امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو گیلوان

شهر گیلوان یکی از شهرهای استان زنجان است که در بخش شرقی شهرستان طارم قرار دارد که از شرق و جنوب شرق با روستاهای طارم سفلی، از جنوب با بخش سلطانیه، از شمال با گیلان و از غرب با دهستان های آب بر و دستجرده در همسایگی است و دو سوی رودخانه ی قزل اوزن به صورت شمالی و جنوبی قرار دارد که این خود مزیتی منحصر به فرد به حساب می آید و از همین رو ساکنین نسبتا زیادی نیز دارد و به همین جهت امداد خودرو محمود بهرامی به عنوان اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو گیلوان در این شهر فعالیت دارد و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به همشهریان ساکن این استان و مسافرین عزیز این منطقه می‌باشد

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

خدمات امداد خودرو گیلوان

خدمات امداد خودرو گیلوان به قدری جامع و گسترده است که شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای رفع خرابی خودرویتان از این خدمات استفاده کرده و در وقت‌تان صرفه جویی کنید.

❇️در هر نقطه از شهرستان طارم باشید میتوانید با امداد خودرو طارم تماس بگیرید❇️

پنچرگیری و تعویض لاستیک

قطعا برای شما هم پیش آمده است که هنگام استفاده از خودرویتان متوجه اشکالی در عملکرد خودرو شده و پس از پیاده شدن از ماشین متوجه کم بودن باد لاستیک و یا پنچر بودن آن شوید و یا حتی با ترکیدگی لاستیک به صورت ناگهانی مواجه شده باشید، در چنین شرایطی دیگر نیاز نیست که نگران باشید و تنها با یک تماس با امداد خودرو محمود بهرامی می‌توانید از خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک در محل استفاده کرده و به سایر کارهایتان برسید.

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

تعمیرات فنی خودرو در محل

با توجه به پیچیدگی ساختار خودروسازی نقاطی در خودروها وجود دارند که دسترسی همیشگی به آن‌ها غیر ممکن بوده و شما نمی‌توانید در هر لحظه و هر جا از سلامت تک تک قطعات مطمئن شوید، از همین رو ممکن است در بعضی مواقع هنگام استفاده از خودرو دچار مشکل شده و متوجه ایجاد نقص فنی در آن شوید که در چنین شرایطی امداد کاران امداد خودرو گیلوان به سرعت در محل حاضر شده و پس از عیب یابی دقیق، مشکلات فنی خودرو را در محل رفع خواهند کرد و در صورتی که نیاز به تعویض قطعات نیز باشد، قطعات خراب شده را با قطعاتی اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با  امداد خودرو استان زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

تعمیرات برقی در محل

در بسیاری از مواقع مشکلات برقی خودرو مانند اختلال در سیم‌کشی، سوختن چراغ‌ها و … موجب می‌شود که شما از ادامه‌ی مسیر خود باز مانده و نتوانید به رانندگی خود ادامه دهید و از همین جهت بهتر است این زمان در هر جایی که هستید توقف کرده و فقط با امداد خودرو گیلوان تماس بگیرید تا امداد کاران کاربلد و آموزش دیده امداد خودرو محمود بهرامی به سرعت در محل شما حاضر شده و تمام تعمیرات برقی خودرویتان را در محل انجام دهند.

حمل و جابه‌جایی خودرو

در بسیاری از مواقع به دلیل رفع مشکل پیش امده در خودرو و یا به دلیل بروز حوادث ناگهانی، امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشته و ناچار هستید خودرویتان را برای تعمیر به تعمیرگاه ببرید.
امداد کاران امداد خودرو گیلوان با خودرو برهایی مجهز و به صورت کاملا ایمن خودروی شما را به تعمیرگاه‌های مجهز و مورد تائید امداد خودرو یا به مقصد و تعمیرگاه مد نظر شما حمل و جابجا خواهند کرد پس دیگر نیاز نیست نگران گرفتار شدن در جاده باشید.

سوخت‌رسانی

شاید برای شما هم پیش امده باشد که در مواقعی به دلیل اتمام سوخت خودرویتان در جاده گرفتار شده و با جایگاه سوخت فاصله داشته باشید و به همین دلیل لحظات سختی را به ناچار در کنار جاده گذرانده باشید پس بهتر اسن این نوید را به شما بدهیم که امداد خودرو گیلوان سوخت‌ مورد نیاز خودرویتان را تهیه کرده و در هر نقطه از شهر و مسیرهای منتهی به گیلوان که باشید به دست شما خواهد رساند.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

باتری سازی سیار

یکی از مشکلاتی که اکثر صاحبان خودرو با آن مواجه شده‌اند اتمام باتری بوده و همین اتفاق ناگهانی موجب شده است تا ساعاتی را به سختی گذرانده و با دشواری بتوانند خودرویشان را به تعمیرگاه منتقل کنند به همین دلیل و برای جلوگیری از اتلاف وقت شما همشهریان عزیز، باطری سازان سیار امدادخودرو گیلوان در هر ساعتی از شبانه روز آماده‌ی خدمت رسانی بوده باتری خودروی شما را در محل تعمیر و یا شارژ خواهند کرد و در غیر این صورت با استفاده از باتری‌های اصل و دارای گارانتی باتری خودرو را تعویض خواهند کرد.

خدمات امداد خودرو در استان زنجان

کمک رسانی در زمان وقوع حوادث ناگهانی

در بسیاری از مواقع، حوادث ناگهانی و غیر منتظره مانند تصادفات و … باعث برهم خوردن آرامش شما شده و مانع از ادامه‌ی کار یا سفر شما شده است.
تمامی کارشناسان و امداد کاران امداد خودرو گیلوان موظف هستند تا رفع کامل حادثه‌ی پیش امده در کنار شما بوده و شما را تا رسیدن به مقصد یاری کنند.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

برآورد هزینه‌ی استفاده از خدمات امداد خودرو گیلوان

فاکتورهای مهمی نظیر ساعت استفاده از خدمات امداد خودروی گیلوان، مشکل پیش آمده خودرو و رفع آن، تعمیر یا تعویض قطعات، فاصله‌ی شما از اولین جایگاه امداد خودروی گیلوان و … در برآورد هزینه‌ی نهایی استفاده از خدمات امداد خودروی گیلوان موثر بوده و هزینه‌ی نهایی با توجه به این فاکتورها برآورد می‌شود اما شما هرگز نگران هزینه‌ی ناگهانی پیش آمده نباشید زیرا تعرفه‌های مناسب و به صرفه‌ی امداد خودرو گیلوان باعث شده است و شما بتوانید با مناسب‌ترین هزینه و کمترین قیمت خودرویتان را با بالاترین کیفیت تعمیر کنید و دیگر خرابی خودرویتان را پشت گوش نیندازید.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو گیلوان

تمامی خودروها ساخت هر کشور و تحت هر برندی که تولید شده باشند می‌توانند از خدمات امداد خودرو گیلوان به راحتی استفاده کنند.

خودروهای لوکس


خودروهای لوکس مانند: مرسدس بنز، BMW، پورشه، تویوتا، فولکس واگن، فورد، تسلا و … هستند.
تمامی خودروهای لوکس تحت پوشش خدمات امداد خودرو گیلوان قرار داشته و تعمیرکاران کاربلد و خبره امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن این خودروها را عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.

خودروهای خارجی


تمامی صاحبان خودروهای خارجی می‌توانند از خدمات امداد خودرو گیلوان استفاده کنند.
از جمله خودروهای خارجی می‌توانیم به خودروهای تولید شده در شرکت‌های MVM، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و … اشاره کرد.

تمامی خودروهای تولید شده در شرکت‌های خودروسازی ایرانی


تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ، پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و … از جمله خودروهای تولید شده در کارخانجات خودرو سازی ایرانی سایپا و ایران خودرو هستند که تحت پوشش خدمات امداد خودرو گیلوان قرار دارند.

 

شماره تماس امداد خودرو گیلوان

شماره تماس امداد خودرو گیلوان یکی از مهم‌ترین مدارکی است که شما در هنگام رانندگی و استفاده از خودرویتان باید حتما آن را به همراه داشته باشید پس بهتر است همین حالا شماره‌ی امداد خودروی محمود بهرامی که بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهر گیلوان است را در تلفن همراه خود ذخیره کرده و یا آن را بر روی یک  تکه کاغذ یادداشت کنید و همیشه آن را در کنار سایر مدارک خودرویتان به همراه داشته باشید تا در صورت بروز خرابی خودرو و یا مشکلات ناگهانی پیش آمده بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل آن را رفع کرده و به راحتی به کارهایتان برسید.

در صورت نیاز به حمل خودرو لوکس  میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید

استفاده از خدمات 24 ساعته و شبانه‌روزی امداد خودرو گیلوان

استفاده از خدمات ارزشمند و گسترده‌ی امداد خودروی گیلوان محدود به زمان و مکان خاصی نیست و شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز می‌توانید در هر نقطه از شهر گیلوان و یا مسیرهای منتهی به این شهر که هستید از این خدمات ارزشمند و تنها با یک تماس با شماره تلفن‌های امداد خودرو گیلوان استفاده کنید.

مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودروی گیلوان

مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو گیلوان به قدری گسترده و ارزشمند است که قطعا شما را مجاب خواهد کرد که از این خدمات استفاده کنید.
صرفه جویی در هزینه‌های ناگهانی و پیش آمده، آسودگی خیال در هنگام رانندگی و سفر، جلوگیری از اتلاف وقت، استفاده‌ی 24 ساعته و دسترسی همیشگی به خدمات امداد خودروی گیلوان و … همه از مزایایی هستند که باعث می‌شود کار شما راحت‌تر شده و در هر نقطه از شهر که هستید به سرعت خودرویتان را تعمیر کنید.

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو گیلوان

در هر کوچه، خیابان، بلوار، منطقه و محله گیلوان و یا حتی در مسیرهای مواصلاتی و منتهی به این شهر که هستید می‌توانید از خدمات امداد خودرو گیلوان به راحتی استفاده کنید و تنها با یک تماس شما، امداد کاران ماهر، آموزش دیده و کاربلد امداد خودرو گیلوان به محل شما اعزام خواهند شد و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را حل خواهند کرد تا با آسودگی خیال بتوانید به سفر خود ادامه دهید.

مراحل استفاده از خدمات امداد خودرو گیلوان

مراحل استفاده از خدمات امداد خودرو گیلوان به قدری راحت است که به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را تعمیر کرده و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید.
مراحل مورد نیاز برای استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی به شرح زیر است:
تماس با شماره تلفن امداد خودرو گیلوان
ارتباط با کارشناسان و شرح دقیق حادثه یا خرابی پیش آمده
پاسخگویی دقیق به سوالات کارشناسان مانند نام و نام خانوادگی، مشخصات مربوط به خودرو مانند مدل و شماره پلاک و محل دقیق توقف
ماندن در مکان اعلام شده به کارشناسان و عدم جابجایی از لوکیشن اعلام شده
رسیدن کارشناسان به شما در مدت زمانی بسیار کوتاه پس از تماس با امداد خودرو گبلوان
عیب یابی و رفع خرابی خودرو توسط امداد کارانی ماهر و آموزش دیده
ارائه رسید و هزینه نهایی توسط امداد کاران پس از اتمام تعمیرات
چک کردن فاکتور ارائه شده و پرداخت هزینه به صورت نقدی یا آنلاین

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با باتری ساز سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

بله پس از رسیدن امداد کاران رفع خرابی خودرو و اما اتمام کار آنها رسیدی به شما تحویل خواهد داد شد که در آن ذکر دقیق کار فعالیت‌های انجام شده به همراه هزینه‌ی دقیق ارائه می‌شود و شما پس از تایید و چک نهایی می‌توانید هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت نمایید

بله، امداد خودرو گیلوان تمامی خدمات خود را به سفرهای خارج از شهر نیز توسعه داده و در صورت نیاز در هر نقطه از استان زنجان که باشید به شما کمک خواهد کرد.

بله، امداد خودرو گیلوان از استانداردهای امنیتی بالا برای حفظ اطلاعات شخصی و خودروهای کاربران استفاده می‌کند و اطلاعات شما به صورت محرمانه و با احترام به حریم شخصی شما و تنها در زمان تماس و استفاده از خدمات امداد خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بله تمامی خدمات امداد خودرو گیلوان به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز در دسترس و قابل استفاده هستند.

خیر، تمام خدمات امداد خودرو گیلوان برای تمامی خودروها اعم از سواری، باری و … با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند قابل استفاده و در دسترس است.

2 دیدگاه

  • سلام مدتیه که ماشینم به درستی روشن نمیشه و باید چندین بار استارت بزنم تا ماشین روشن بشه وقتی که به تعمیرگاه مراجعه کردم بهم گفتن که مشکل از سیستم الکتریکی ماشینمه می‌خواستم از شما مشورت بگیرم و ببینم که سیستم الکتریکی ماشین دقیقا چه قسمت‌هایی از خودرو میشه و برای تعمیر این قطعات چقدر باید هزینه کنم؟

    • سلام، درود و وقت بخیر
      مشکلات در سیستم الکتریکی می‌تواند مربوط به سیم‌های برق، رله‌ها و یا فیوزها باشد که باعث می‌شوند موتور خودرو به درستی روشن نشود به عنوان مثال اگر یکی از رله‌ها خراب باشد ممکن است سیستم الکتریکی درست کار نکند و اصلا اجازه ندهد که موتور ماشین روشن شود.
      در رابطه با هزینه، خودروی شما در ابتدا باید به صورت کاملا مجهز و صحیح عیب یابی شود تا بتوانیم هزینه‌ی نهایی را پیش‌بینی و برآورد کنیم اما اگر از ما می‌شنوید بهتر است که هرگز نگران هزینه نباشید و همین حال با شماره تماس‌های امداد خودروی محمود بهرامی بزرگ ترین، مجهزترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان تماس بگیرید تا امداد کاران ما به محل شما اعزام شده و خودروی شما را با هزینه‌ی بسیار به صرفه، معقول و پایین‌تر از تمامی تعمیرگاه‌ها در سطح استان به صورت دقیق عیب یابی و در محل تعمیر کنند تا از ضررهای احتمالی به سایر قسمت‌های خودرو جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *