امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو سرچم

سرچم روستایی از توابع بخش زنجانرود شهرستان زنجان در استان زنجان است که در مسیر اصلی و محور مواصلاتی زنجان به اردبیل قرار دارد و به همین دلیل این محور به جاده سرچم معروف شده است و روزانه خودروهای بسیاری از این مسیر برای رسیدن از زنجان به اردبیل و یا بالعکس در حال تردد هستند.
امداد خودرو سرچم که یکی از نمایندگان اصلی و معتبر امداد خودرو استان زنجان بوده و آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز است و کارشناسان کاربلد و آموزش دیده این نمایندگی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی تماس شما بوده و امدادکاران را به محل شما اعزام خواهند کرد تا مشکل خودروی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

امداد خودرو جاده سرچم

جاده سرچم که حد فاصل و پیوند دهنده جاده زنجان میانه به جاده اردبیل بوده و از اصلی‌ترین مسیرهای تردد رانندگان و مسافران از زنجان به اردبیل است، تماما تحت پوشش امداد خودرو جاده سرچم قرار داشته و هر یک از شما هموطنانی که از این جاده در حال عبور هستید می‌توانید روی کمک امداد خودرو جاده سرچم حساب کرده و با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید.
تعمیرکاران خبره امداد خودرو سرچم مشکل خودروی شما را در محل برطرف کرده و شما را تا رسیدن به مقصد همراهی خواهند کرد.

شماره امداد خودرو جاده سرچم

شماره امداد خودرو جاده سرچم یکی از اصلی‌ترین مدارکی است که شما باید در کنار مدارک خودرویتان همیشه به همراه داشته باشید تا در مواقع اضطراری و بروز حوادث بتوانید از خدمات گسترده امداد خودرو آیسان فجر که معتبرترین و بزرگ‌ترین امداد خودرو در جاده سرچم است استفاده کنید.
اگر از ما می‌شنوید و قصد دارید که در این جاده پر رفت و آمد تردد کنید همین حالا شماره تماس امداد خودرو جاده سرچم را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا بر روی یک برگه یادداشت کرده و همیشه به همراه داشته باشید و با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

خدمات امداد خودرو سرچم

خدمات امداد خودرو سرچم بسیار گسترده بوده و شما در هر نقطه از این منطقه که مسیر اصلی زنجان به اردبیل است می‌توانید تنها با یک تماس از این خدمات با کیفیت استفاده کنید.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

تعمیرات فنی خودرو:

یکی از اصلی‌ترین خدمات امداد خودرو سرچم تعمیر و رفع مشکل فنی پیش آمده در خودروی شماست.
تعمیرکاران حرفه‌ای امداد خودرو سرچم مشکل فنی خودرو شما را به صورت کاملا حرفه‌ای و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما رفع خواهند کرد و مطمئن باشید که این تعمیرات با بالاترین کیفیت انجام خواهند شد.

تعمیرات برقی خودرو:

از دیگر مشکلات رایج و غیرقابل اجتناب، مشکلات برقی خودرو است که در اکثر مواقع به صورت ناگهانی ظاهر شده و باعث ایجاد اختلال در خودرو شده و در بعضی از مواقع شما را مجبور به توقف کامل خواهد کرد که در چنین شرایطی تنها کافیست در یک نقطه امن منتظر بمانید تا پس از تماس با امداد خودرو سرچم امدادکاران کاربلد ما به محل شما اعزام شده و مشکل برقی پیش آمده در خودرویتان را حل کنند.

تعمیر و تعویض باطری:

هر باطری عمر مفیدی برای خودرو دارد که این بازه زمانی برای هر خودرو متفاوت بوده و شما نمی‌توانید بازه زمانی بسیار دقیقی را تخمین زده و به موقع به داد باطری خودرویتان برسید پس هر گاه به دلیل ضعیف شدن و یا اتمام باطری خودرو مجبور به ایست شده‌اید و یا خودوریتان روشن نشد باطری‌سازان سیار ما در خدمت شما هستند و در مدت زمان کوتاهی به محل شما اعزام شده و باطری خودرویتان را تعمیر کرده و در غیر این صورت تعویض باطری شما را با باطری اصل و دارای گارانتی انجام خواهند داد.

در صورت نیاز به حمل خودرو سنگین میتوانید با جرثقیل زنجان تماس بگیرید

سوخت رسانی:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل اتمام سوخت مجبور به توقف در جاده شده‌اید و با اولین جایگاه سوخت نیز فاصله دارید، در این زمان تنها امداد خودرو سرچم است که می‌تواند به داد شما برسد و امدادکاران ما سوخت مورد نیاز خودرویتان را به شما خواهند رساند.

جابجایی و حمل خودرو:

حمل و جابجایی خودرو از دیگر خدمات گسترده امداد خودرو سرچم است که می‌تواند خودروی شما را در صورت لزوم به اولین تعمیرگاه مورد اعتماد امداد خودرو سرچم و تعمیرگاه یا مقصد مورد نظر شما برسانند.

امداد خودر چرثقیل سرچم

کمک رسانی در مواقع بروز حادثه:

در زمان بروز حادثه و حوادث ناگهانی امداد خودرو سرچم تا برطرف شدن کامل حادثه پیش آمده در کنار شماست و می‌توانید روی کمک همه جانبه این تیم کارازموده و کاربلد حساب کنید.

مزیت استفاده از خدمات امداد خودرو سرچم

صرفه جویی در هزینه ناگهانی و پیش آمده، جلوگیری از اتلاف وقت، آسودگی خیال در هنگام سفر و رانندگی و … از مزایای قابل توجهی هستند که نمی‌توانید چشم‌تان را بر روی آن ببندید و همین مزیت‌ها باعث می‌شوند که سفری بدون دلهره داشته و از مسیر پیش رویتان لذت ببرید پس بهتر است که شماره تلفن امداد خودرو سرچم را همیشه به همراه داشته باشید و در صورت نیاز تنها با یک تماس از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی  بهره‌مند شوید.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو سرچم

 

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نگران سیستم پیچیده تولید خودرویتان بوده و فکر می‌کنید که نمی‌توانید خودرویتان را به راحتی تعمیر کنید بهتر است که دیگر نگران این قضیه نباشید، زیرا تمامی خودروها از خودروهای لوکس و گران قیمت و خارجی گرفته تا خودروهای داخلی و تولید ایران با قیمت‌های پایین‌تر، تحت پوشش خدمات امداد خودرو محمود بهرامی، مجهزترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو سرچم قرار دارند و شما در هر نقطه از جاده سرچم که باشید می‌توانید از این خدمات به راحتی استفاده کنید و خودرویتان را با بالاترین کیفیت و بهترین و اصلی‌ترین قطعات تعمیر کنید و به سفر خود ادامه دهید.
از جمله انواع خودروها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو

تارا
دنا
دنا پلاس
سورن
سورن پلاس
رانا
رانا پلاس
سمند SE
سمند ال ایکس
وانت آریسان ایکاپ
پژو ۲۰۰۸
پژو ۵۰۸
پژو ۳۰۱
پژو ۴۰۵
پژو ۲۰۷
پژو ۲۰۷ صندوق دار
پژو ۲۰۶
پژو ۲۰۶ اس دی
پژو پارس
پژو روآ
و …
همه خودروهایی که در بالا ذکر شد از جمله خودروهای تولید شده داخلی توسط شرکت ایران خودرو هستند که صاحبین آن‌ها می‌توانند از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی در جاده سرچم استفاده کنند.

خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا

از جمله خودروهای تولید ملی و ایرانی که در شرکت خودرو سازی سایپا تولید می‌شوند می‌توانیم به خودروهای زیر اشاره کنیم:
پراید
تیبا
تیبا2
شاهین
کوییک
آریا
سهند
اطلس
ساینا
و …

 

خودروهای تولید شده خارجی

همان‌طور که گفتیم، علاوه بر خودروهای ایرانی و تولید شده در داخل کشور، تمامی خودروهای خارجی با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند نیز تحت پوشش خدمات امداد خودرو جاده سرچم قرار داشته و می‌توانند از تمامی خدمات امداد خودروی محمود بهرامی استفاده کنند که از جمله این خودروها می‌توانیم به خودروهای تولید شده در شرکت‌های مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هوندا موتور، MVM، نگین خودرو، هیوندا، جنرال موتورز و … اشاره کنیم.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با باتری ساز سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

خودروهای لوکس

خودروهای لوکس آن دسته از خودروهای خارجی گران قیمت مانند خودروهای تولید شده توسط شرکت‌های خودروسازی مرسدس بنز، BMW، پورشه، تویوتا، فولکس واگن، فورد، تسلا و … هستند که به تعداد محدودی وارد کشور شده و تنها افراد خاصی از این خودروها استفاده می‌کنند، خبر خوب این است که دارندگان تمامی خودروهای لوکس نیز می‌توانند با خیالی آسوده از خدمات امداد خودرو جاده سرچم استفاده کند زیرا تمامی امداد کاران و تعمیرکاران نمایندگی امداد خودروی محمود بهرامی در جاده سرچم با خودروهای لوکس نیز آشنا بوده و می‌توانند با بالاترین کیفیت آن‌ها را تعمیر کنند.

هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو سرچم

تعرفه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو سرچم به عوامل مختلفی بستگی دارد که همگی در برآورد هزینه نهایی بسیار تاثیرگذار هستند.

 ساعت و روز تماس با امداد خودرو:

امداد خودرو جاده سرچم به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران در حال تردد از این جاده است اما ساعت و روز تماس شما با امداد خودرو و استفاده از خدمت می‌تواند بر روی هزینه نهایی شما تاثیرگذار باشد، به این صورت که اگر در دقایق پایانی روز، نیمه شب و یا در روزهای تعطیل رسمی از خدمات امداد خودرو استفاده کنید، هزینه‌ای جزئی بر روی فاکتور نهایی شما لحاظ خواهد شد اما مطمئن باشید که این هزینه بسیار جزئی و ناچیز خواهد بود و علاوه بر آن پرداخت این هزینه اندک به گرفتار ماندن شما در جاده می‌ارزد.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

مشکل فنی خودرو:

از دیگر عواملی که در هزینه نهایی شما تاثیرگذار خواهد بود مشکل پیش آمده برای خودرویتان است و از آن جایی که قسمت‌های مختلف مکانیکی و الکترونیکی در حرکت وسیله نقلیه تاثیرگذار هستند هر کدام از این بخش‌ها که دچار مشکل شده باشند تعمیرات خاص خود را نیاز داشته که همین موضوع یکی از فاکتورهای اصلی برآورد هزینه شماست و از همین حالا این مژده را به شما می‌دهیم که تعمیرکاران کاربلد ما با تمامی قسمت‌های خودرو آشنایی داشته و سریعا مشکل خودروی شما را حل خواهند کرد.

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید❇️

تعمیر یا تعویض قطعات:

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر قیمت قطعات یدکی سر به فلک کشیده و بسیار گران شده است از همین رو امدادکاران ما تا حد امکان قطعه خراب شده خودرویتان را تعمیر خواهند کرد تا از هزینه ناگهانی پیش آمده بکاهند اما در برخی موارد تعمیر قابل انجام نبوده و نیاز است که قطعه خراب شده به صورت کامل تعویض شود که در این صورت تعویض قطعه مدنظر با قطعاتی اصلی و دارای گارانتی انجام خواهد شد و همین مسئله بر هزینه نهایی و پرداختی شما تاثیر گذار خواهد بود.

شما هرگز نگران نباشید زیرا یکی از شعارهای اصلی امداد خودرو سرچم که همیشه به آن پایبند بوده ارائه خدمات با مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین قیمت به همشهریان عزیز است پس بدون دغدغه و نگرانی از هزینه ناگهانی و پیش آمده با امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و از خدمات باکیفیت امداد خودرو سرچم استفاده کنید.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

استفاده از خدمات امداد خودرو سرچم به چه صورت است؟

استفاده از خدمات امداد خودرو سرچم تنها با یک تماس امکان‌پذیر است، کافیست با شماره امداد خودرو جاده سرچم تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با کارشناسان ما مطرح کنید و پس از پاسخ به پرسش‌های کارشناسان ما در محل خود منتظر بمانید تا امداد کاران اعزام شده، به محل شما برسند و مشکل خودرویتان را در مدت زمان کوتاهی برطرف کنند.
پس همین حالا شماره امداد خودرو آیسان فجر را یادداشت کرده و همیشه به همراه داشته باشید.

منلطق تحت پوشش امداد خودرو سرچم

در هر نقطه از جاده سرچم و مسیرهای مواصلاتی زنجان به اردبیل که هستید میتوانید از خدمات امداد خودرو جاده سرچم استفاده کنید، امداد خودروی محمود بهرامی، مجهزترین، بهترین و اصلیترین نمایندگی امداد خودرو در جاده سرچم است که شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از خدمات این نمایندگی استفاده کنید. برای امداد خودروی محمود بهرامی فرقی نمیکند که شما در کدام بخش از جاده سرچم باشید زیرا تمامی کارشناسان، تعمیرکاران و امداد کاران امداد خودرو جاده سرچم موظف هستند که در صورت نیاز، سریعاً خود را به محل شما رسانده و مشکل شما را در کوتاهترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت رفع کنند و خودرویتان را در محل تعمیر کرده و یا در صورت نیاز با استفاده از خودروبرهای مجهز و افراد متخصص خودروی شما را با ایمنی بالا به یکی از تعمیرگاههای مورد تایید امداد خودرو جاده سرچم یا تعمیرگاه و مقصد مورد نظر شما حمل نمایند.

ساعات استفاده از امداد خودرو سرچم

در هر ساعتی از 24 ساعت شبانه روز که با مشکل مواجه شدید می‌توانید با امداد خودرو سرچم تماس بگیرید، کارشناسان ما در تمامی ساعات و ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز پاسخگوی تماس شما بوده و شما را راهنمایی می‌کنند تا مشکل شما سریعا حل شده و بتوانید به مسیر خود ادامه دهید، هم‌چنین کارشناسان ما در بخش پشتیبانی نیز پاسخگوی سوالات شما و آماده ارائه مشاوره به شما در جهت نگهداری مطلوب از خودرویتان هستند.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

سوالات متداول از امداد خودرو سرچم

بله، در مواقع اضطراری می‌توانید از خدمات امداد خودرو سرچم بدون عضویت نیز استفاده کنید، اما عضویت می‌تواند فرآیند درخواست خدمات را برای شما تسهیل کرده و بر هزینه نهایی شما تاثیرگذار باشد.

بله، پس از اتمام کار و رفع مشکل خودرو، امدادکار اعزام شده رسید دقیق از خدمات و هزینه‌ها به شما ارائه خواهند داد که شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید.

 
 

بله، امداد خودرو سرچم معمولاً از استانداردهای امنیتی بالا برای حفظ اطلاعات شخصی و خودروهای کاربران استفاده می‌کند و اطلاعات شما به صورت محرمانه و با احترام به حریم شخصی شما در زمان تماس و استفاده از خدمات امداد خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

11 دیدگاه

  • سلام چراغ چک ماشینم خیلی روشن میشه با اینکه همه خرابی‌ها رو درست کردم و به چندتا تعمیرکار ماهر نشونش دادم اما بازم روشن میشه در حین حرکت مشکلش چیه؟

  • مدتی است که احساس می‌کنم پدال ترمز از حالت عادی نرمتر شده است علت چیست؟

    • سلام
      برای یافتن علت نرم‌تر شدن پدال ترمز باید سیستم ترمز خودرو، لنت‌های خودرو، میزان روغن ترمز، نشتی و وجود هوا در ترمز را بررسی کرد که برای این کار نیاز است که تعمیرکاری خبره و با تجربه این کار را انجام دهد تا به دیگر قسمت‌های خودرو صدمه وارد نشود و مشکلی در قسمت ترمز خودرو متوجه شما نشود.

  • چند وقت پیش استارت ماشینم خراب شد و من وسط جاده سرچم گیر کردم و ماشینم استارت نمی‌خورد به خاطر همین همیشه این ترس رو همراه خودم دارم که نکنه دوباره این اتفاق برام پیش بیاد می‌خواستم ببینم دلایل اصلی خراب شدن استارتا ماشین چیه که بتونم از تکرار مجدد اون اتفاق جلوگیری کنم و این بحران رو مدیریت کنم.

    • سلام و وقت بخیر
      استارت خودرو در واقع یک موتور الکتریکیه که انرژی الکتریکی رو به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنه و باعث روشن شدن و حرکت خودرو میشه، زمانی که این قطعه خراب میشه یا یک خطای الکتریکی در رله استارتر به وجود اومده یا سولنوید استارت آسیب دیده.
      یکی از علامت‌های مهم خرابی موتور استارت نیز شنیدن صدای تق بعد از استارت زدن و رفتن برق پشت آمپر است اما پیش‌بینی زمان دقیق وقوع این اتفاق کمی دشواره ولی با سرویس‌های ماهیانه و سالانه‌ی خودرو می‌تونید از وقوع مجدد این حادثه جلوگیری کنید.
      علاوه بر این در نظر داشته باشید که شما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه از کشور که باشید و با مشکل این چنینی مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی‌های مجهز امداد خودرو مانند امداد خودروی محمود بهرامی در استان زنجان تماس بگیرید

  • سلام
    هر از چند گاهی احساس می‌کنم ماشینم درست گاز نمی‌خوره و ازونجایی که خودم بسیار آدم ماشین دوستی هستم با سیستم خودرو به خوبی آشنایی دارم اما هر چقدر که بررسی می‌کنم مشکلی پیدا نکردم که بتونم برطرفش کنم به نظرتون مشکل از چی می‌تونه باشه؟

    • سلام، درود و وقت بخیر
      گاز نخوردن ماشین می‌تواند دلایل متعددی نظیر خرابی سنسور اکسیژن، خرابی کلاچ، خرابی کاتالیزور، کثیف شدن یا خراب شدن شمع‌ها و … داشته باشد اما بهتر است که در صورت مواجه با چنین مشکلی، عیب یابی خودرویتان را به تعمیرکارانی کاربلد و باتجربه بسپارید تا بتوانند به راحتی تمامی عوامل موثر بر سرعت خودرو را بررسی کرده و سریعا مشکلات آن را برطرف نمایند تا در طولانی مدت باعث ایجاد مشکلات گسترده‌تری نشود.

  • سلام
    یه مدته یه قسمتی از ماشینم ضربه خورده و کمی رنگس رفته که خب به شخصه اونقدری برام اهمیت نداره که بخوام ببرمش و یه عالمه پول صافکاری و رنگ بدم اما چند روز پیش یکی از دوستانم گفت که همین بی رنگی ماشین میتونه خیلی خطرناک باشه و از اون موقع ذهن منو درگیر کرده که چه جوری یه خراش یا رنگ رفتگی کوچیک میتونه اینقدر مهم باشه؟ میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    • سلام و وقت بخیر
      همان‌طور که می‌دانید بخش بزرگی از رنگ خودرو مربوط به زیبایی ظاهری آن می‌شود اما متاسفانه باید به شما بگوییم که حرف دوست‌تان نیز بسیار درست است و این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از هموطنان از آن اطلاع نداشته و در نتیجه احساس می‌کنند که تنها بعد زیبایی ماشین‌شان کمی ضربه دیده است اما باید به شما بگوییم که همین زنگ به ظاهر ساده از زنگ زدگی و پوسیدگی بدنه خودرویتان به خوبی محافظت کرده و به نوعی حکم یک لایه محافظ را برای خودرویتان دارد.
      قسمت‌هایی از خودرو که دچار خط و خش شده و رنگ خود را از دست داده‌اند، به مرور زمان در معرض هوا و رطوبت قرار گرفته، اکسید شده و یا به عبارتی زنگ می‌زنند که این اتفاق باعث می‌شود که بدنه خودرو دیگر عملکرد خوبی در برابر ضربات وارده نداشته باشد و تنها با یک ضربه هر چند کوچک ممکن است جان راننده و سرنشینان به راحتی به خطر بیفتد و آسیب‌های بیشتری به سایر قسمت‌ها و بخش‌های داخلی خودرو وارد شود.
      با توجه به نکات گفته شده بهتر است که شما نیز تا دیر نشده به داد خودرویتان برسید و بخش‌های بی رنگ آن را ترمیم کنید.

  • قتتون بخیر باشه. همیشه گفتن کشیده شدن فرمون ماشین به یه سمت میتونه به خاطر کمبود باد لاستیک یا بالانس نبودن چرخ ها باشه اما یه مدته که ماشین من همش فرمونش کشیده میشه اما چند بار لاستیک ها رو چک کردم همشون سالمن و چرخ ها هم بالانسه به نظرتون چرا اینجوری میشه پس فرمون؟

    • سلام، درود و وقت بخیر
      همان‌طور که خودتان نیز به آن اشاره کردید، کشیده شدن فرمان خودرو به یک سمت می‌تواند به دلیل کم بودن میزان باد لاستیک و بالانس نبودن چرخ‌ها باشد اما این دو مورد تنها بخشی از دلایل کشیده شدن فرمان بوده و دلایل دیگری نیز در این اتفاق تاثیر گذار هستند.
      خرابی بلبرینگ چرخ‌ها و خرابی سیستم و قطعات ترمز نیز می‌توانند منجر به کشیدن شده فرمان ماشین به یک سمت باشند و هر یک از این خرابی‌ها می‌تواند در طولانی مدت، تاثیرات بیشتری بر عملکرد صحیح خودرو گذاشته و باعث شوند که آسیب‌های بیشترو جدری‌تری به سایر قسمت‌ها نیز وارد شود پس بهتر است که هر چه سریع‌تر این موضوع را پیگیری کرده و با مراجعه به تعمیرگاه‌هایی مجهز، خودرویتان به صورت اصولی عیب یابی کنید.
      هرگز فراموش نکنید که کشیده شدن فرمان، بسیار خطرناک بوده و می‌تواند طبعات مالی و یا حتی جانی را نیز برای شما در پی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *