امداد خودرو

امداد خودرو


معرفی امداد خودرو ابهر

ابهر به عنوان دومین شهر بزرگ استان زنجان یکی از شهرهای اصلی این استان بوده و به علت قرار داشتن در کناره جاده بین‌المللی تهران – بازرگان از نظر اقتصادی، اجتماعی و شاخص‌های فرهنگی در جایگاهی خاص و مطلوب قرار دارد.
فاصله شهر ابهر تا شهر زنجان 90 کیلومتر و تا پایتخت ایران یعنی تهران 225 کیلومتر فاصله دارد و محورهای مواصلاتی مخصوص خود را برای ارتباط با این دو شهر بزرگ دارد و همه روزه تعداد قابل توجهی خودرو از این مسیر عبور کرده و میان شهرها در حال عبور و مرور هستند.
امداد خودرو ابهر نمایندگی اصلی و معتبر امداد خودرو استان زنجان با مدیریت محمود بهرامی در این شهر موظف است تا در صورتی خرابی، بروز مشکل و یا وقوع حادثه در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان و تعمیرکاران خود را به محل شما اعزام کرده و مشکل شما را حل نمایند.

 

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره امداد خودرو ابهر

اگر شما هم ساکن شهرستان ابهر بوده و یا در مسیرهای مواصلاتی میان این شهر با شهرهای دیگر استان زنجان در حال تردد هستید بهتر است که شماره امداد خودرو ابهر را حتما به همراه داشته باشید و در مواقع اضطراری روی کمک همکاران ما حساب کنید.
شماره امداد خودرو ابهر را بر روی یک کاغذ یادداشت کرده و در کنار سایر مدارک مربوط به خودروی‌تان همیشه به همراه داشته باشید و یا در گوشی تلفن همراه‌تان آن را ذخیره کنید.

🟩 اگر خودرو شما دچار ایراد فنی شده است با تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تماس گرفته و از خدمات رایگان بهرمند شوید 🟩

شماره تلفن امداد خودرو ابهر در چه مواردی قابل استفاده است؟

با شماره‌گیری شماره تلفن امداد خودرو ابهر می‌توانید به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات امداد خودروی ابهر استفاده کنید و با خیالی راحت به سفر خود ادامه دهید.
کارشناسان امداد خودرو ابهر در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی تماس شما هموطنان عزیز بوده و بلافاصله پس از گزارش شما از خرابی و یا حادثه پیش آمده تعمیرکاران و کارشناسان کاربلد خود را به محل شما اعزام کرده و با قیمتی مناسب خودروی شما را تعمیر و یا به اولین تعمیرگاه مجهز امداد خودرو خواهند رساند.

امدادخودرو ابهر

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

خدمات امداد خودرو ابهر

امداد خودرو ابهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های استان زنجان خدمات ویژه و گسترده‌ای را برای همشهریان محترم در نظر گرفته و با به‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهد داد، خدمات امداد خودرو ابهر اعم است از:

جابجایی و حمل خودرو:


اگر به دلیل نقص فنی و یا بروز حادثه پیش آمده مجبور به توقف شده و دیگر نمی‌توانید خودروی خود را جابجا کنید کافیست با شماره تلفن امداد خودرو ابهر تماس گرفته تا تعمیرکاران ما در هر نقطه از شهرستان ابهر و یا محورهای مواصلاتی این شهر خود را به شما رسانده و خودروی شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجهز و یا مقصد مورد نظر شما حمل کنند.

🟩همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو استان زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید🟩

تعمیرات فنی:


در اغلب اوقات مشکلات فنی و برقی خودرو شما بدون اطلاع قبلی‌تان بروز پیدا کرده و شما را دچار دردسر خواهند کرد، در چنین شرایطی کارشناسان آموزش دیده و خبره امداد خودرو ابهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما آمده و خودروی شما را در محل تعمیر خواهند کرد و در صورت نیاز به تعویض قطعات، قطعات اصلی و با گارانتی را جایگزین قطعه خراب خواهند کرد و فاکتور آن را در اختیارتان قرار خواهند داد.

🟩در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید🟩

پنچرگیری و تعویض لاستیک:

پنچری ماشین یکی از مشکلاتی است که روزانه افراد زیادی را درگیر می‌کند اما اگر شما در جاده‌های ابهر و یا خود شهرستان ابهر دچار این مشکل شده‌اید کافیست با امداد خودرو آیسان فجر تماس گرفته و تعویض یا پنچرگیری لاستیک را در محل خودروی‌تان به ما بسپارید.

سوخت رسانی:

از دیگر خدمات امداد خودرو ابهر رساندن سوخت به خودروهایی است که به دلیل اتمام سوخت در شهر و یا جاده متوقف شده و فاصله زیادی با اولین جایگاه سوخت دارند

کمک در زمان وقوع حادثه:


حوادث جاده‌ای و یا تصادفات شهری از دیگر زمان‌هایی است که امداد خودرو ابهر موظف است در کنار شما بوده و تا رفع کامل مشکلات پیش آمده شما را همراهی کند.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو ابهر

  • امداد خودرو محمود بهرامی ، معتبرترین و بزرگ‌ترین امداد خودرو مستقر در شهرستان ابهر تمامی محله‌های ابهر را تحت پوشش قرار داده و به کمک هموطنان در هر نقطه از شهرستان ابهر خواهد آمد.
    محله‌های تحت پوشش امداد خودرو ابهر شامل لیست زیر هستند:
    محله مَلِک قصاب
  • محله اکبر آباد
  • محله دِهَکْ
  • محله درویشان
  • محله حاجی محمد خان
  • محله خلج آباد
  • محله شیخ‌آباد
  • محله در المذوق
  • محله آقا صدرا
  • محله قانلو میدان
  • محله جانقارداش
  • محله قلعه تپه
  • محله نعلبندان
  • محله شهرک
  • محله یخچال
  • محله شناط یا چینات
  • محله شریف‌آباد
  • محله حسین‌آباد

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو در ابهر میتوانید از خدمات خودرو بر ابهر استفاده کنید❇️

 
 
مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

ساعات استفاده از خدمات امداد خودرو ابهر


خدمات امداد خودرو ابهر در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس و قابل استفاده خواهد بود و تنها کافیست با شماره‌های امداد خودرو آیسان فجر تماس گرفته تا کارشناسان ما پس از پرسش چندین سوال از شما و کسب اطلاعات لازم، تعمیرکاران کاربلد خود را به محل شما اعزام کرده و در مدت زمان کوتاهی مشکل خودروی شما را رفع خواهند کرد.
در 24 ساعت شبانه روز همکاران ما در امداد خودرو ابهر آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز خواهند بود.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

راه‌های استفاده از امداد خودرو ابهر

برای استفاده از خدمات امداد خودروی ابهر نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید تنها کافیست در صورت نیاز و مواجه با رفع فنی و نقص در سیستم خودرویتان، تلفن همراه خود را برداشته و با شماره‌های امداد خودروی محمود بهرامی ، اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین نمایندگی امداد خودرو در ابهر تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان پاسخگو، مشکل پیش آمده را به صورت کامل گزارش داده و به سوالاتی که کارشناسان از شما خواهند پرسید مانند نام نام خانوادگی، شماره تماس، محل دقیق توقف خودرویتان، مدل خودرو، پلاک ماشینتان و … به درستی پاسخ دهید، پس از آن دیگر نیاز نیست که کاری انجام دهید، تنها کافیست در محل گزارش داده شده به امداد خودرو بمانید تا امداد کاران ما بتواند به سرعت شما را در محل پیدا کنند.
پس از رسیدن امداد کاران و رفع کامل نقص و مشکل پیش آمده، رسیدی توسط تعمیرکاران اعزام شده به شما ارائه خواهد شد که شما پس از بررسی و تایید نهایی می‌توانید هزینه را به صورت نقدی یا آنلاین پرداخت کنید.
همان‌طور که مشاهده می‌کنید شما به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی از خدمات امداد خودرو استفاده کرده و خودرویتان را تعمیر کرده‌اید و می‌توانید با آرامش و آسودگی خیال به سفر خود ادامه دهید.

نعرفه‌های امداد خودرو ابهر


همان‌طور که می‌دانید خدمات امداد خودرو با توجه به برخی از فاکتورها متفاوت بوده و قیمت دقیقی نمی‌توان برای انجام خدمات ارائه کرد اما هرگز نگران نباشید زیرا اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو ابهر با کم‌ترین و به‌صرفه‌ترین هزینه‌ها خودروی شما را تعمیر خواهد کرد.
فاکتورهایی نظیر مشکل پیش آمده، ساعت و روزهای استفاده از خدمات، فاصله شما از اولین جایگاه امداد خودرو، داشتن کارت عضویت امداد خودرو، کارت طلایی و … از عواملی هستند که در محاسبه هزینه کلی تعمیرات خودروی شما تاثیرگذار خواهند بود.

 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ابهر

تمامی خودروهای ساخته شده در کشورهای مختلف و کارخانجات متنوع ساخت و تولید خودروها مانند کارخانه‌های ایرانی سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو و …، کارخانه‌های چینی شامل دانگ فنگ، برلیانس، جیلی، چری، چانگان، لیفان،هایما و … شرکت‌های خارجی مانند نیسان، تویوتا، مرسدس بنز، فولکس واگن، هیوندای، فورد، ولوو، BMW، پورشه و … تحت پوشش خدمات امداد خودروی ابهر قرار دارند و تمامی صاحبین خودروها می‌توانند از این خدمات جامع و گسترده به راحتی استفاده کرده و خودرویشان را تعمیر کنند.
تمامی امداد کاران امداد خودروی ابهر بر سیستم فنی و برقی تمامی خودروها مشرف بوده و می‌توانند انواع خودروها را به صورت کاملا دقیق عیب یابی کرده و آن‌ها را به درستی تعمیر کنند، ناگفته نماند که تمامی قطعات خودروها به صورت اورجینال و دارای گارانتی نیز در امداد خودرو منوچهر بهرامی موجود است و لازم نیست که دیگر نگران قطعات خراب شده خودرویتان باشید، تنها کافیست به امداد خودرو ابهر اعتماد کرده و خودرویتان را به ما بسپارید و مانند روز اولش تحویل بگیرید.

مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو ابهر

به جرئت می‌توان گفت که مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو ابهر غیر قابل شمارش است و بخش بزرگی از محبوبیت خدمات امداد خودرو به دلیل همین مزایایی است که در هیچ کجای دیگر قابل مشاهده نیست.
بخشی از این ویژگی‌ها به شرح زیر است:

دسترسی همیشگی به خدمات امداد خودرو:

یکی از ویژگی‌های امداد خودرو ابهر دسترسی دائمی و همیشگی مشتریان به خدمات آن است و تمامی خدمات امداد خودرو ابهر به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز در اختیار شما بوده و شما می‌توانید در هر نقطه از شهر ابهر و استان زنجان که هستید از این خدمات به راحتی استفاده کنید.

جلوگیری از اتلاف وقت:

ساده‌ترین روشی که برای تعمیرات خودرویتان می‌توانید انجام دهید، استفاده از خدمات امداد خودرو ابهر است و تنها با یک تماس تمامی خدمات در محل خودروی شما انجام شده و می‌توانید بدون مراجعه به تعمیرگاه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را عیب یابی و تعمیر کرده و در زمانتان صرفه جویی کنید و دیگر نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید.

صرفه جویی در هزینه:

یکی دیگر از مزایای غیر قابل انکار خدمات امداد خودرو ابهر، تعرفه و هزینه‌های مناسب آن است که شما در هیچ یک از تعمیرگاه‌های سراسر شهر نمی‌توانید خدماتی با کیفیت همراه با قیمت‌های به‌صرفه پیدا کنید و این امکان تنها با استفاده از خدمات امداد خودرو ابهر امکان پذیر است.

امداد کاران آموزش دیده و کاربلد:

تمامی امداد کاران فعال در امداد خودرو ابهر بسیار ماهر و خبره بوده و تجهیزاتی به روز را در اختیار دارند که می‌توانند به صورت دقیق خودروی شما را عیب یابی کرده و با دانش و اطلاعات بالا مشکل آن را به خوبی رفع کنند تا شما بتوانید با آرامش و آسودگی خیال به راه و سفر خود ادامه دهید.

تمامی خودروها با هر مدل و ساخت هر شرکت تولید کننده خودرو تحت پوشش امداد خودرو ابهر می‌باشند.

 

بله در صورتی که قطعات یدکی خودرو شما نیاز به تعویض داشته باشند، تعمیرکاران کاربلد امداد خودرو ابهر قطعات مورد نیاز شما را در محل با قطعات اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد.

 

زمان رسیدن کارشناسان و تعمیرکاران امداد خودرو ابهر به موقعیت مکانی شما و فاصله‌تان از اولین مرکز امداد خودرو بستگی دارد اما هرگز نگران نباشید زیرا کارشناسان امداد خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رسانند.

 

زمانی که با خدمات امداد خودرو تماس می‌گیرید، باید مشخصات خودروی خود را مانند شماره پلاک، مدل و سال تولید به کارشناسان اطلاع داده و هم‌چنین مکان دقیق خود و مشکلی که برای خودروی‎تان به وجود آمده را گزارش دهید.

 

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

6 دیدگاه

  • دنده ماشین خیلی اذیت می‌کنه و هر تعمیرگاهی میبرمش تا یه چند روز خوبه باز دوباره به حالت قبلش بر‌می‌گرده و درست جا نمیره چیکار باید کنم؟

    • یکی از اصلی‌ترین قطعات که در حرکت خودرو نقش موثری داره دنده خودرو است و دلایل مختلفی می‌تواند در خرابی آن موثر باشد که یکی از این دلایل می‌تواند خرابی دیسک و صفحه باشد و بهتر است که در اسرع وقت علت دقیق این اتفاق را بررسی کرده و آن را رفع نمایید تا صدمات بیشتری به خودرویتان وارد نشود.

  • از وقتی دیسک و صفحه ماشینم رو عوض کردم بعضی وقتا دنده اصلا جا نمیره در صورتی که پدال کلاچ رو میتونم فشار بدم و به کف هم میرسه اما دنده هیچ جوره جا نمیره و هیچ تعمیرکاری هم متوجه عیبش نمیشه.

    • سلام جناب ساجدی عزیز
      ممکن است مشکل از اتصال کلاچ باشد و یا در مدار هیدرولیک کلاچ نشتی وجود داشته باشد و روغن آن تمام شده باشد که در هر صورت باید به صورت اساسی این مشکل رفع شود تا دچار آسیب یا حادثه نشوید و هزینه هنگفتی برای تعمیر روی دستتان نیفتد.

  • سلام و وقت بخیر من قبلا در حین حرکت متوجه لرزش فرمان خودرو شده بودم و بعد از بررسی متوجه شدم که به خاطر تنظیم نبودن باد لاستیک این اتفاق می‌افتاده اما چند روزیه موقع استارت زدن و روشن کردن ماشینم حس می‌کنم فرمان می‌لرزه آیا این لرزش طبیعیه؟

    • سلام و درود
      لرزش فرمان به صورت غیر طبیعی در هیچ زمانی عادی نیست و اگر موقع استارت زدن و روشن کردن خودرو احساس کردید که فرمان خودرویتان در حال لرزش است ممکن است این مشکل به خاطر اختلال در یاتاقان و اجزای سیستم خودرو باشد و نیاز است که حتما خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید تا در اسرع وقت مشکل آن را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *