امداد خودرو

امداد خودرو


شرکت‌های تولید کننده خودرو در ایران اغلب خدمات امداد خودرو را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و شرکت سایپا نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان خودرو در ایران از این قاعده مستثنی نیست.
اگر شما هم صاحب یکی از خودروهای تولید شده توسط شرکت سایپا هستید در هنگام خرابی و یا بروز مشکلات دیگر در سطح استان زنجان و نیز جاده‌های مواصلاتی این شهر می‌توانید روی کمک امداد خودروی سایپا زنجان حساب کنید.
امداد خودرو زنجان با مدیریت محمود بهرامی اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو سایپا در استان زنجان آماده خدمت رسانی 24 ساعته به همشهریان و مسارفان محترم می‌باشد.

شماره امداد خودرو سایپا زنجان

در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از خرابی، اتمام سوخت، حوادث جاده‌ای و … تنها کافیست با شماره امداد خودرو سایپا زنجان تماس حاصل نمایید.
کارشناسان امداد خودروی سایپا زنجان پاسخگوی شما بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیرکاران و کارشناسان امداد خودرو سیار را به محل شما اعزام کرده و با مناسب‌ترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی ساخت شرکت سایپا شما را تعمیر و یا در صورت نیاز قطعه خراب خودرو را با اصلی‌ترین قطعات موجود در بازار تعویض خواهد کرد و خودرویی همانند روز اول را به شما تحویل خواهند داد.
همین حالا شماره امداد خودرو سایپا زنجان را یادداشت کرده و همیشه همراه داشته باشید!

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو سایپا زنجان

خدمات امداد خودرو سایپا زنجان

تعمیرات فنی، حمل و جابجایی خودرو، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، کمک در مواقع وقوع حادثه و مواقع اضطراری و … همه از خدماتی هستند که امداد خودرو سایپا زنجان موظف به انجام آن‌ها بوده و به کمک کارشناسان و تعمیرکاران خبره و آموزش دیده همه وظایفش را به بهترین شکل ممکن و با هزینه‌ای بسیار به‌صرفه و ارزان انجام خواهد داد.
این خدمات نه تنها در شهر زنجان بلکه در سطح استان و جاده‌های مواصلاتی زنجان نیز قابل ارائه بوده و در مواقص اضطراری در هنگام سفر مانند تمام شدن سوخت، ترکیدن لاستیک، تمام شدن باطری، وقوع تصادف و … کارشناسان امداد خودرو سایپا زنجان در دسترس شما خواهند بود و سریعا به کمک شما خواهند آمد.

 

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

 

هزینه‌های نمایندگی امداد خودرو سایپا زنجان

هزینه‌ها و تعرفه‌های نمایندگی امداد خودرو سایپا در زنجان به عوامل مختلفی از جمله نوع حادثه و خرابی پیش آمده، تعمیر یا تعویض قطعه خراب شده، ساعت وقوع حادثه، فاصله شما از نزدیک‌ترین امداد خودرو و … بستگی دارد و همه این عوامل بر تعیین هزینه پرداختی شما تاثیرگذار خواهند بود.
امداد خودرو محمود بهرامی بهترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو سایپا در زنجان با کم‌ترین هزینه و مناسب‌ترین تعرفه‌ها آماده خدمت رسانی به همشهریان و مشتریان سایپا بوده و با بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه خواهد داد.

 اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو سایپا زنجان

تمامی خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا تحت پوشش امداد خودرو سایپا زنجان خواهند بود و صاحبان آن می‌توانند از خدمات امداد خودرو به صورت 24 ساعته استفاده نمایند.
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا عبارتند از:

  1. پراید
  2.  تیبا
  3.  تیبا2
  4. شاهین
  5. کوییک
  6. آریا
  7. سهند
  8. اطلس
  9. ساینا
 
 
 
مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو سایپا زنجان

اگر شما هم فکر می‌کنید که برای استفاده از خدمات امداد خودرو سایپا باید به یکی از نمایندگی‌های اصلی سایپا و یا ایران خودرو مراجعه کرده و وقت و هزینه زیادی را متقبل شوید سخت در اشتباهید!
استفاده از خدمات امداد خودرو سایپا زنجان تنها با یک تماس بدون اتلاف وقت و هزینه بوده و شما می‌توانید در هر نقطه از استان تنها با یک تماس از خدمات ویژه و شگفت انگیز امداد خودرو سایپا زنجان استفاده کنید.
در اولین قدم پس از تماس شما با نمایندگی معتبر امداد خودرو سایپا زنجان، کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی پاسخگوی شما بوده و پس از مطرح شدن خرابی و یا حادثه پیش آمده توسط شما، و پس از پرسش سوالاتی از قبیل اطلاعات مالک و خودرو، کاربلدترین تعمیرکاران را به محل شما اعزام خواهند کرد.
تعمیرکاران امداد خودرو سایپا زنجان خودروی شما را در محل تعمیر کرده و در غیر این صورت و در صورت نیاز، خودروی شما را به نزدیک‌ترین و معتبرترین تعمیرگاه امداد خودرو و یا مقصد مورد نظر شما حمل خواهند کرد.

 
 
 

 اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید

خدمات در محل امداد خودرو سایپا زنجان

همان‌طور که می‌دانید بخشی از خدمات مرتبط با خودرو باید در یک مکان مشخص و تجهیز شده مانند تعمیرگاه‌های سراسر کشور انجام شده و قابل ارائه در محل خرابی خودرو نمی‌باشند. خدماتی مانند تعمیر و یا تعویض باطری، تعویض و یا تنظیم باد لاستیک، سخت رسانی خودرو در صورت اتمام، بخشی از خدمات فنی و برقی قابل انجام و ارائه در محل خرابی و توقف خودرو هستند و خدماتی مانند تعویض دیسک و صفحه، خدمات برقی گسترده و … قابل ارائه در محل نبوده و باید حتما در تعمیرگاهی معتبر انجام شوند. تمامی خدمات قابل ارائه در محل توسط کارشناسان و تعمیرکاران امداد خودرو سایپا زنجان در محل توقف خودروی شما انجام خواهد شد و در غیر این صورت و تشخیص نیاز خدمات تعمیرگاهی، کارشناسان اعزام شده به محل، خودروی شما را به یکی از تعمیرگاه‌های معتبر و تحت پوشش سایپا و یا تعمیرگاه مورد نظر شما حمل خواهند کرد. پس هرگز نگران خرابی و اتفاق پیش آمده نباشید! امداد خودرو سایپا زنجان همراه هر لحظه شماست.

حمل ون توسط امداد خودرو سایپا زنجان

در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید

ساعات استفاده از خدمات امداد خودرو سایپا زنجان

استفاده از خدمات امداد خودرو سایپا زنجان ساعت خاصی نداشته و شما در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانید با ما تماس بگیرید.
کارشناسان ما پاسخگوی همیشگی شما با بهترین مشاوره‌ها خواهند بود و تعمیرکاران امداد خودرو محمود بهرامی آماده اعزام به مقصد شما در 24 ساعته شبانه روز هستند.
خدمات شبانه روزی امداد خودرو با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت همراه همیشگی شما در شهر و جاده بوده و به هنگام وقوع حادثه در کنارتان خواهد بود.

 اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید

مزایا و ویژگی‌های امداد خودرو سایپا زنجان

امداد خودرو سایپا زنجان نیز مانند سایر امداد خودروها دارای ویژگی و مزایای گسترده‌ای است که باعث محبوبیت آن شده است و شما نیز اگر صاحب یکی از خودروهای سایپا هستید می‌توانید با اطمینان خاطر با تکیه بر ویژگی‌های بی‌نظیر امداد خودرو سایپا زنجان از خدمات نمایندگی امداد خودرو محمود بهرامی به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید .
از جمله این مزایا و ویژگی‌ها می‌توانیم به عوامل زیر اشاره کنیم:

آشنایی امداد کاران با انواع خودروهای سایپا

یکی از مهم‌ترین و بهترین مزایای امداد خودرو سایپا زنجان، آشنایی کامل تمامی امدادکاران و تعمیرکاران این نمایندگی با انواع و اقسام خودروهای سایپا است، به صورتی که تمامی امداد کاران مشغول به فعالیت در امداد خودرو محمود بهرامی در کلاس‌های آموزشی خودروهای سایپا شرکت کرده و با سیستم‌های فنی و برقی و حتی کوچک‌ترین و جزئی‌ترین بخش‌های خودروهای سایپا نیز آشنا هستند و می‌توانند با دانش و اطلاعات بالای خودشان به راحتی خودروی شما را عیب یابی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تعمیر کنند تا شما بتوانید بدون نگرانی به مسیر خود ادامه دهید.

تعرفه‌های به صرفه و اقتصادی

از دیگر ویژگی و مزایای امداد خودرو سایپا زنجان می‌توانیم به تعرفه‌های بسیار اقتصادی آن اشاره کنیم به گونه‌ای که شما با استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی توانسته‌اید خودرو سایپا خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تعمیر کنید و دیگر نیاز نیست که نگران هزینه‌های ناگهانی و پیش آمده برای تعمیرات خودرویتان باشید و به دلیل مسائل مالی تعمیرات اساسی خودرویتان را پشت گوش بیندازید.

دسترسی همیشگی و ۲۴ ساعته به تمامی خدمات

یکی دیگر از خدمات امداد خودرو سایپا دسترسی ۲۴ ساعته و همیشگی به تمامی خدمات آن است، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید به راحتی از تمامی خدمات امداد خودروی محمود بهرامی، بهترین، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو سایپا زنجان استفاده کرده و خودرو سایپا خود را تعمیر کنید.

استفاده آسان از خدمات امداد خودرو سایپا

با شماره ‌گیری تلفن‌های تماس امداد خودرو سایپا می‌توانید از تمامی خدمات امداد خودروی محمود بهرامی به راحتی استفاده کنید، تمامی کارشناسان ما پس از دریافت تماس شما بهترین و مناسب‌ترین امدادکاران را با توجه به خدمات مورد نیازتان به سمت شما اعزام کرده و امداد کاران بلافاصله پس از رسیدن به محل شما پروسه عیب یابی و تعمیر خودرویتان را آغاز خواهند کرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را مانند روز اول به شما تحویل خواهند داد.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو سایپا زنجان

در هر نقطه از استان زنجان که باشید می‌توانید به راحتی از تمامی خدمات امداد خودرو سایپا زنجان استفاده کنید، خبر خوب این است که این خدمات در تمامی نقاط در استان زنجان مانند تمامی روستاها، شهرها و شهرستان‌ها قابل استفاده است و شما بدون محدودیت می‌توانید از تمامی خدمات در هر نقطه از استان که هستید تنها با یک تماس استفاده کنید.
تعدادی از شهرها و شهرستان‌های تحت پوشش امداد خودرو زنجان عبارتند از زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، سلطانیه، ماهنشان، ایجرود، قیدار، هیدج، صائین قلعه، آب‌بر، سجاس، گیلوان، گرماب، دندی ، زرین رود، زرین آباد، نیک پی و …
علاوه بر این شما در هر یک از نقاط شهر زنجان که مرکز استان زنجان به شمار می‌رود نیز که باشید می‌توانید به راحتی از خدمات امداد خودروی محمود بهرامی که بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو سایپا در استان زنجان است نیز استفاده کنید.
در هر نقطه از شهر زنجان که هستید می‌توانید تنها با شماره‌گیری تلفن‌های امداد خودرو سایپا زنجان از تمامی خدمات امداد خودرو برای خودرو سایپایتان استفاده کنید.
از جمله مناطق و محله‌های تحت پوشش امداد خودرو سایپا محمود بهرامی در شهر زنجان می‌توانیم به مناطق زیر اشاره کنیم:
شهرک وحیدیه
شهرک انصاریه
صیاد شیرازی
میرداماد
فردوسی
شهرک امیرکبیر
خیابان خرمشهر
خیابان انقلاب
سعدی وسط
بلوار آزادی
سعدی شمالی
سعدی جنوبی
خیام
شهرک کارمندان
شهریار
اعتمادیه
گلشهر
محله صفا
کاظمیه
مهرآرا
هفده شهریور
امجدیه
جاوید
شوقی
هنرستان
محله سیلاب
کوچه مشکی
سبزه میدان
دروازه رشت
دروازه ارک
سر جنگل داری
گونیه
کوی فرهنگ
خواجه نصیر
شهرک قدس
بیسیم
خان ناظم
دبخ لر
حسینیه اعظم
و …

سوالات متداول امداد خودرو سایپا زنجان

خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا عبارتند از پراید،، تیب، تیبا۲، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و … که تمامی این خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا تحت پوشش امداد خودرو سایپا زنجان خواهند بود و صاحبان آن می‌توانند از خدمات امداد خودرو به صورت ۲۴ ساعته استفاده نمایند.

تمامی خدمات امداد خودرو سایپا زنجان به صورت شبانه روزی و در تمامی روزهای هفته حتی در ایام تعطیل نیز به صورت ۲۴ ساعته قابل استفاده هستند و شما در هر زمان که با مشکل در خودرویتان مواجه شدید می‌توانید از تمامی خدمات امداد خودرو سایپا زنجان استفاده کنید.

 مدت زمان رسیدن امداد کاران امداد خودرو سایپا زنجان به شما به عواملی نظیر فاصله شما از اولین جایگاه و زمان تماس شما با امداد خودرو سایپا بستگی دارد اما شما هرگز نگران نباشید زیرا تمامی امدادکاران امداد خودروی سایپا زنجان موظف هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل خودرویتان را حل کنند.

 پس از اتمام کار، رسیدی توسط امداد کاران امداد خودرو سایپا زنجان به شما ارائه خواهد شد که در آن تمامی فعالیت‌ها به همراه تعرفه‌های دقیقشان ذکر شده است و شما می‌توانید هزینه برآورد شده را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت نمایید .

شما می‌توانید با در دست داشتن کارت طلایی خدمات امداد خودرو سایپا زنجان هنگام استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی از تخفیفات و شرایط ویژه آن استفاده کرده و در هزینه‌های مربوط به تعمیرات خودوریتان صرفه‌جویی کنید.

9 دیدگاه

  • مدتی است که بعضی مواقع احساس می‌کنم که صدایی مانند برخورد دو قطعه آهن در خودرو می‌شنوم این صدا مربوط به کدام قسمت خودرو است و برای تعمیر آن به کجا مراجعه کنم؟ماشینم تیبا 2 مدل 99 هستش

    • درود و وقت بخیر هموطن گرامی
      صدای برخورد دو قطعه آهن، صدای جیغ یا جیر جیر کردن می‌تواند ناشی از اتمام لنت ترمز خودرویتان باشد و از آن‌جایی که ترمز‌ها نقشی مهم و حیاتی را ایفا می‌کنند بهتر است هر چه سریع‌تر برای تعویض آن‌ها اقدام نمایید و خب بهتر است که برای این کار به تعمیرکاران کاربلدی مراجعه کنید که بتوانند قطعاتی اصل و دارای گارانتی را برای شما تعبیه کنند.

  • سلام وقتتون بخیر باشه مدتیه که احساس میکنم مصرف سوخت ماشینم زیاد شده و جدیدا صدای تق تق از اگزوز می‌شنوم با اینکه تعمیرش کردم اما هیچکدوم از مشکلاتش درست نشده به نظرتون میتونه به خاطر قدیمی شدن ماشینم باشه؟

    • سلام و درود
      قدیمی شدن خودرو ارتباط مستقیمی با زیاد شدن مصرف سوخت ندارد اما دلایلی مانند ایجاد اختلال و خرابی در انژکتور سوخت، سیستم اگزوز و نشتی در سیستم وکیوم می‌توانند باعث بالا رفتن مصرف سوخت و ایجاد سروصدا در ناحیه اگزوز باشند پس بهتر است هر چه سریع‌تر عیب یابی و تعمیر خودرویتان را به یکی از تعمیرگاه‌های مجرب بسپارید.

  • سلام ماشین من شاهین مدل 1400 هست،
    مدتی است که لنت ترمز بسیار زود تمام می‌شود زمان تعویض لنت‌های ترمز به چه صورت محاسبه می‌شود؟.

  • سلام ماشین من شاهین مدل 1400 هست،
    مدتی است که لنت ترمز بسیار زود تمام می‌شود زمان تعویض لنت‌های ترمز به چه صورت محاسبه می‌شود؟.

    • سلام جناب حیدری
      زمان دقیقی برای تعویض لنت‌های خودرو در نظر گرفته نشده است و این قضیه بستگی به میزان مصرف و استفاده شما از خودرو دارد اما یکی از دلایل اتمام زود هنگام لنت ترمز خودرویتان می‌تواند خرابی کالیپر ترمز باشد و بهتر است که به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه‌هایتان زودتر آن را بررسی و تعویض نمایید.

    • سلام، درود و وقت بخیر
      کویل و دلکو در واقع یک وظیفه اصلی را در اختیار داشته و آن را انجام می‌دهند که توزیع انرژی الکتریکی بین شمع‌ها است اما تفاوت آن‌ها، استفاده از آن‌ها در خودروهای متفاوت است.
      در خودروهای کاربراتوری از دلکو استفاده شده و در خودروهای انژکتوری به جای دلکو از کوئل استفاده می‌شود که وظیفه‌ای مشابه یک‌دیگر دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *