیرات تا حد امکان در محل می باشد. همکاران ما با استفاده از دستگاه دیاگ خودرو شمارا در محل تست نموده در صورت داشتن ایرادات جزئی در همان جا رفع مینمایند. در غیر این صورت خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل میکنند.

لوازم یدکی امداد خودرو خرمدره

ارایه لوازم یدکی در محل توسط امداد خودرو خرمدره

در صورت نیاز به هر نوع لوازم یدکی خودرو کافی است با شماره  09121410056 ویا 09122425165 ویا 09127416419 {امداد خودرو خرمدره تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خودرو شما را تحویل خواهند داد.

بله، خدمات امداد خودرو در خرمدره  در 24 ساعت شبانه روز در دسترس و قابل استفاده است و کارشناسان امداد خودرو در هر زمان و در هر موقعیتی که باشید آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

 

بله، خدمات امداد خودرو در خرمدره  در 24 ساعت شبانه روز در دسترس و قابل استفاده است و کارشناسان امداد خودرو در هر زمان و در هر موقعیتی که باشید آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

 

برای تماس با خدمات امداد خودرو خرمدره کافیست شماره آن را به همراه داشته و در غیر این صورت تنها با یک جستجوی ساده می‌توانید شماره تماس امداد خودرو آیسان فجر، معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایندگی امداد خودرو در خرمدره را پیدا کنید.

 

با در دست داشتن عضویت و کارت طلایی امداد خودرو خرمدره می‌توانید در هنگام وقوع حادثه و خرابی خودرو، میزان قابل توجهی از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

هنگام تماس با امداد خودرو خرمدره، کارشناسان ما سوالاتی نظیر مشخصات خودرو، شماره پلاک، مدل و سال تولید و هم‌چنین موقعیت مکانی دقیق و مشکل پیش آمده را از شما خواهند پرسید.

4 دیدگاه

  • سلام
    ممنون بابت مطلب مفیدتون یه سوال داشتم، در سرعت بالا فرمون ماشین می‌لرزه امکانش هست که به خاطر ساییدگی لاستیک‌هام باشه؟

    • سلام
      جناب ترکی عزیز
      جلوبندی ماشین شما مشکل داره و یا نیاز به بالانس چرخ‌هاست و توجه کنید که در صورت پیگیری نکردن ممکنه ساییدگی لاستیک‌ها بیش از حد شده و منجر به ترکیدگی بشه و یا در بعضی مواقع کنترل حرکت خودرو از دستتون خارج بشه.

  • سلام وقتتون بخیر باشه مدتیه چراغ چک ماشینم بی دلیل روشن میشه چیکارش کنم؟

    • سلام و درود
      توجه کنید که چراغ چک بی علت روشن نمی‌شه و حتما در اسرع وقت برای عیب‌یابی به بهترین و کاربلدترین تعمیرکار‌ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *