امداد خودرو

امداد خودرو


خودروبر ابهر

دومین شهر بزرگ زنجان که یکی از شهرهای اصلی این استان بوده و به علت قرار داشتن در کناره جاده بین‌المللی تهران – بازرگان از نظر اقتصادی، اجتماعی و شاخص‌های فرهنگی در جایگاهی خاص و مطلوب قرار دارد، شهرستان ابهر است.
از شهر ابهر با مرکز استان زنجان 90 کیلومتر و تا مرکز ایران یعنی شهر تهران 225 کیلومتر فاصله است که ارتباط این شهرستان با این دو شهر مهم ایران به واسطه محورهای مواصلاتی مخصوص خود است و همه روزه تعداد قابل توجهی خودرو از این مسیر عبور می‌کنند پس با توجه به موقعیت‌های که ذکر شد، وجود خودروبر ابهر امری ضروری است که می‌تواند خدمات ارزشمندی را به همشهریان ارائه کرده و باعث راحتی کار آن‌ها شود.
خودرو بر ابهر زیر نظر امداد خودرو ابهر، بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان فعالیت کرده و تمامی خدمات آن نیز شامل بیمه خواهد شد.

🟩در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید🟩

خودرو بر محمود بهرامی درحال حمل خودرو

انواع خودرو بر در ابهر

همان‌طور که مطلع هستید روش و خودروهای متنوعی برای حمل و انتقال خودروها وجود دارند که بهتر است شما با آن‌ها آشناییت داشته و بتوانید به هنگام استفاده از خودروبرها بهترین و مناسب‌ترین خودرو بر را سفارش دهید.

خودرو بر تکی

در اکثر مواقع از خودروبرهای تکی برای حمل و جابجایی خودروهایی که دچار نقص فنی شده باشند و یا خودروهای تصادفی استفاده می‌شود و اصولا برای جابجایی خودروهای صفر به دلیل عدم امنیت خودرو از خودروبرهای تکی استفاده نمی‌شود و همان‌طور که از اسم این خودرو بر نیز مشخص است، تنها می‌توان برای حمل و جابجایی یک خودرو آن هم برای مسافت‌های نسبتا کوتاه استفاده کرد.

🟩 اگر خودرو شما دچار ایراد فنی شده است با تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تماس گرفته و از خدمات رایگان بهرمند شوید 🟩

تریلر خودرو بر

هنگامی که قصد دارید چندین خودرو را به صورت همزمان حمل و جابجا کنید باید از تریلر خودروبر استفاده کنید که این تریلرها در دو نوع خودرو بر هایی با قابلیت حمل 6 خودرو و خودروبرهایی با قابلیت حمل 8 خودرو وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به تعداد خودروهای مدنظرتان از این تریلرهای خودروبر برای مسافت‌های طولانی نیز استفاده کنید.
اغلب مشتریان تریلرهای خودروبر خودرو سازان و یا وارد کنندگان خودرو هستند.

خودرو بر جرثقیل دار

از خودرو برهای جرثقیل دار برای حمل و جابجایی تجهیزات صنعتی، خودروهای مسابقه، خودروهای تصادفی، خودروهای کارکرده و … استفاده می‌شود و باید قبل از حرکت از ایمنی و وجود موانع برای جلوگیری از جابجایی خودروها اطمینان حاصل کرد به همین منظور باید در هنگام استفاده از خودروبرهای جرثقیل دارد از افراد متخصص و آموزش دیده به همراه خودرو برهای مجهز کمک بگیرید تا خودرویتان بدون صدمه به مقصد منتقل شود.

ساعات استفاده از خودرو بر ابهر

تمامی خدمات خودرو بر ابهر در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در درسترس شما هستند و شما در هر نقطه از شهرستان ابهر که باشید می‌توانید تنها با یک تماس با امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین و معتبرترین خودرو بر ابهر، خودرویتان را حمل و جابجا کرده و به مقصد مورد نظرتان برسانید پس بهتر است که کار خود را تعویق نیندازید و با خودرو بر ابهر تماس بگیرید و در وقت و هزینه‌تان نیز صرفه جویی کنید.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

شماره تلفن خودرو بر ابهر

اگر شما هم به دنبال شماره تماس خودرو بری ایمن و مطمئن هستید کافیست همین حالا شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را بر روی کاغذ یادداشت کنید و در کنار سایر مدارکتان همیشه به همراه داشته باشید تا بتوانید در هر ساعت از شبانه روز از بهترین و مطمئن‌ترین خودرو بر ابهر استفاده کنید.
شماره تلفن خودرو بر ابهر همان چیزی است که قطعا یک روز به آن نیاز پیدا خواهید کرد پس بهتر است که هرگز یادداشت کردن آن را پشت گوش نیندازید.

ویژگی‌ها و مزایای خودرو بر ابهر

استفاده آسان و راحت از خودرو بر ابهر، خودرو برهای مجهز و با امکانات کامل، امداد کاران و رانندگان باتجربه، کاربلد و آموزش دیده ، دسترسی همیشگی و 24 ساعته به خدمات خودرو بر ابهر، ارائه بیمه به هنگام حمل و جابجایی خودرو، پوشش دهی تمامی مناطق در شهرستان ابهر و استان زنجان، تعرفه و قیمت‌های به‌صرفه، سرعت بالای انتقال خودرو، رعایت نکات ایمنی و نگهداری عالی از خودرو به هنگام جابجایی و … همه از مزایای ویژه‌ای هستند که باعث تمایز خودرو بر ابهر با سایر خودرو برها شده است و موجب شده تا امداد خودرو ابهر که معتبرترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان ابهر بوده رتبه اول کیفیت و خدمات خودرو بر را از آن خود کند.

مناطق تحت پوشش خودروبر ابهر

در هر نقطه و هر ناحیه از شهرستان ابهر که هستید می‌توانید تنها با یک تماس در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات گسترده و باکیفیت امداد خودرو محمود بهرامی و امکانات خودرو بر آن استفاده کنید و بدون صدمه و باکیفیت بالا خودرویتان را تا مقصد مورد نظرتان جابجا کنید.
تمامی خدمات خودرو بر ابهر در هر 4 ناحیه مرکزی، شناط، شریف آباد و حسین آباد و در تمامی محله‌های زیر قابل استفاده هستند:
ملک قصاب
اکبر آباد
دهک
درویشان
حاجی محمد خان
خلج آباد
شیخ آبد
درب المذوق
آقا صدرا
سید ساجدین
جانقورداش
قلعه تپه
نعلبندان
زرکوبان
چینات
و …

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

هزینه خودرو بر ابهر

هزینه جابجایی خودرو توسط خودرو بر ابهر به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما شما هرگز نگران هزینه نباشید زیرا خودروبر ابهر بهترین و به‌صرفه‌ترین تعرفه‌ها را در اختیار داشته و شما می‌توانید با هزینه‌ای به صرفه خودروی خود را با کیفیتی بی‌نظیر حمل و جابجا کنید.

نوع و مدل خودرو:

هزینه نهایی استفاده از خودرو بر ابهر به مدل خودروی شما بستگی دارد زیرا همان‌طور که می‌دانید از خودرو بر برای جابجایی خودروهای لوکس، خودروهای کارکرده، خودروهای تصادفی، خودروهای مسابقه، خودروهای وارداتی و … استفاده می‌شود و هر چه خودروی شما گران قیمت‌تر باشد در نتیجه هزینه حمل و جابجایی آن نیز بیشتر خواهد بود.

طول و نوع مسیر:

فاصله از مبدا تا مقصد مورد نظر شما نیز یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین هزینه نهایی است و علاوه بر مسافت، نوع جاده مانند آسفالت، مسیرهای خاکی، روستا، جاده‌های صعب‌العبور و … نیز در برآورد قیمت نهایی موثر است.

خودرو بر محمود بهرامی

شماره تماس خودرو بر ابهر

اگر از ما می‌شنوید بهتر است همین حالا شماره تلفن خودرو بر ابهر را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را یادداشت کنید و در کنار سایر مدارکی که همیشه به همراه دارید نگه دارید تا در زمان حمل و جابجایی خودرویتان دیگر دچار مشکل نشوید و در هر ساعتی از شبانه روز و هر نقطه از شهرستان ابهر که هستید بتوانید از خدمات خودروبر ابهر استفاده کرده و خودرویتان را با اطمینان و سلامت از هر کجا که هستید به مقصد مورد نظرتان منتقل کنید.

نحوه استفاده از خدمات خودروبر ابهر

مراحل استفاده از خدمات خودرو بر ابهر به قدری آسان است که شما در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و به راحتی خودرویتان را حمل و جابجا کنید.
 در مرحله اول تنها کافیست تلفن همراه خود را برداشته و با شماره امداد خودرو محمود بهرامی که بهتر است از قبل آن را در گوشی موبایلتان ذخیره کرده باشید، تماس بگیرید و پس از پاسخگویی و ارتباط با کارشناسان درخواست خودرو بر مورد نیاز خود را ثبت نمایید.
پس از ثبت درخواست شما، کارشناسان ما سوالاتی نظیر مشخصات مربوط به خودرو مانند مدل، شماره پلاک، مشخصات شخصی مانند نام و نام خانوادگی تماس گیرنده و شماره تماس و محل دقیق خودروی شما را خواهند پرسید و بهتر است برای پیشبرد هر چه سریع‌تر خدمات به تمامی سوالات با دقت و به درستی پاسخ دهید.
بلافاصله پس از تماس شما، امداد کاران امداد خودرو ابهر برای حمل و انتقال خودرویتان به محل شما اعزام شده و با خودروهایی مجهز عملیات انتقال را به درستی انجام خواهند داد و پس از جابجایی و انجام عملیات رسیدی از فرآیند انجام شده ارائه خواهد شد که شما پس از بررسی و تایید نهایی می‌توانید این مبلغ را به صورت نقد و یا انلاین پرداخت نمایید و همان‌طور که مشاهده می‌کنید خودروی شما بدون دردسر و اتلاف وقت، با سلامتی کامل توسط افراد متخصص و خودروهای مجهز خودرو بر ابهر، به مقصد مورد نظر شما منتقل شده است.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

خودروهای قابل حمل و جابجایی توسط خودرو بر ابهر

از جمله خودروهای سواری که با استفاده از خودرو بر ابهر قابل حمل و جابجایی هستند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
تمامی خودروهای تولید شده در شرکت mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و …
شاید برایتان حیرت انگیز باشد اما فرآیند حمل و جابجایی خودرو توسط خودرو برها در امداد خودرو ابهر محدودیتی ندارد و تمامی خودروها ساخت هر کشور و تحت هر برندی که باشند می‌توانند با خودرو برهای امداد خودرو ابهر به راحتی حمل و با کیفیت بالا جابجا شوند پس اگر خودروی شما نیز نیاز به انتقال دارد دست روی دست نگذارید و همین حالا با شماره تماس‌های امداد خودرو محمود بهرامی تماس بگیرید و درخواست خودروبر خود را نیز به ثبت برسانید تا در مدت زمانی کوتاه خودروی شما حمل و به مقصد مورد نظرتان جابجا شود.

خدمات خودروبر ابهر

خدمات خودرو بر ابهر که زیر نظر امداد خودرو ابهر در حال فعالیت است شامل: حمل و جابجایی خودروهای صفر، خودروهای لوکس، خودروهای کارکرده، خودروهای کلاسیک، خودروهای وارداتی، خودروهای مسابقه، خودروهای تصادفی، خودروهای خراب به تعمیرگاه و … است که شما در هر نقطه از شهرستان ابهر که باشید می‌توانید به راحتی و تنها با شماره گیری امداد خودرو محمود بهرامی می‌توانید از خدمات خودرو بر ابهر به راحتی و با خیال راحت استفاده کنید.

مزایا و ویژگی‌های خودرو بر ابهر

بی شک مزایای خودرو بر ابهر را در هیچ یک از خودرو برهای مستقر در این شهر نمی‌توانید پیدا کنید.
پشتیبانی 24 ساعته و دسترسی همیشگی، تعرفه و هزینه‌های به صرفه و اقتصادی، ایمنی و نگهداری از خودرو به هنگام حمل و جابجایی، سرعت بالای حمل و انتقال خودرو، پوشش دهی گسترده تمامی مناطق در شهرستان ابهر، ارائه بیمه به هنگام حمل و جابجایی  و … همه از مزایای خودرو بر ابهر هستند که شما می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید.

خودروبر خودروهای لوکس ابهر

یکی از خدمات ویژه خودروبر ابهر، حمل، جابجایی و انتقال خودروهای لوکس با نهایت کیفیت و تضمین است، افراد متخصص و آموزش دیده به وسیله خودروهای مجهز و ایمن خدمات جابجایی خودروهای لوکس را انجام خواهند داد پس دیگر لازم نیست که نگران حمل و جابجایی خودروی لوکس‌تان باشید.
از جمله خودروهای لوکس موجود در بازار که وارداتی بوده و قطعا برای جابجایی آن‌ها از گمرک به مقصد مورد نظرتان نیاز به خودروبری ایمن دارید می‌توانیم به خودروهایی نظیر بنتلی فلایینگ اسپور، مرسدس ای ‌کیو اس، مرسدس کلاس- اس، ولز رویس گوست، ب ‌ام ‌و سری 7، بنتلی کانتیننتال جی‌تی، رنج‌ روور، رولز رویس فانتوم، پورشه پانامرا، بنتلی بنتایگا و … اشاره کنیم که شما برای انتقال آن‌ها در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از خدمات خودرو بر امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کنید و خودروی لوکس خود را بدون حتی یک خش بر روی آن، به مقصد مدنظرتان برسانید.

بیمه نامه خدمات خودروبر ابهر

یکی از کارهایی که تمامی خودرو برها هنگام حمل و جابجایی خودرو موظف به انجام آن هستند، ارائه بیمه نامه و ضمانت انجام کار است ولی متاسفانه خودروبرهای اندکی به این وظیفه خود عمل کرده و اکثریت خودرو برها از ارائه این ضمانت نامه سر باز می‌زنند اما اگر شما هم قصد دارید که از خدمات خودرو بر ابهر استفاده کنید، دیگر نگران مسائل این چنینی نباشید زیرا یکی از وجوه تمایز خودرو بر ابهر که زیر نظر امداد خودرو محمود بهرامی فعالیت می‌کند، ارائه بیمه نامه به تمامی خودروها به هنگام انتقال آن‌هاست و به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی راحت و خاطری آسوده خودروی خود را به هر نقطه‌ای که مدنظرتان است حمل و جابجا کنید بدون اینکه نگران حوادث غیر منتظره باشید.

بله خدمات خودرو بر ابهر برای تمامی خودروها در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز قابل استفاده و در دسترس است.

خیر، خدمات خودرو بر ابهر شامل حمل و جابجایی خودروهای صفر، خودروهای لوکس، خودروهای کارکرده، خودروهای کلاسیک، خودروهای وارداتی، خودروهای مسابقه، خودروهای تصادفی، خودروهای خراب به تعمیرگاه و … است و تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشور تولید کننده خودرو که باشند تحت پوشش خودرو بر ابهر قرار خواهند داشت.

برای استفاده از خدمات خودرو بر ابهر تنها کافیست با شماره امداد خودرو منوچهر بهرامی تماس بگیرید و سفارش خودرو بر مورد نیازتان را توسط کارشناسان پاسخگو به ثبت برسانید.

بله پس از انجام خدمات و حمل و انتقال خودرویتان رسیدی توسط امداد کاران اعزام شده ارائه خواهد شد که شما پس از بررسی و تایید می‌توانید هزینه نهایی را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت نمایید.

بله خودرو بر ابهر تمامی خدمات خود را به خارج از شهر ابهر نیز گسترش داده و شما در هر نقطه از استان زنجان می‌توانید از این خدمات ارزنده با خیال راحت استفاده کنید.

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    چند وقته وقتی میخوام ماشینمو قفل کنم باید از کلید استفاده کنم چون وقتی دکمه قفل مرکزی روی سوئیچ رو میزنم درب قفل میشه و بعدش بلافاصله باز میشه و قفل نمیمونه با اینکه ماشین رو بردم برقش رو چک کردن و دزدگیر رو هم قطع کردم مجدد وصل کردم این ایراد برطرف نشده به نظرتون چرا این اتفاق میفته؟

    • سلام و درود
      ممکن است که مشکل خودرو از قفل درب‌ها باشه و به دلیل درست کار نکردن قفل یکی از درب‌ها، سیستم دزدگیر و قفل خودرو خطای باز بودن درب رو بده و اجازه قفل شدن درب‌ها داده نشود به خاطر همین بهتر است که با مراجعه به تعمیرگاهی که تعمیرکاران آن به سیستم برقی خودرو و قفل درب‌ها آشناییت دارند مراجعه کنید و از آن‌ها بخواهید تا آن را عیب یابی کرده و مشکل آن را حل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *