امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو سلطانیه

یکی از شهرهای پر رفت و آمد استان زنجان شهرستان سلطانیه است که در 37 کیلومتری زنجان قرار دارد و به دلیل بناهای تاریخی بسیاری که دارد هر ساله تعداد قابل توجهی گردشگر از سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می‌کنند تا با تاریخ و بقایای به جا مانده از گذشتگان بیشتر آشنا شوند.
شهر سلطانیه دارای دو بخش و چهار دهستان بوده و جمعیت زیادی از مردم در آن‌جا ساکن هستند و به همین دلیل وجود یک تیم کاربلد و خبره امداد خودرو در این شهر الزامی است.
امداد خودرو سلطانیه که بهترین و معتبرترین آن‌ها امداد خودرو محمود بهرامی است به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز سلطانیه است.نمایندگی امداد خودرو زنجان در شهر سلطانیه با مدیریت بهرامی آماده خدمتدهی به مسافران و همشریان عزیز میباشد.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره امداد خودرو سلطانیه

اگر یکی از ساکنین سلطانیه بوده و یا قصد سفر به این شهرستان زیبا و تاریخی را دارید بهتر است که حتما شماره تلفن امداد خودرو سلطانیه را در گوشی همراه خود ذخیره کرده و یا آن را بر روی برگه یادداشت کرده و به همراه مدارک شناسایی خودرویتان به همراه داشته باشید تا بتوانید با آرامش خیال در جاده برانید و سفر خود را به سلامت بگذرانید.
همین حالا با شماره امداد خودرو سلطانیه تماس گرفته و با کارشناسان ما صحبت کرده و مشکل خود را بیان کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن امداد کاران امداد خودرو محمود بهرامی به محل شما برسند.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو سلطانیه

تمامی محورهای مواصلاتی به شهرستان سلطانیه تحت پوشش امداد خودرو سلطانیه هستند و در هر نقطه از این مسیر که باشید همکاران ما خودشان را شما می‌رسانند هم‌چنین شهر سلطانیه و تمامی محله‌هایش نیز تحت پوشش امداد خودرو هستند.
در هر نقطه از شهرستان سلطانیه باشید وظیفه امداد خودرو است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان خود را به محل شما اعزام کرده و مشکل خودرویتان را حل کنند.
تعدادی از محله‌های سلطانیه عبارتند از:

بخش مرکزی
بخش باغ حلی
دهستان سلطانیه
دهستان سنبل آباد
دهستان گوزلدره
دهستان قره بلاغ

 

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

خدمات امداد خودرو سلطانیه

تمامی خدمات گسترده امداد خودرو که شامل خدماتی نظیر جابجایی و حمل خودرو، تعمیر فنی و تخصصی خودرو، تعمیرات برقی، سوخت رسانی، پنچرگیری و یا تعویض لاستیک، کمک رسانی در مواقع اضطراری و حضور در مواقع بروز حوادث ناگهانی و جاده‌ای و …هستند در امداد خودرو سلطانیه نیز انجام می‌شوند.
کارشناسان و تعمیرکاران امداد خودرو سلطانیه موظف هستند که مشکل خودروی شما را با بالاترین کیفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند.

خدمات امداد سلطانیه شامل :

  • حمل با خودرو بر به صورت شبانه روزی
  • حمل با یدکش  به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرخگیر به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرثقیل به صورت شبانه روزی
  • مکانیکی سیار با کادر متخصص
  • باطریساز سیار به صورت حرفه ای
  • لوازم یدکی انواع خودروها
  • خدمات صافکاری تخصصی
  • خدمات نقاشی و پولیش کاری
  • عیب یابی با دستگاه دیاک

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

تعرفه هزینه‌های امداد خودرو سلطانیه

در سرتاسر کشور نمایندگی‌های امداد خودرو بسیاری وجود دارند که بسیاری از آن‌ها نمایندگی اصلی نیستند و فقط از اسم امداد خودرو استفاده می‌کنند و بهتر است که برای این که دچار مشکل نشوید بدانید که نمایندگی اصلی و معتبر امداد خودرو سلطانیه، امداد خودرو محمود بهرامی است.
هر نمایندگی تعرفه و قیمت‌های خاص خود را دارد و بهترین و به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها متعلق به امداد خودرو سلطانیه است.
هزینه نهایی و قابل پرداخت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد و شرایط متفاوتی مانند نوع خدمات درخواستی شما، تعمیر و یا تعویض قطعات خودرویتان، ساعت و روز درخواست خدمات، فاصله شما از اولین جایگاه امداد خودرو و … بر قیمت نهایی موثر هستند اما شما هرگز نگران نباشید، قیمت‌های ما از هزینه ناگهانی پیش آمده جلوگیری می‌کند.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

خدمات 24 ساعته و شبانه روزی امداد خودرو سلطانیه

در هر ساعتی از شبانه روز که با مشکل مواجه شدید می‌توانید از خدمات ایران خودرو و تنها با یک تماس استفاده کنید.
تمامی خدمات گسترده امداد خودرو در تمامی ساعات شبانه روز قابل استفاده و در دسترس هموطنان عزیز قرار خواهند گرفت.
وظیفه امداد خودرو رفع مشکل خودروی شماست پس هرگز نگران نباشید.

بهترین امداد خودرو سلطانیه

برای تماس با بهترین امداد خودروسلطانیه با شماره  09121410056 تماس بگیرید .به شما قول میدهیم بهترین خدمات امداد خودرو را ارایه خواهیم داد. سالها تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو و استفاده از خودرو های بروز و کادری متخصص ، افتخار بهترین بودن در بین رقبا را شامل حال ما کرده .

هنگام خراب شدن خودرو در جاده سلطانیه چه کاری انجام دهیم؟؟

اگر خودرو شما درسلطانیه  دچار خرابی شد، آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بکیرید. همکاران ما از نزدیک ترین محل در اسرع وقت خود را به محل شما رسانده ودر صورتی که مشکل در همانجا قابل تعمیر باشد، خودرو شما را تعمیر میکنند. در غیر اینصورت اکر خودرو شما قابل تعمیر نبود، همکار ما با خودرو بر یا یدک کش خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک معتمد ومتخصص حمل خواهد کرد.

امداد خودرو سلطانیه

هنگام تصادف در سلطانیه چه کاری انجام دهیم؟

اگر در مسیر سلطانیه  دچار صانحه شده اید، آرامش خود را حفظ کنید. در صورتی که حادثه جرحی بوده و سرنشینان آسیب دیده اند، سریعا با اورژانس به شماره 115تماس بگیرید. سپس با شماره 110تماس گرفته و پلیس محترم نیروی انتظامی را از این حادثه مطلع سازید. حال لازم است با امداد سلطانیه  به شماره 09121410056 تماس بگیرید.

توجه: حتما قبل از انجام تمامی کارهای فوق در حد امکان به فاصله 200متر از صحنه تصادف، علایم هشدار دهنده استفاده کنید تا خدایی نکرده حادثه دیکری اتفاق نیفتد.

خودرو بر زنجان

 

ویژگی و مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو سلطانیه

بدون شک استفاده از خدمات امداد خودرو سلطانیه مزایا و ویژگی‌های چشم‌گیری داشته و همین امر باعث شده تا به محبوبیتی میان مردم و کاربران برسد و از رقبای خود در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو چندین قدم جلوتر باشد.
برخی از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو سلطانیه عبارتند از:

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

صرفه جویی در هزینه تعمیر خودرو


یکی از اصلی‌ترین مزایای خدمات امداد خودرو سلطانیه قیمت و تعرفه‌های به‌صرفه و منطقی آن است که باعث می‌شود در هزینه‌های ناگهانی پیش آمده برای صاحبان خودرو صرفه‌جویی شده و نگران آن نباشند.
قیمت منصفانه با کیفیتی بی‌نظیر یکی از مواردی است که می‌توان گفت در جایی نمی‌توانید آن را پیدا کنید جز امداد خودرو سلطانیه.

کاهش اتلاف وقت


از دیگر مزایای خدمات امداد خودرو سلطانیه می‌توان به سرعت بالای عملکرد آن‌ها و در نتیجه کاهش اتلاف وقت مشتریان عزیز اشاره کرد.
همان‌طور که می‌دانید تنها با یک تماس می‌توانید خدمات مورد نیازتان را اطلاع داده و در کم‌ترین زمان ممکن از آن بهره‌مند شوید.

خاطری آسوده در هنگام سفر


امداد خودرو آیسان فجر، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو سلطانیه به هنگام سفر در هر زمان و هر مکان در کنار شماست و با اطلاع از خدمات بی‌نظیر و شگفت‌انگیز ما می‌توانید از این پس بدون دغدغه و با آرامش خیال به هر نقطه از کشور سفر کرده و از سفر خود لذت ببرید.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

بله، خدمات امداد خودرو در سلطانیه برای عموم افراد در دسترس است و حتی اگر شما عضویتی هم در امداد خودرو نداشته باشید می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.

 

بله، اکثر خدمات امداد خودرو در سلطانیه در تمام روزهای هفته فعال بوده و شامل ایام تعطیل نیز می‌شوند.

بله، خدمات امداد خودرو سلطانیه برای انواع خودروها از جمله ون‌ها و کامیون‌ها نیز انجام می‌پذیرد.

 

هنگام تماس با امداد خودرو سلطانیه، کارشناسان ما سوالاتی نظیر مشخصات خودرو، شماره پلاک، مدل و سال تولید و هم‌چنین موقعیت مکانی دقیق و مشکل پیش آمده را از شما خواهند پرسید.

 

بله شما با در دست داشتن عضویت و کارت طلایی امداد خودرو سلطانیه می‌توانید در هنگام وقوع حادثه و خرابی خودرو، میزان قابل توجهی از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

 

4 دیدگاه

  • سلام
    مدتی است که روغن ماشینم در مدت زمان کوتاهی به سرعت کم میشه دلایل این اتفاق چه چیزهایی میتونه باشه؟

    • سلام، وقت بخیر و درود
      کم شدن بیش از حد معمول روغن موتور می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد که از جمله این عوامل می‌توانیم به معیوب بودن کاسه نمد میل لنگ، استفاده از روغن موتور نامناسب و بی کیفیت، فرسوده شدن و نشتی واشر پیج زیر کارتر، خرابی و نشتی واشر پمپ بنزین، خرابی واشر فیلتر روغن، معیوب شدن واشر زیر سینی جلو میل لنگ، معیوب شدن کاسه نمد جلویی دلکو اشاره کنیم که برای رفع نقص به صورت دقیق بهتر است قبل از هر اقدامی خودرویتان را توسط تعمیرکاران ماهر عیب یابی کنید تا در هزینه‌هایتان نیز صرفه جویی شود.

  • سلام خسته نباشید یکی دو روزه صداهای غیر عادی از گیربکس و دنده می‌شنوم اما یکم که می‌گذره این صداها از بین میره اما اولش وقتی دنده عقب می‌گیرم یا می‌خوام حرکت کنم صدای جیغ می‌شنوم و به هر تعمیرکاری هم که نشون دادم متوجه قضیه نشدن و می‌گن وقتی صدا میده باید ببرم نشونشون بدم اما تا برسم به تعمیرگاه صدا قطع شده چیکار کنم؟

    • سلام، درود و وقت بخیر
      کم شدن یا کثیف شدن روغن گیربکس، خراب شدن گیربکس یا مبدل گشتاور، کثیف شدن فیلتر روغن خودرو، خراب شدن یا شل شدن فلایویل و … می‌توانند باعث شوند که در هنگام حرکت کردن رو به جلو یا عقب، صدای جیغ شنیده شده و هنگام خلاص شدن دنده، صدا نیز قطع شوند و بهتر است که برای رفع این مشکل به تعمیرگاه‌های مجهزی مراجعه کنید تا بتوانند به درستی خودرویتان را عیب یابی کنند، هم‌چنین می‌توانید با استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان، خودرویتان را در محل عیب یابی و مشکل آن را برطرف کرده و در وقت و هزینه‌تان نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *