امداد خودرو

امداد خودرو


تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

ابهر دومین شهر بزرگ استان زنجان و مرکز شهرستان ابهر است که در فاصله 100 کیلومتری جنوب شرقی شهر زنجان قرار داشته و به دلیل قرار داشتن در جاده بین‌المللی تهران – بازرگان اهمیت بسیار زیادی در استان زنجان داشته و علاوه بر جمعیت نسبتا زیادی که در این شهر ساکن هستند روزانه تعداد قابل توجهی از مسافران نیز از این شهر عبور کرده و یا حتی برای استراحت وارد این شهر می‌شوند و ساعاتی را در این شهر توقف می‌نمایند و شاید به همین دلیل یکی از نیازهای اساسی که در این شهر وجود دارد تعمیرگاه شبانه روزی است.
همان‌طور که می‌دانید ساعت کاری تمامی تعمیرگاه‌ها در همه‌ی شهرها محدود بوده و اکثریت در ساعات روشنایی روز فعال هستند و به همین دلیل اگر خودروی شما در ساعات پایانی شب خراب شود شما مجبور هستید که تا صبح فردا و روشن شدن هوا صبر نمایید تا بتوانید خودروی خود را به اولین تعمیرگاه برده و آن را تعمیر کنید اما تیم امداد خودرو محمود بهرامی این مژده را به شما می‌دهد که با وجود تعمیرگاه شبانه روزی ابهر دیگر نیاز نیست تا روشنایی صبح منتظر بمانید و می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز از خدمات این تعمیرگاه شبانه روزی استفاده کنید و در مدت زمان کوتاهی خودرویتان را تعمیر کنید.

🟩 در صورتی که نیاز به حمل خودرو داشتید با امداد خودرو ابهر تماس بگیرید🟩

خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

تمامی خدمات تعمیراتی اعم از تعمیرات فنی خودرو، تعمیرات برقی خودرو، تعویض لاستیک و پنچرگیری، شارژ و تعمیر و یا تعویض باطری و تمامی خدمات مرتبط با خودرو در تعمیرگاه شبانه روزی ابهر با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین مدت انجام خواهد شد.
تعمیرگاه شبانه روزی ابهر که زیر مجموعه امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو ابهر بوده از تعمیرکارانی کاربلد و حرفه‌ای تشکیل شده که در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس بوده و خرابی خودرویتان را به سرعت تعمیر خواهند کرد و از همین جهت دیگر نیاز نیست که وقت خود را تلف کرده و از کارهای روزانه‌تان عقب بمانید!
تمامی خدمات جامع و گسترده تعمیرگاه شبانه روزی ابهر برای تمامی خودروها، ساخت هر کشور و هر برندی که باشند انجام خواهد شد و تمامی قطعات یدکی مورد نیاز خودروهای مختلف نیز به صورت اصلی و دارای گارانتی در این تعمیرگاه شبانه روزی موجود و در تمامی ساعات شبانه روز در دستر هستند.

امداد خودرو محمود بهرامی در حال ایمن سازی خودرو حمل شده

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو در ابهر میتوانید از خدمات خودرو بر ابهر استفاده کنید❇️

 
 

خدمات 24 ساعته و واقعی تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

ساعات پایانی روز و نصفه شب هیچ تعمیرگاه یا تعمیرکار کاربلدی پیدا نخواهید کرد که خودرویتان را تعمیر کرده و یا در صورت لزوم بتواند قطعات مورد نیاز خودرویتان را تامین و تعویض نماید اما تمامی تعمیرکاران کاربلد و حرفه‌ای ما در تعمیرگاه 24 ساعته آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز بوده و حتی در ساعات نیمه شب نیز خودروی مورد نیاز خودرویتان را تامین و تعویض خواهند کرد تا دیگر نگران خرابی و حادثه ناگهانی پیش آمده نباشید.
تیم امداد خودرو محمود بهرامی همیشه و همه‌جا در کنار شما بوده تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی خود را تعمیر کرده و از سفر خود لذت ببرید و هم‌چنین تمامی کادر آموزش دیده و خبره تعمیرگاه شبانه روزی ابهر این تضمین را به شما می‌دهند که خودرویتان را تعمیر کرده و آن را همانند روز اول به شما تحویل دهند تا دیگر نگران خرابی و مشکلات فنی خودرویتان نباشید.

🟩همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو استان زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید🟩

محله‌های تحت پوشش تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که در هر نقطه از ابهر که هستید می‌توانید به راحتی و تنها با یک تماس در 24 ساعته شبانه روز از خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر استفاده کنید و اگر خودروی شما قابلیت جابجایی تا تعمیرگاه را نیز ندارد هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران ما بلافاصله در محل حاضر شده و تمامی خدمات را به شما ارائه خواهند داد و در صورت نیاز خودرویتان را تا تعمیرگاه و یا مقصد موردنیازتان حمل و جابجا خواهند کرد.
تمامی محله‌های ابهر زیر نظر تعمیرگاه شبانه روزی امداد خودرو محمود بهرامی هستند و شما در هر یک از محله‌های زیر که هستید می‌توانید از خدمات جامع و گسترده ما بهره‌مند شوید.
محله مَلِک قصاب
محله شهرک
محله یخچال
محله شناط یا چینات
محله شریف‌آباد
محله حسین‌آباد
محله اکبر آباد
محله دِهَکْ
محله درویشان
محله آقا صدرا
محله قانلو میدان
محله جانقارداش
محله حاجی محمد خان
محله خلج آباد
محله شیخ‌آباد
محله در المذوق
محله قلعه تپه
محله نعلبندان

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 
 

هزینه و تعرفه‌های تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

تعرفه و هزینه‌های تعمیرگاه شبانه روزی ابهر به قدری به صرفه بوده که شما در حالت عادی و در روزهای معمولی نیز نمی‌توانید مشابهش را پیدا کنید!
فاکتورهای مهمی مانند تعمیر و یا تعویض قطعات خراب شده خودرو در هزینه نهایی و پرداختی شما تاثیرگذار هستند اما شما هرگز نگران هزینه ناگهانی و پیش آمده نباشید زیرا خدمات ما علاوه بر کیفیت بی‌نظیر، هزینه‌ای بسیار کم و به‌صرفه داشته و می‌تواند بخش زیادی از نگرانی شما را بابت قیمت‌های سرسام آور روز بازار حل کند پس هرگز تعلل نکرده و سریعا با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تماس گرفته و تعمیرات خودرویتان را به تعمیرکاران خبره ما بسپارید.
اگر از ما می‌شنوید بهتر است به جای اینکه برای تعمیر مشکل خودرویتان چندین بار هزینه کنید، خودرویتان را به تعمیرکاران کاربلد ما بسپارید و تنها با پرداخت هزینه‌ای اندک، مشکل خودرویتان را به صورت اصولی و برای همیشه حل کنید تا متضرر نشوید.

🟩در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید🟩

خدمات در محل تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین رانندگی متوجه بروز مشکل در خودرو شده و در همین حین خودرویتان متوقف شود.
در چنین شرایطی گذاشتن خودرو در کنار خیابان و رفتن به سراغ تعمیرکار بسیار خطرناک بوده و ممکن است سایر خودروهایی که از آن محل در حال گذر هستند با خودرویتان برخورد کنند و یا حتی پرس‌وجو‌های خودتان نیز به نتیجه نرسد و نتوانید تعمیرکاری را پیدا کنید که هم قابل اطمینان و کاربلد باشد و هم حاضر باشد که به محل خرابی خودرویتان بیاید و در مدت زمان کوتاهی مشکل خودرویتان را در محل حل کند اما دیگر هرگز نگران نباشید زیرا کلید رفع تمام مشکلات در دستان ماست.
در چنین شرایطی که پیش از این ذکر کردیم تنها کافیست در محل خود و در کنار خودرو بمانید و تنها با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تماس بگیرید تا تعمیرکاران خبره و کاربلد ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل خودرویتان را حل کنند.
بالاترین کیفیت در رفع خرابی خودرویتان را به دست تعمیرکاران اعزام شده ما بسپارید که در هر ساعتی از شبانه روز به سرعت خود را به شما رسانده و خودرویتان را مانند روز اول به شما تحویل خواهند داد.
تعمیرگاه شبانه روزی ابهر در هر لحظه و هر جا در کنار شما بوده و سریعا مشکل پیش آمده را رفع خواهد کرد پس دیگر هرگز نگران نباشید و با آرامش خیال رانندگی کنید.

🟩در صورت نیاز به حمل خودرو سنگین میتوانید با جرثقیل زنجان تماس بگیرید🟩

مزایا و ویژگی تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

استفاده از خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر مزایا و ویژگی‌های بسیاری دارد که شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید از این مزایا و ویژگی‌ها استفاده کنید.

دسترسی دائمی و همیشگی

از بهترین و مهم‌ترین مزیت‌های تعمیرگاه شبانه روزی ابهر که آن را با سایر تعمیرگاه‌ها در سطح شهرستان ابهر متمایز می‌کند دسترسی ۲۴ ساعته دائمی و همیشگی به تمامی خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر است به صورتی که شما در تمامی ساعات شبانه روز حتی در ساعات پایانی روز و نیمه شب نیز می‌توانید از تمامی خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر استفاده کنید و حتی در روزهای تعطیل نیز به راحتی می‌توانید مشکل خودرویتان را حل کنید.

 وجود تعمیرکاران ماهر و کاربلد

یکی دیگر از مزایای تعمیرگاه شبانه روزی ابهر وجود تعمیرکارانی کاربلد و حرفه‌ای است به صورتی که می‌توانند به راحتی خودروی شما را عیب یابی کرده و با سرعت آن را تعمیر کنند.
هرگز فراموش نکنید که فرآیند عیب یابی و رفع نقص خودرو با استفاده از دستگاه‌ها و سیستم‌های مجهز و پیشرفته‌ای در تعمیرگاه شبانه روزی ابهر انجام می‌شوند.

استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی

از دیگر ویژگی‌های استفاده از تعمیرگاه شبانه روزی ابهر می‌توانیم به استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی اشاره کنیم به صورتی که شما می‌توانید به راحتی قطعات خراب شده خودرویتان را با استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی تعویض کنید و دیگر نگران خراب شدن زود هنگام قطعات تعویضی خودرویتان نباشید و می‌توانید راحتی خودرویتان را مانند روز اول از تعمیرکاران تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تحویل بگیرید.

شماره تماس تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

شماره تماس تعمیرگاه شبانه روزی ابهر همان مدرکی است که شما در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید با استفاده از آن مشکل فنی و برقی و سایر مشکل‌های خودرویتان را به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه حل کنید، شاید برایتان جالب باشد اما شماره تماس تعمیرگاه شبانه روزی ابهر همان شماره تلفن امداد خودروی ابهر است که شما با استفاده از آن می‌توانید تمامی مشکلات خودرویتان را رفع کنید و اگر از ما می‌شنوید همین حالا شماره تماس تعمیرگاه شبانه روزی امداد خودرو ابهر را بر روی یک تکه کاغذ یادداشت کرده و آن را در خودرویتان نگهداری کنید و یا با ذخیره این شماره در تلفن همراهتان استفاده از آن را برای خودتان آسان‌تر کنید.
بهتر است که این کار را هرگز به تعویق نیندازید و همین حالا شماره تلفن تعمیرگاه شبانه روزی ابهر را یادداشت کنید.

نحوه استفاده از خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

برای استفاده از تمامی خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر می‌توانید خودروی خود را به یکی از مراکز تعمیرگاه شبانه روزی ابهر منتقل کنید و یا در صورتی که در حین رانندگی و استفاده از خودرو با رفع نقص در خودرویتان مواجه شدید و نتوانستید خودرویتان را جابجا کنید تنها کافیست با شماره تعمیرگاه شبانه روزی ابهر تماس بگیرید تا امداد کاران و تعمیرکاران ماهر ما در مدت زمانی بسیار کوتاه خود را به محل شما رسانده و مشکل خودروی‌تان را در محل حل نمایند و یا در صورت نیاز با استفاده از خودروبرهای مجهز و سیستم پیشرفته، خودروی شما را با احتیاط و اطمینان کامل به تعمیرگاه شبانه روزی ابهر منتقل کرده و به صورت کاملاً اصولی مشکل آن را حل نمایند.

خودروهای تحت پوشش تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ، تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا، خودروهای خارجی که در شرکت‌های MVM، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و … تولید می‌شوند و خودروهای گران قیمت و لوکس مانند خودروهای تولید شده در کارخانجات خارجی و تحت برندهای تویوتا، فولکس واگن، فورد، تسلا، مرسدس بنز، BMW، پورشه و … همه از خودروهایی هستند که تحت پوشش خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر قرار داشته و صاحبین این خودروها می‌توانند به راحتی و با خیالی آسوده از تمامی خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر استفاده کنند.
هرگز فراموش نکنید که تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند تحت پوشش خدمات امداد خودرو محمود بهرامی قرار دارند و محدودیتی در استفاده از خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر برای آن‌ها قرار ندارد.

سوالات متداول تعمیرگاه شبانه روزی ابهر

تمامی خودروهای سواری و باربری با هر مدل و ساخت هر کشوری که باشند در تعمیرگاه شبانه روزی ابهر قابل تعمیر هستند و تمامی قطعات و لوازمات یدکی برای تعمیر خودروها در تعمیرگاه شبانه روزی ابهر وجود دارند.

پس از انجام خدمات و رفع خرابی خودرویتان شما می‌توانید هزینه نهایی را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت نمایید.

بله تمامی خدمات تعمیرگاه شبانه روزی ابهر به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز در دسترس و قابل استفاده است.

برای تماس و ایجاد ارتباط با تعمیرگاه شبانه روزی ابهر کافیست با شماره تلفن‌های امداد خودرو منوچهر بهرامی که بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان ابهر است تماس بگیرید.

بله نه تنها در زمینه تعمیر بلکه در زمینه نگهداری هر چه بهتر خودرویتان می‌توانید از تعمیرگاه شبانه روزی ابهر و تعمیرکاران کاربلد و آموزش دیده آن درخواست کرده و مشاوره بگیرید.

10 دیدگاه

  • مدتی پیش با اینکه لنت ترمز ماشینم رو در زمان مناسب تعویض کرده بودم اما در جاده به خاطر نقص در سیستم ترمز ماشینم دچار سانحه شدم به خاطر همین می‌خوام بدونم که مشکلات مربوط به سیستم ترمز رو جدای از تعویض لنت چه جوری می‌تونه نشخیص بدم تا دوباره درگیر چنین حوادثی نشم.

    • سلام وقت بخیر
      به خاطر حادثه پیش آمده متاسفیم و امیدواریم که این حادثه صدمات جانی‌ای را برای شما در پی نداشته باشد
      بهتر است بدانید که مشکلات مربوط به سیستم ترمز که یکی از مهم ترین قسمت‌های اتومبیل محسوب می‌شود و کوچک ترین مشکل در این سیستم می‌تواند باعث بروز حادثه شود به چند دلیل بستگی دارد و شما با مشاهده‌ی چند ایراد می‌توانید متوجه اشکال در سیستم ترمز خودرویتان شوید.
      از جمله‌ این موارد می‌توانیم به پدال ترمز پایین، پدال ترمز سفت، روشن شدن هشدار چراغ ترمز خودرو، روغن ‌ریزی هنگام پارک خودرو، شنیدن صدای جیر جیر ترمز، بوی لنت زیاد، انحراف خودرو به یک سمت در زمان استفاده از ترمز، و … اشاره کنیم که این عوامل همه با سیستم ترمز خودرو ارتباط مستقیم دارند و می‌توانند بیانگر مشکل در این سیستم باشند که در صورت مشاهده‌ی هر گونه از این موارد بهتر است سریعا خودرویتان را عیب یابی و تعمیر کنید.

  • سلام لاستیک ماشینم رو به تازگی عوض کردم به نظرتون راهکاری هست که بتونم مدت زمان بیشتری از ساییده شدنشون جلوگیری کنم و مجبور نباشم که در مدت زمانی کوتاهی مجدد آن ها را تعویض کنم؟

    • سلام و وقت بخیر
      بله بهتر است که برای استفاده بهتر و نگهداری مناسب تر از لاستیک خودرویتان ابتدا از بالانس بودن چرخ‌ها و تنظیم بودن باد لاستیک‌ها مطمئن شوید و به صورت دوره‌ای و با تعویض چرخشی لاستیک‌ها، عمر آن ها را افزایش دهید.

  • یه مدته که هر اتفاقی برای ماشینم میفته بهم میگن بخاطر جعبه فیوزته و همه هم میگن درستش کردیم اما بازم همونجوری میشه.
    لطفا راهنماییم کنید که چرا این اتفاق میفته؟

    • سلام و درود
      از نظر عملکردی سیستم جعبه فیوز خودروها مشابه جعبه تقسیم و فیوز برق ساختمان‌ها بوده و به همین دلیل با اعمال ولتاژ برقی بیش از حد معمول، شاهد قطع شدن جعبه فیوز خواهیم بود اما علاوه بر این، خرابی دینام، جابجایی اشتباه باتری، کیفیت پایین فیوزهای استفاده شده، خروجی‌های نامناسب برق خودرو، استفاده از تجهیزات ناسازگار با سیستم برق و … نیز موجب قطع شدن فیوزهای خودرو خواهند شد و از آن‌جایی که سیستم برقی خودرو کمی پیچیده است بهتر است که آن را به دست هر شخصی نسپارید زیرا تعمیرکاران برقی باید با تمامی سیستم پیچیده خودرو آشنایی کافی داشته و بتوانند آن را به خوبی تعمیر کنند.

  • سلام خداقوت به شما همشهریان دلسوز و کاربلد. من همیشه از خدمات نمایندگی شما استفاده کردم و راضی بودم و چند روزیه که متوجه شدم آمپر ماشینم بالا نمیاد و چون بیرون بودم ماشین رو بردم تعمیرگاه و ازشون خواستم عیب یابیش کنن اما بهم گفتن که مشکل از خرابی سیستم بخاریه و به خاطر اینکه نخوام زیاد هزینه کنم بهتره که به جاش از بخاری استفاده نکنم که مشکلش بدتر نشه اما خب یه جورایی نتونستم به حرفشون اعتماد کنم. امکانش هست که مثل همیشه راهنماییم کنید؟ با تشکر از شما و خدمات خوبتون.

    • سلام و درود خدمت شما مشتری عزیز.
      یکی از دلایل بالا نیامدن آمپر آب خودرو می‌تواند خرابی سیستم بخاری باشد اما یکی دیگر از دلایل آن به مهم‌تر بوده و در صورت خرابی طبعات بیشتری را در ادامه برای شما در پی خواهد داشت، ایراد در ترموستات است و بهتر است که در اولین فرصت خودروی خود را به دست تعمیرکاراین کاربلد و مطمئن بسپارید تا بتوانند به خوبی خودرویتان را عیب یابی کنند.
      در مرحله بعدی اگر از ما می‌شنوید، بهتر است که هیچ یک از خرابی‌های کوچک و جزئی خودرو را نیز نادیده نگرفته و تلاش کنید که در اولین فرصت و پیش از آسیب رسیدن به سایر قسمت‌ها، آن را تعمیر کنید.
      بالا نیامدن آمپر آب ماشین می‌تواند طبعات زیادی را در پی داشته و در طولانی مدت باعث آسیب رسیدن به سایر قسمت‌ها شده و یا حتی در برخی مواقع ممکن است که خطرات جانی را نیز برای راننده و سرنشینان در پی داشته باشد پس بهتر است که در اولین فرصت برای رفع کامل این موضوع اقدام کنید.

  • سلام من عادت دارم با سرعت بالا رانندگی کنم و خب اکثر مواقع هم تعمیرات ماشینم رو خودم انجام میدم درسته که تعمیرکار نیستم اما بعد از این همه سال استفاده از ماشین دیگه قلقلش دستم اومده و میدونم یه مشکل به خاطر چی پیش میاد به خاطر همین چند وقت پیش که احساس کردم ماشینم خوب گاز نمیخوره رفتم شمع خریدم و شمع‌هارو عوض کردم تا یه مدت خوب بود اما بازم همون جوری شده و درست گاز نمیخوره میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    • سلام و وقت بخیر
      گاز نخوردن خودرو می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد که تنها یکی از آن‌ها خرابی یا کثیف شدن شمع‌های خودرو است.
      خرابی سنسور اکسیژن، ایجاد اختلال در کاتالیزور، فرسوده شدن یا خرابی صفحه کلاچ و … نیز می‌توانند منجر به گاز نخوردن خودرو شوند اما در هر صورت بهتر است که بررسی، عیب یابی و تعمیر خودروی خود را به دست متخصصان آن بسپارید و خودروی خود را به تعمیرگاهی مجهز برده و از تعمیرکاران باتجربه و کارآزموده بخواهید که در مرحله اول به خوبی خودرویتان را عیب یابی کرده و سپس برای رفع خرابی‌های آن اقدام کنند و در صورت نیاز نیز قطعات خراب شده را با قطعاتی اصل و دارای گارانتی تعویض کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *