امداد خودرو

امداد خودرو


یدک کش زنجان

یکی از شرایطی که ممکن است برای هر راننده ای پیش آید، ارتباط با یدک کش خودرو زنجان می باشد. دلیل اصلی ارتباط با این مرکز، احتمال خاموش شدن ناگهانی خودرو در جاده یا خیابان است که به نزدیکترین تعمیرگاه منتقل می شود. در ادامه به معرفی یدک کش و انواع آن خواهیم پرداخت.یدکش کش زنجان یکی از خدمات اختصاصی امداد خودرو زنجان با مدیریت محمود بهرامی می باشد.یدک کش زنجان یک ماشین ویژه برای جابجایی خودروهای آسیب دیده است می باشد که وزن آن باید بیشتر از آن خودرو باشد. این ماشین‌ها از لحاظ کارکرد شباهت زیادی به جرثقیل ها دارند و برای حمل و جابجایی انواع خودروهای خراب و آسیب دیده استفاده می شوند. طراحی یک هیدرولیک و اهرم برقی در این ماشین ها باعث می شود تا بتوان خودرو خراب را به راحتی و بدون آسیب رساندن به بخش های مختلف، جابجا کرد. به کمک تجهیزات یدک کش، اهرم در زیر چرخ های خودرو خراب شده قرار می گیرد. در ادامه آن را از زمین بلند کرده و به تعمیرگاه مورد نظر یا مکان دیگری منتقل می کنند.

 
 

برای تماس با یدک کش محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تماس یدک کش زنجان

شماره تلفن یدک کش زنجان تنها مدرکی است که می‌تواند در صورت بروز مشکل و هنگام حمل خودرویتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک کرده و مشکلتان را حل کند پس بهتر است که این شماره را همیشه در کنار سایر مدارک خودرویتان به همراه داشته باشید.
همین حالا تلفن همراه خود را برداشته و شماره یدک کش منوچهر بهرامی (09121410056) را در آن ذخیره کنید و یا با یادداشت شماره بر روی کاغذ آن را همیشه به همراه داشته باشید تا بتوانید از خدمات باکیفیت و مطمئن یدک کش زنجان به راحتی استفاده کنید و به سرعت خودرویتان را جابجا کنید.

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو با خودرو بر میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید❇️

امداد خودرو محمود بهرامی در حال ایمن سازی خودرو حمل شده

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

انواع یدک کش زنجان

هنگام ارتباط یا یدک کش زنجان باید نوع خودروی خراب شده مشخص باشد چون هر کدام از خودروها دارای وزن خاصی می باشند. در چنین شرایطی باید یدک کش با توجه به نوع خودرو انتخاب شود تا کار انتقال به راحتی انجام گیرد. در ادامه به بررسی انواع ماشین های یدک کش خواهیم پرداخت.

1-یدک کش مدل کامیونی

هنگام ارتباط یا یدک کش زنجان باید نوع خودروی خراب شده مشخص باشد چون هر کدام از خودروها دارای وزن خاصی می باشند. در چنین شرایطی باید یدک کش با توجه به نوع خودرو انتخاب شود تا کار انتقال به راحتی انجام گیرد. در ادامه به بررسی انواع ماشین های یدک کش خواهیم پرداخت.

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

2-یدک کش مدل زنجیری

در این مدل یدک کش زنجان همان طور که از نامش پیداست، یک کابل سیمی به اهرم جلویی ماشین خراب یا آسیب دیده متصل می شود. در ادامه نیز خودرو خراب شده را در کمترین زمان ممکن به تعمیرگاه مورد نظر یا مکان دیگری منتقل می کند. این روش بیشتر برای جابجایی خودروهای آسیب دیده و اوراقی به کار می‌رود چون احتمال آسیب رسیدن به خودروهای تازه در این روش وجود دارد.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

3-یدک کش برای بلند کردن چرخ

انتخاب دیگری که در یدک کش زنجان وجود دارد، استفاده از خودروهایی است که با بلند کردن چرخ، کار جابجایی را انجام می دهند. این روش معمولا جایگزین یدک کش های زنجیری می شود که باعث آسیب رسیدن به سپر جلویی خودروها می شود. این یدک کش ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز هستند. اهرم طراحی شده در این یدک کش ها به گونه ای است که در زیر چرخ های جلویی ماشین خراب شده قرار می گیرد و آن را به مکان مورد نظر منتقل می کند.

یدک کش زنجان

ویژگی های یدک کش محمود بهرامی 

در انواع ماشین های یدکش کش زنجان از موتورهای قوی استفاده شده که توانایی جابجایی خودروهای مختلف را دارند. ماشین های نیسان و وانت که موتور و بدنه آنها از مقاومت بالایی برخوردار است به عنوان دستگاه های یدک کش استفاده می شوند. در کنار خودرو مناسب، آشنایی با تکنیک‌های حمل خودرو نیز از جمله موارد مهمی است که راننده های یدک کش زنجان با آن آشنا هستند. یکی از موارد مهم هنگام انتقال خودرو آسیب دیده به کمک ماشین های یدک کش، تنظیم سرعت است. با تنظیم سرعت درست، انتقال خودروی خراب شده به راحتی و بدون آسیب دیدن صورت می گیرد. وزن ماشین یدک کش باید با وزن و شرایط ماشین خراب شده هماهنگ باشد چون در غیر اینصورت کار جابجایی امکان پذیر نخواهد بود.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

کاربردهای مختلف یدک کش ها

شرایط نیاز به یدک کش زنجان برای تمام راننده ها وجود دارد و یک امر اجتناب ناپذیر است. تمام کسانی که خودرو دارند و در طول روز از آن استفاده می کنند، احتمال خاموشی آن در خیابان و جاده وجود دارد. در چنین شرایطی اولین چیزی که به ذهن راننده برای جابجایی خودرو می رسد، ارتباط با یک یدک کش یا خودرو بر در زنجان است. از ماشین های یدک کش جهت رفع نیاز در شرایط گوناگون استفاده می‌شود که برخی از کاربردهای مهم یدک کش ها، شامل موارد زیر می‌باشد.

• انتقال یا جابجایی خودرویی که دچار نقص فنی شده به نزدیکترین تعمیرگاه
• جابجایی خودروهایی که تصادف کرده یا فرسوده شده اند
• انتقال خودروی های تصادفی یا فرسوده شده به مراکز بیمه
• جابجایی خودرو جهت تعویض پلاک
• برای جابجایی انواع خودروهای مسابقه ای

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

رنج قیمت یدک کش زنجان

یکی از فاکتورهای مهم هنگام ارتباط با مرکز یدک کش زنجان برای مخاطبان، رنج قیمت خدمات است. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، یدک کش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای شرایط و جابجایی خودروهای گوناگون به کار می روند. نوع خودروی آسیب دیده و بسیاری از شرایط دیگر مثل مسافت جابجایی خودرو، مدل و وزن خودرو روی هزینه ارائه خدمات تاثیرگذارند. به همین دلیل هزینه یا قیمت یدک کش زنجان در شرایط مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات کامل تر می توان از طریق شماره یدک کش زنجان با این مرکز ارتباط برقرار کرد.

مناطق تحت پوشش یدک کش زنجان

در هر نقطه از شهرستان زنجان که باشید می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات یدک کش زنجان استفاده کنید.
تمامی مناطق و محله‌های شهر زنجان تحت پوشش یدک کش منوچهر بهرامی، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان بوده و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از تمامی خدمات آن از جمله یدک کش زنجان استفاده کنید.
محله‌های شهر زنجان عبارتند از:
شهرک کارمندان
سعدی
شهریار
شهرک وحیدیه
اعتمادیه
گلشهر
محله صفا
شهرک انصاریه
میرداماد
خان ناظم
دبخ لر
کوچه مشکی
سبزه میدان
دروازه رشت
صیاد شیرازی
فردوسی
شهرک امیرکبیر
خیابان خرمشهر
کاظمیه
مهرآرا
هفده شهریور
امجدیه
اعتمادیه
حسینیه اعظم
محله سیلاب
شهرک کارمندان
جاوید
شوقی
هنرستان
سرجنگل داری
گونیه
کوی فرهنگ
خواجه نصیر
شهرک قدس
بیسیم
دروازه ارک
چهار راه سعدی
سعدی شمالی

مزایای استفاده از یدک کش

استفاده از انواع دستگاه های یدک کش زنجان با توجه به نوع خودرو و شرایط مخاطب، دارای مزایای مختلفی است. برخی از مهمترین مزایای استفاده از این یدک کش ها عبارتند از:
• خودرو یدک کش می تواند ماشین آسیب دیده را در کمترین زمان ممکن و با حفظ نکات ایمنی به تعمیرگاه موردنظر منتقل کند.
• استفاده از یدک کش باعث می‌شود تا آسیبی به بخش های مختلف خودرو مثل بدنه، موتور، سپر، چرخ ها و سایر قطعات آن وارد نشود.
• امکان انتقال خودرو توسط یدک کش در تمام شرایط جوی وجود دارد.
• برای انتقال راحت تر یک خودرو با جهت و زاویه مختلف باید سراغ یک دستگاه یدک کش رفت.
• از دیگر مزیت های استفاده از یدک کش ها، امکان انتقال یا جابجایی چندین خودرو به صورت همزمان است.

نحوه استفاده از خدمات یدک کش زنجان

استفاده از خدمات باکیفیت یدک کش زنجان بسیار ساده‌تر از چیزی است که حتی بتوانید تصورش را بکنید پس بهتر است که برای بهتر و سریع‌تر پیش رفتن کارهایتان روند استفاده از یدک کش زنجان را با یک‌دیگر مرور کنیم.

  • تماس با یدک کش محمود بهرامی:
    یدک کش زنجان یکی از خدمات گسترده یدک کش منوچهر بهرامی در زنجان است که شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید و در قدم اول کافیست تلفن همراه خود را برداشته و با شماره‌ یدکش کش زنجان تماس بگیرید.
  • ارائه اطلاعات و درخواست یدک کش:
    پس از تماس شماره یدک کش و ارتباط با کارشناسان، حادثه پیش آمده را گزارش کرده و درخواست یدک کش را ثبت نمایید.
  • پاسخ به سوالات کارشناسان:
    در این مرحله کارشناسان پاسخگوی ما سوالاتی نظیر مدل خودرو و اطلاعات مربوط به آن، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل دقیقتان را از شما خواهند پرسید که برای روند بهتر انجام کارتان بهتر است که به صورت دقیق به آن‌ها پاسخ دهید.
  • توقف در محل:
    برای رسیدن هر چه سریع‌تر خودروهای یدک کش به محل، بهتر است که هرگز از جای خود تکان نخورید تا امدادکاران ما بتوانند هر چه سریعتر شما را پیدا کنند.
  • حمل و جابجایی:
    پس از رسیدن امداد کاران، خودروی شما توسط افراد کاربلد و به وسیله خودروی یدک کش متناسب با خودرویتان با کیفیت بالا و بدون صدمه حمل و به مقصد مدنظرتان جابجا خواهد شد.
  • دریافت رسید و پرداخت هزینه:
    پس از انجام خدمات، جابجایی خودرو و اطمینان از روند باکیفیت کار، رسید دقیق هزینه توسط امدادکاران حاضر به شما ارائه خواهد شد که پس از چک و تایید نهایی می‌توانید هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

ساعات استفاده از یدک کش زنجان

شاید یکی از دغدغه‌های شما، ساعت محدود استفاده از یدک کش‌هاست و همین موضوع کار شما را دشوار کرده است اما بهتر است این مژده را به شما بدهیم که استفاده از خدمات یدک کش زنجان محدودیت زمانی ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز می‌توانید با یدک کش محمود بهرامی از خدمات یدک کش زنجان به راحتی استفاده کنید و فراموش نکنید که کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماس شما بوده و پس از ثبت درخواست شما، بهترین و مناسب‌ترین خودروی یدک کش را با توجه به مشخصات خودرویتان به محل شما اعزام می‌کنند تا بتوانید در امن‌ترین حالت ممکن و بدون صدمه، خودوریتان را حمل و جابجا کنید.

نکات مهم در انتخاب یدک کش و در زمان حمل و جابجایی خودرو

  • پوشش جغرافیایی گسترده:
    یکی از با اهمیت ترین نکات هنگام استفاده از یدک کش، پوشش جغرافیایی آن است و هر چه شرکت ارائه دهنده یدک کش، پوشش وسیعتری داشته باشد کار شما نیز آسان‌تر بوده و خدمات حمل و جابجایی خودرویتان سریع‌تر انجام خواهد شد پس بهتر است که از همان ابتدا از مناطق تحت پوشش یدک کش اطمینان حاصل کنید تا به هنگام جابجایی با مشکل مواجه نشده و مجبور نباشید که هزینه هنگفت و اضافه‌ای را بپردازید.
  • در دسترس بودن یدک کش:
    در دسترس بودن کارشناسان و امداد کارانی که وظیفه حمل و جابجایی خودرویتان را برعهده گرفته‌اند یکی دیگر از نکاتی است که نباید هرگز اهمیت آن را نادیده بگیرید.
    تمامی کارشناسان و امدادکاران یدک کش زنجان به صورت 24 ساعته در دسترس شما خواهند بود و شما تنها با یک تماس می‌توانید به راحتی با آن‌ها در ارتباط باشید.
  • بررسی تعرفه و هزینه‌ها:
    با وجود تعداد زیادی یدک کش در سطح زنجان که همه ادعا می‌کنند بهترین یدک کش در سطح استان هستند بهتر است که قبل از استفاده از خدمات‌شان، تعرفه و هزینه‌ها را بررسی کرده و با یک‌دیگر بسنجید تا بتوانید بهترین انتخاب و به صرفه ترین یدک کش را در اختیار داشته باشید و اگر از ما می‌شنوید مطمئن باشید که تعرفه‌ای بهتر و ارزانتر از یدک کش امداد خودرو منوچهر بهرامی با کیفیتی بی‌نظیر را هرگز در هیچ کجای دیگر در اختیار نخواهید داشت.

بله، یدک کش های  محمود بهرامی  به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما قرار دارد.

 

خیر، شماره تماس یدک کش  در هر زمانی قابل استفاده است، برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری خودرو نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

بله، اعضای سایت امداد خودرو زنجان-بهرامی از تخفیفات و عروض ویژه و خدمات اولویت دار بهره‌مند می‌شوند.

 

برای محافظت از خودرو در برابر خطرات جاده‌ای، مراقبت و نگهداری منظم از خودرو خود را رعایت کنید و با استفاده از شماره امداد خودرو محمود بهرامی در صورت بروز خطرات و مشکلات فنی اقدام کنید.

2 دیدگاه

    • سلام و درود
      می‌توان گفت زمانی که چراغ هشدار و چک پشت آمپر خودرو روشن می‌شود به احتمال بسیار زیاد یکی از سنسورها یا بخش‌های برقی خودرو دچار اشکال شده است و به همین دلیل باید در اسرع وقت خودرویتان را به تعمیرگاه ببرید تا بتوانند به صورت دقیق عیب یابی کرده و مشکل آن را حل کنند.
      این عیب یابی وقت شما را نخواهد گرفت زیرا اکثر تعمیرکاران با استفاده از دستگاه دیاگ خودرویتان را عیب یابی خواهند کرد پس دیگر نگران کمبود وقت‌تان نیز نباشید و در صورت نیاز حتی می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار زنجان که تحت نظر امداد خودرو زنجان در فعالیت است، به راحتی و با آرامش خیال استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *