امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو طارم

یکی از شهرستان‌های استان زنجان شهرستان طارم است که در فاصله 97 کیلومتری از مرکز استان زنجان یعنی شهر زنجان قرار دارد و از شهرهای مهم استان زنجان به شمار می‌رود و به استان‌های اردبیل، گیلان و قزوین نیز دسترسی دارد و روزانه میزبان صدها نفر از هموطنانمان است.
امداد خودرو طارم از بهترین، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌های امداد خودرو استان زنجان در ایران بوده و وظیفه آن خدمت رسانی به هموطنان ساکن شهرستان طارم و نیز هموطنان در تمامی محورهای مواصلاتی به این شهرستان بوده و در هر نقطه از استان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رسانند.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

بخش‌های تحت پوشش امداد خودرو طارم


شهرستان طارم از چندین شهر، بخش و دهستان تشکیل شده است که تمامی آن‌ها تحت پوشش امداد خودرو طارم بوده و امداد کاران ما در هر نقطه از این شهرستان که باشید خود را به شما خواهند رساند.
دهستان آب بر
دهستان درام
دهستان چورزق
دهستان دستجرده
دهستان گیلوان
دهستان تشویر
و … همه از بخش‌های شهرستان طارم بوده که امداد خودرو طارم موظف است برای تمام همشهریان ساکن در این بخش‌ها نیز امدادرسانی را انجام دهد.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

 

امداد خودرو طارم

شماره تماس امداد خودرو طارم

شماره تماس امداد خودرو طارم یکی از مهم‌ترین مدارکی است که ما به تمامی هموطنان عزیزمان پیشنهاد می‌کنیم که در کنار تمام مدارک اصلی مرتبط با خودرویشان به همراه داشته باشند.
اگر شما هم ساکن شهرستان طارم بوده و یا قصد دارید که در محوهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به این شهرستان تردد کنید همین حالا گوشی همراه خود را برداشته و شماره امداد خودرو طارم را در آن ذخیره نمایید و در غیر این صورت شماره را بر روی کاغذ یادداشت کرده و در جایی امن در خودرویتان بگذارید تا بتوانید در مواقع ضروری از خدمات امداد خودرو طارم بهره‌مند شوید.

 

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

خدمات امداد خودرو طارم

بی‌شک خدمات گسترده و بی‌نظیر امداد خودرو محمود بهرامی ، معتبرترین و بهترین نمایندگی اصلی امداد خودرو در شهرستان طارم شما را نیز شگفت زده خواهد کرد.
امداد خودرو طارم یکی از نمایندگی‌های امداد خودرو در سراسر کشور بوده که تمامی خدمات را شامل شده و با بالاترین کیفیت این خدمات را ارائه خواهند داد.
خدمات امداد خودرو طارم عبارتند از:

❇️در صورتی که خودرو شما در شهر گیلوان دچار خرابی شده است میتوانید با امداد خودرو گیلوان تماس بگیرید❇️ 

پنچرگیری و تعویض لاستیک:


یکی از مشکلات شایع در میان رانندگان و صاحبان خودروها که روزانه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند کم بادی لاستیک و یا ترکیدن آن است که در چنین مواقعی تنها کافیست با شماره امداد خودرو طارم تماس بگیرید تا امدادکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و تعویض لاستیک یا پنچرگیری خودرویتان را در محل انجام دهند

 
 
 

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

تعمیرات فنی و برقی:


از دیگر مشکلات شایع و ناگهانی خودرو که ممکن است شما را به دردسر بیندازد و متاسفانه قابل اجتناب هم نیست مشکلات فنی و برقی خودرو است که در بیشتر مواقع به صورت ناگهانی رخ می‌دهند.
تعمیرکاران خبره و کاربلد امداد خودرو طارم، مشکلات فنی و برقی خودروی شما را در محل به صورت دقیق عیب یابی کرده و تعمیر خواهند کرد.

خودرو بر طارم

سوخت رسانی:


اگر به دلیل اتمام سوخت در سطح شهر و یا جاده متوقف شده‌اید و با اولین جایگاه سوخت نیز فاصله دارید بهتر است که اصلا از جای خود تکان نخورید و بلافاصله با امداد خودرو طارم تماس بگیرید تا همکاران ما سوخت مورد نیاز شما را در هر نقطه از شهرستان که باشید به شما برسانند.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

حمل و جابجایی خودرو:


حمل خودرو و جابجایی آن در مواقعی که مشکل خودرویتان گسترده شده و یا به علت وقوع حادثه شما را متوقف کرده و امکان جابجایی را به شما نمی‌دهد جزو خدمات امداد خودرویی است که سر بزنگاه به داد شما می‌رسد و خودروی شما را تا اولین و نزدیک‌ترین تعمیرگاه معتبر امداد خودرو و یا مقصد مورد نظرتان حمل و جابجا می‌کند.

در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید

کمک در مواقع بروز حادثه:


امداد خودرو طارم در زمان بروز حوادث جاده‌ای تا دقایق آخر و رفع مشکل کنار شما خواهند بود و برای برطرف شدن سریع‌تر حادثه پیش آمده تمام تلاش خود را می‌کنند تنها کافیست که در چنین شرایطی با همکاران ما تماس گرفته و حادثه پیش آمده را گزارش کنید.

 
 
 

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو طارم

برای واضح‌تر شدن چگونگی استفاده از خدمات گسترده‌ی امداد خودرو طارم بهتر است که از ابتدا تمامی مراحل جهت استفاده از این نمایندگی امداد خودرو را با یک‌دیگر مرور کنیم.
در اولین مرحله تنها کافیست تلفن همراهتان را برداشته و با شماره‌های امداد خودرو  محمود بهرامی تماس بگیرید، که حتی اگر این شماره را از قبل در تلفن همراهتان ذخیره کرده باشید دیگر حتی به جستجو کردن نیز نیازی نخواهید داشت.
پس از تماس و ارتباط با کارشناسان پاسخگو، مشکل پیش آمده را به صورت دقیق گزارش دهید و به سوالاتی که کارشناسان ما از شما خواهند پرسید به صورت کامل و واضح پاسخ دهید تا هر چه سریع‌تر روند اعزام امدادگران به محل شما صورت بگیرد، سوالاتی که کارشناسان ما در این مرحله از شما خواهند پرسید سوالاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره‌ی تماس، محل دقیق توقف، مدل خودرو و پلاک ماشینتان است.
پس از گذراندن این مرحله و ثبت درخواست، دیگر نیاز نیست که کاری انجام دهید، تنها کافیست در محلی که به کارشناسان امداد خودرو گزارش داده‌اید بمانید تا امدادگران ما که بلافاصله پس از تماس شما به محلتان اعزام شده‌اند، خیلی سریع بتوانند محل شما را پیدا کنند.
پس از رسیدن امداد کاران به محل، با استفاده از دستگاه‌هایی مجهز خودروی شما را عیب‌یابی کرده و به صورت دقیق به رفع نقص فنی و یا برقی و … خودروی شما می‌پردازند.
در پایان پس از اتمام رفع مشکل پیش آمده توسط تعمیرکاران اعزام شده، رسیدی به شما ارائه خواهد شد که در آن تمامی فعالیت‌های انجام شده به همراه هزینه دقیق وسایل و تجهیزاتی که برای رفع خرابی خودرو از آن استفاده شده است درج شده و شما پس از مشاهده می‌توانید هزینه را به صورت آنلاین و یا نقدی پرداخت نمایید.
همان‌طور که مشاهده می‌کنید مشکل خودروی شما در سریع‌ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت و با بهترین و مناسب‌ترین هزینه رفع شده و شما می‌توانید با خاطری آسوده به کارهایتان ادامه دهید و از ادامه سفر خود لذت ببرید.

تعرفه و برآورد هزینه امداد خودرو طارم

عوامل متعددی در برآورد هزینه تعمیر خودروی شما موثر هستند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تعمیر مورد نیاز، تعویض قطعات، خدمات مورد استفاده شما، روز و ساعت تماس شما با امداد خودرو، فاصله شما از جایگاه امداد خودرو و … اشاره کنیم اما هرگز نگران هزینه‌های پیش آمده نباشید زیرا تعرفه‌های پایین و به‌صرفه امداد خودرو طارم شما را از شر هزینه‌ها هنگفت و ناگهانی خلاص خواهند کرد.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

خدمات 24 ساعته و شبانه روزی امداد خودرو طارم

کارشناسان امداد خودرو به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما همشهریان عزیز بوده و تعمیرکاران ما نیز به صورت دائمی در حال آماده باش هستند تا در مدت زمانی کوتاه خود را به محل شما رسانده و پس از عیب یابی دقیق خودرویتان مشکل آن را حل کرده و شما را تا مقصد مورد نظرتان همراهی کنند پس در هر نقطه و هر ساعتی از شبانه روز که هستید با شماره‌های امداد خودرو طارم تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را اعلام کنید.

 

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

مزیت استفاده از خدمات امداد خودرو طارم

صرفه جویی در هزینه ناگهانی و پیش آمده، جلوگیری از اتلاف وقت، آسودگی خیال در هنگام سفر و رانندگی و … از مزایای قابل توجهی هستند که نمی‌توانید چشم‌تان را بر روی آن ببندید و همین مزیت‌ها باعث می‌شوند که سفری بدون دلهره داشته و از مسیر پیش رویتان لذت ببرید پس بهتر است که شماره تلفن امداد خودرو طارم را همیشه به همراه داشته باشید و در صورت نیاز تنها با یک تماس از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی  بهره‌مند شوید.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با باتری ساز سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

سوالات متداول امداد خودرو طارم

شما می‌توانید با عضویت در امداد خودرو و در دست داشتن کارت طلایی با مزایا و تخفیفات ویژه از خدمات امداد خودرو طارم در هنگام بروز حوادث و خرابی خودرویتان استفاده کنید

 

زمان تماس با امداد خودرو طارم، اطلاعاتی از قبیل مشخصات خودرو، شماره پلاک، مدل و سال تولید و هم‌چنین موقعیت مکانی دقیق و مشکل پیش آمده‌تان را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

پس از تماس شما با امداد خودرو طارم، تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل شما را حل خواهند کرد.

بله پس از ارائه خدمات توسط کارشناسان و مشخص شدن هزینه تعمیر خودرویتان شما می‌توانید این هزینه را به صورت آنلاین نیز پرداخت کنید.

تعمیرکاران امداد خودرو بسیار آموزش دیده بوده و خودروی شما را با هر مدل و ساخت هر کشور که باشد تعمیر خواهند کرد.

2 دیدگاه

  • چند شب پیش در حین حرکت احساس کردم که بوی سوختگی خیلی بدی داخل اتاق ماشینم پیچیده اما دیگه اون بو رو متوجه نشدم به نظرتون میتونه از داخل ماشین بوده باشه و خطرناک باشه؟

    • سلام جناب محمدی عزیز
      اما یکی از نشانه‌های ضعیف شدن سیستم برق خودرو، استشمام بوی سوختگی است که در بسیاری از موارد به دلیل اهمیت ندادن به آن صدمات گسترده‌تر و بدتری به خودرو وارد شده است اما باید بدانید که بوی سوختگی به بخش‌های مختلف دیگری مانند تسمه پروانه، نشتی آب رادیاتور یا روغن، ترمز، اگزوز و کلاچ نیز مربوط شود اما اگر بوی استشمام شده مانند بوی سوختگی پلاستیک است تردید نکنید و سریعا آن را به تعمیرگاه ببرید زیرا به احتمال زیاد سیستم برق خودرو به طور جدی با مشکل مواجه شده است و می‌تواند خطرآفرین باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *