امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو تهم

تهم روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان زنجان است که در استان زنجان نیز قرار دارد و در فاصله 25 کیلومتری از مرکز استان زنجان یعنی شهر زنجان قرار دارد و شما مسیر مواصلاتی تهم به زنجان را در حدود نیم ساعت می‌توانید طی کنید.
روستای تهم در دهستان تهم قرار دارد و افراد نسبتا زیادی در این روستا ساکن هستند از همین رو وجود نمایندگی امداد خودرو در این روستا بسیار حائز اهمیت است و هرگز فراموش نکنید که نمایندگی اصلی و معتبر امداد خودرو موظف است که در تمامی ساعات شبانه روز تمامی خدمات خود را برای ساکنین و یا مسافران شهرستان‌ها نیز ارائه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودروی آن‌ها را حل کند.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تماس امداد خودرو تهم

تمامی هموطنان ساکن در روستای تهم و یا افرادی که برای بازدید از مکان‌های گردشگری این شهرستان سفر کرده‌اند می‌توانند تنها با شماره گیری امداد خودرو تهم مشکل خودرویشان را به سرعت رفع کرده و با خاطری آسوده به سفر خود ادامه دهند.
شماره تماس امداد خودرو تهم همان مدرکی است که با در دست داشتنش دیگر گرفتار جاده و حوادث ناگهانی آن نخواهید شد پس بهتر است همین حالا شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی، بهترین، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان تهم را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا آن را بر روی کاغذ یادداشت کنید و همیشه به همراه داشته باشید تا بتوانید از خدمات گسترده و ارزشمند تیم کاربلد امداد خودرو در هر زمان و هر مکان به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید.

در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید

امداد خودرو محمود بهرامی در حال ایمن سازی خودرو حمل شده

ساعات استفاده از امداد خودرو تهم

یکی از راه‌های تشخیص نمایندگی اصلی امداد خودرو ساعت کاری آن مجموعه است.
شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که ساعت استفاده از خدمات اصلی و معتبر امداد خودرو محدودیت زمانی ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید از خدمات گسترده و ویژه امداد خودرو تهم استفاده کنید و به سرعت خودرویتان را عیب یابی و تعمیر کرده و دیگر نگران عقب افتادن کارهایتان نباشید زیرا امداد خودرو محمود بهرامی به سرعت در محل خودروی شما حاضر شده و حتی در تاریک‌ترین ساعات نیز خودرویتان را تعمیر خواهد کرد.

❇️در صورتی که خودرو شما در شهر گیلوان دچار خرابی شده است میتوانید با امداد خودرو گیلوان تماس بگیرید❇️ 

خدمات امداد خودرو تهم

درست است که شهرستان تهم یک بخش کوچکی از استان بزرگ زنجان است اما تمامی خدمات امداد خودرو در این بخش توسط امداد خودرو محمود بهرامی که معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان و روستای تهم است ارائه شده و تمامی همشهریان عزیز می‌توانند از این خدمات گسترده استفاده کنند.
پنچرگیری و یا تعویض لاستیک
عیب یابی و رفع مشکلات فنی خودرو در محل
عیب یابی و رفع مشکلات برقی خودرو در محل
تعویض باطری
شارژ یا تعمیر باطری
سوخت رسانی
حمل و جابجایی
کمک رسانی در زمان وقوع حادثه ناگهانی
و …
همه از خدمات گسترده و ارزشمندی است که توسط تیم حرفه‌ای امداد خودرو تهم و توسط امدادکارانی ماهر و آموزش دیده ارائه می‌شود.

❇️در هر نقطه از شهرستان طارم باشید میتوانید با امداد خودرو طارم تماس بگیرید❇️

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو تهم

مراحل و نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو تهم به قدری ساده و آسان است که مطمئن باشید پس از اطلاع از آن دیگر به خرابی خودرویتان را پشت گوش نینداخته و بلافاصله برای رفع مشکل آن اقدام خواهید کرد.
برای استفاده از خدمات امداد خودرو تهم کافیست تلفن خود را برداشته و با شماره امداد خودرو محمود بهرامی تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان مشکل پیش آمده را به صورت دقیق شرح دهید و به سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود پاسخ دهید.
در تماس با امداد خودرو تهم کارشناسان سوالاتی نظیر نام و نام خانوادگی، مشخصات مربوط به خودرو و محل دقیق‌تان را از شما خواهند پرسید تا امدادکاران پس از اعزام به محل بتوانند به سرعت شما را پیدا کرده و خودرویتان را پس از عیب یابی دقیق، تعمیر کنند.
پس از اتمام کار امداد کاران اعزام شده، رسید نهایی شامل فعالیت‌های دقیق، ذکر قطعات تعمیر یا تعویضی و هزینه مربوط به هر کدام به صورت دقیق نوشته شده و به شما ارائه خواهد شد که پس از چک و تایید می‌توانید مبلغ نهایی را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت نمایید.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو تهم

برآورد هزینه نهایی استفاده از خدمات امداد خودرو تهم به عوامل و فاکتورهای مهمی بستگی دارد که هر کدام تاثیر بسزایی بر روی هزینه نهایی و قابل پرداخت شما خواهند داشت.
عواملی مانند ساعت استفاده شما از خدمات امداد خودرو، موقعیت مکانی شما و فاصله‌تان با اولین جایگاه امداد خودرو، تعمیر یا تعویض قطعات، خرابی و مشکل خودرو و … همه در برآورد هزینه نهایی شما تاثیرگذار هستند اما شما هرگز نگران هزینه ناگهانی و پیش آمده نباشید زیرا امداد خودرو محمود بهرامی با مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین تعرفه‌ها، مشکل خودروی شما را با کمترین هزینه تعمیر و در صورت نیاز قطعات خراب شده را با استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی تعویض خواهد کرد.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو تهم

از جمله خودروهای تحت پوشش امداد خودرو تهم می‌توانیم به خودروهای تولید شده ایرانی توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و …، خودروهای تولید شده ایرانی توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و تمامی خودروهای تولید شده در شرکت‌های خارجی mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و … اشاره کنیم که تمامی امدادکاران و تعمیرکاران امداد خودرو تهم بر روی سیستم‌های فنی و برقی تمامی خودروها اعم از ایرانی و خارجی تسلط دارند و در مواقع بروز مشکلات و یا حتی حوادث جاده‌ای نیز می‌توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه مشکل خودرویتان را رفع کنند و در صورت نیاز آن را حمل و به مقصد مدنظرتان جابجا کنند تا دیگر نگران گرفتار شدن در جاده‌ها نباشید و با آسودگی خیال به کار و سفرتان بپردازید پس بهتر است که هرگز فراموش نکنید، تمامی خودروها ساخت هر کشور و تحت هر برندی که تولید شده باشند تحت پوشش خدمات امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین، معتبرترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو تهم قرار دارند و شما به راحتی و تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات این نمایندگی معتبر استفاده کنید.

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو تهم

تمامی مناطق و محله‌های تهم تحت پوشش خدمات امداد خودرو محمود بهرامی قرار داشته و شما نیز در هر نقطه از این شهر و یا مسیرهای مواصلاتی منتهی به آن هستید می‌توانید به راحتی و تنها با یک تماس از تمامی خدمات امداد خودرو تهم استفاده کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه مشکل خودرویتان را رفع کرده و به مسیر خود ادامه دهید.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو تهم

مزایای گسترده و ارزشمند خدمات امداد خودرو تهم به قدری زیاد و چشم‌گیر است که باعث شده اکثریت صاحبان خودرو به هنگام بروز مشکل در خودرویشان با امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و از خدمات آن استفاده کنند.
صرفه جویی در هزینه تعمیرات به دلیل تعرفه‌های مناسب امداد خودرو تهم
استفاده از خدمات اصل و دارای گارانتی به هنگام تعویض قطعات خراب شده خودرو
کاهش اتلاف وقت به دلیل خدمت رسانی سریع و به موقع امداد کاران امداد خودرو تهم
دسترسی آسان به تمامی خدمات امداد خودرو تهم در تمامی ایام هفته و هر ساعتی از شبانه روز در هر نقطه از شهرستان
خاطری آسوده به هنگام سفر و استفاده از خودرو شخصی
و …
همه تنها بخشی از مزایای بی شمار خدمات امداد خودرو تهم هستند که کار را برای شما دارندگان خودرو آسان کرده و باعث می‌شود که دیگر به هنگام استفاده از خودرویتان نگران خرابی آن نباشید.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

بله، تمامی خدمات امداد خودرو محمود بهرامی، معتبرترین نمایندگی امداد خودرو تهم، برای عموم افراد در دسترس است و حتی اگر شما عضویتی هم در امداد خودرو محمود بهرامی نداشته باشید می‌توانید از این خدمات جامع و گسترده استفاده کنید.

بله امداد خودرو تهم در تمامی شرایط آب و هوایی خدمات خود را برای تمامی همشهریان ارائه داده و در شرایط خاص آب و هوایی مانند بارش برف و باران شدید نیز خدمات ویژه و تجهیزات خاصی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بله پس از اتمام فعالیت امدادکاران و دریافت رسید از ایشان می‌توانید هزینه برآورد شده و نهایی را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت کنید.

بله تمامی خدمات گسترده امداد خودرو تهم در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایامی هفته حتی روزهای تعطیل نیز قابل استفاده هستند و شما تنها با یک تماس می‌توانید از این خدمات در محل استفاده کنید.

بله، امداد خودرو تهم تمامی خدمات خود را به سفرهای خارج از شهر نیز توسعه داده و در صورت نیاز به شما کمک خواهد کرد.

2 دیدگاه

  • سلام چند وقت پیش در حین حرکت یهو دنده ماشین از جا پرید و به حالت خلاص در اومد اما بعدش دیگه اتفاق نیفتاد و منم به خاطر کمبود وقت نتونستم ببرم تعمیرگاه و نشونش بدم اما همچنان فکرم درگیر اون اتفاقه به نظر شما اون اتفاق چرا افتاد؟

    • سلام و وقت بخیر
      از جا پریدن دنده در هنگام حرکت و گاز دادن می‌تواند به دلیل مشکلات ایجاد شده درون گیربکس و اتصالات مربوط به آن باشد که احتیاج به تنظیم و بررسی دارد و بهتر است که در اولین فرصت خودرویتان را عیب یابی کرده و مشکل آن را برطرف کنید و اگر نگران کمبود وقت نیز هستید می‌توانید به راحتی از خدمات در محل امداد خودرو زنجان استفاده کرده و با خیال راحت به کارهایتان برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *