امداد خودرو

امداد خودرو


باتری سازی سیار زنجان


یکی از مشکلات رایج در خودروها که باعث توقف خودرو و روشن نشدن آن می‌شود خراب شدن و یا تمام شدن باطری خودرو است که می‌تواند در زمان‌های حساس و شلوغ شما را گرفتار کرده و وقت شما را بگیرد.
همان‌طور که می‌دانید اگر هنگام روشن کردن خودرویتان، ماشین‌تان استارت نخورد می‌تواند بر اثر خرابی باطری باشد و برای مطمئن شدن از این مسئله کافیست سوئیچ خود را کمی چرخانده تا اصطلاحا سوئیچ باز شود، اگر در چنین شرایطی برق پشت آمپر خودرو به صورت کامل روشن بوده و کار می‌کند اما هنگام استارت زدن تمام برق‌ها قطع می‌شوند و ماشین استارت هم نمی‌خورد صددرصد باطری خودرویتان خراب و یا تمام شده است و شما باید بلافاصله به فکر تعمیر و یا تعویض آن باشید.

 

 
خدمات باتری سازی سیار زنجان

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

خدمات امداد باطری زنجان

یکی از خدمات ویژه و گسترده امداد خودرو زنجان خدمات مرتبط با باطری خودرو بوده که امدادکاران و تعمیرکاران اعزام شده به محل شما موظف هستند در صورتی که خرابی خودرویتان مربوط به باطری آن است باطری خودرویتان را شارژ کرده و یا آن را تعویض کنند.
تعویض باطری خودروی شما با باطری‌های اصل و دارای گارانتی انجام شده و شما می‌توانید در صورت بروز مشکل مدتی پس از تعویض باطری با نمایندگی امداد خودرو تماس گرفته و از خدمات پس از فروشی که شامل باطری‌های تعویضی می‌شوند استفاده کنید.

 

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

ساعت استفاده از خدمات باتری سازی سیار زنجان

استفاده از خدمات باطری سازی سیار زنجان محدود به روز و ساعت خاصی نبوده و شما می‌توانید در هر ساعتی از 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته حتی ایام تعطیل از این خدمات بهره‌متد شوید، تنها کافیست با امداد خودرو زنجان تماس گرفته و مشکل خودرویتان را مطرح کنید تا در صورت نیاز باطری سازان سیار زنجان به محل شما اعزام شده و مشکل باطری خودرویتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

باطری ساز سیار استان

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

منطقه‌های تحت پوشش امداد باتری زنجان


تمامی شهرها، دهستان‌ها و مراکز در سطح استان زنجان تحت پوشش خدمات باطری سازی سیار زنجان قرار دارند و شما در هر نقطه از استان که باشید می‌توانید با امداد خودرو زنجان تماس گرفته و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.
تعدادی از شهرستان‌های تحت پوشش استان زنجان عبارتند از:

  • زنجان
  • ابهر
  • خرمدره
  • طارم
  • سلطانیه
  • خدابنده
  • ماهنشان
  • ایجرود
    شما هم اگر ساکن یکی از این شهرستان‌ها بوده و یا در محورهای مواصلاتی و مسیرهای منتهی به هر شهرستان در استان زنجان هستید هرگز نگران نباشید و با آرامش خیال به رانندگی خود ادامه دهید، باطری سازی سیار زنجان در تمام مسیر همراه شماست.
گرفتن ولتاژ باتری توسط باتری ساز سیار زنجان

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

هزینه امداد باطری سیار زنجان


تعرفه و هزینه‌های امداد باطری یا همان باطری سازی سیار زنجان با توجه به عواملی نظیر تعمیر و یا تعویض باطری، شارژ باطری، فاصله شما از اولین باطری سازی سیار، ساعت و روز تماس با امداد خودرو زنجان و … متفاوت بوده و پس از انجام خدمات توسط باطری ساز اعزام شده به محل به صورت دقیق برآورد شده و شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید اما هرگز نگران هزینه ناگهانی پیش آمده نباشید، بهترین، ارزانترین و به‌صرفه‌ترین هزینه‌های تعمیر و خدمات مرتبط با خودرو نزد امداد خودرو محمود بهرامی بزرگ‌ترین و معتبرترین باطری سازی سیار زنجان است.

هزینه امداد باطری سیار زنجان


تعرفه و هزینه‌های امداد باطری یا همان باطری سازی سیار زنجان با توجه به عواملی نظیر تعمیر و یا تعویض باطری، شارژ باطری، فاصله شما از اولین باطری سازی سیار، ساعت و روز تماس با امداد خودرو زنجان و … متفاوت بوده و پس از انجام خدمات توسط باطری ساز اعزام شده به محل به صورت دقیق برآورد شده و شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید اما هرگز نگران هزینه ناگهانی پیش آمده نباشید، بهترین، ارزانترین و به‌صرفه‌ترین هزینه‌های تعمیر و خدمات مرتبط با خودرو نزد امداد خودرو محمود بهرامی بزرگ‌ترین و معتبرترین باطری سازی سیار زنجان است.

باطری ساز سیار در استان زنجان

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

مراحل تماس با باطری سازی سیار زنجان


اگر شما هم دچار مشکل شده و نیاز به باطری ساز دارید تا مشکل خودرویتان برطرف شود نیاز نیست کار خاصی انجام دهید، کافیست مراحل زیر را انجام دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل‌تان حل شود.

 

تماس با امداد باتری زنجان

در مرحله اول کافیست تلفن همراه خود را برداشته و با شماره باتری سازی سیار زنجان تماس بگیرید و مشکل خودرویتان را گزارش داده و به سوالاتی که کارشناسان ما از شما می‌پرسند به صورت کامل پاسخ دهید.

دریافت خدمات

اگر مشکل خودروی شما ناشی از خرابی باطری‌تان باشد، باطری سازان سیار امداد خودرو زنجان باطری شما را در محل تعمیر یا شارژ کرده و در غیر این صورت با باطری اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد.

دریافت رسید و پرداخت هزینه

پس از انجام خدمات و تعمیر یا تعویض باطری خودرو، امدادکاران و باطری سازان اعزام شده به محل رسیدی دقیق از خدمات انجام شده و هزینه را به شما ارائه کرده و شما می‌توانید هزینه را به صورت آنلاین و یا نقدی پرداخت کنید.

شرکت در نظرسنجی

پس از اتمام خدمت رسانی لینکی توسط امداد خودرو محمود بهرامی که بزرگ‌ترین و بهترین نمایندگی فعال و معتبر باطری سازی سیار در زنجان است برای شما ارسال خواهد شد تا با مشارکت شما در نظرسنجی بتواند خدمات خود را به سورت روزانه ارتقا داده و هم‌چنان در سطح استان پیشتاز باشد.

 

مزایا و ویژگی‌های باتری سازی سیار زنجان

قطعاً با بررسی و شناخت ویژگی و مزایای باتری ‌سازی سیار زنجان شما نیز به راحتی از تمامی این خدمات استفاده خواهید کرد و دیگر نگران تمام شدن باتری خودرویتان در هر یک از نقاط شهر نخواهید بود، پس بهتر است که در ادامه تعدادی از این مزایا و ویژگی‌ها را با یک‌دیگر بررسی کنید تا شما با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

حضور باتری ‌سازانی کارآزموده

بهترین مزیت باتری ‌سازی سیار زنجان، در اختیار داشتن باتری سازان و تعمیرکاران خبره و کاربلدی است که تحت دوره‌های آموزشی قرار داشته و با باتری‌های انواع خودروها آشنا هستند و می‌توانند تمامی باتری‌ها را با کیفیت بالا تعمیر و یا شارژ کرده و در صورت نیاز به صورت کاملاً اصول آن را تعویض نمایند.
باتری سازان مستقر در امداد خودرو زنجان که ارائه دهنده باتری سازی سیار در زنجان است می‌توانند جهت ارائه سرویس‌های دوره‌ای و ماهیانه برای باتری خودرو نیز به محل شما آمده و باتری خودروی شما را به صورت دوره‌ای و ماهانه نیز چک نمایند تا از گرفتار شدن و خاموش شدن یک دفعه‌ای خودرویتان در خیابان پیشگیری کنید.

دسترسی دائمی و آسان

همان‌طور که می‌دانید تنها با شماره‌گیری امداد خودروی محمود بهرامی می‌توانید از خدمات باتری ‌سازی سیار زنجان در محل استفاده کرده و در وقت خود صرفه‌جویی کنید، نکته حائز اهمیت این است که شما بدون محدودیت زمانی و در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید از تمام خدمات باتری ‌سازی سیار زنجان در هر نقطه از استان استفاده کنید و حتی در ساعات پایانی روز یا نیمه شب نیز در صورت نیاز باتری خودرویتان را تعمیر، شارژ و یا تعویض نمایید.

هزینه‌های اقتصادی

یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات باتری ‌سازی سیار زنجان که مشابه آن را در هیچ یک از تعمیرگاه‌های سطح شهر پیدا نخواهید کرد، تعرفه‌های بسیار مناسب آن است، به صورتی که شما با کمترین هزینه می‌توانید باتری خودرویتان را تعویض کرده و یا آن را با کیفیت بالا تعمیر و شارژ نمایید و هزینه‌ای بسیار اندک بابت آن پرداخت نمایید.
یکی از اصلی ترین وظایف باتری‌ سازی سیار زنجان خدمت رسانی، تعمیر و تعویض باتری خودروهای هموطنان با کمترین و مناسب‌ترین قیمت است که همیشه به آن پایبند بوده و باعث می‌شود که شما در مواجهه با خرابی باتری خودرویتان دیگر نگران هزینه ناگهانی و پیش آمده نباشید و به سرعت باتری خودرویتان را تعمیر نمایید.

در اختیار داشتن باتری‌های اصل

قطعاً برای شما هم پیش آمده که پس از تعویض باتری خودرویتان متوجه شوید که باتری جدید، تقلبی است و مدت زمانی که شارژ آن به پایان می‌رسد بسیار کوتاه‌تر از یک باتری اصل است اما این مژده را به شما می‌دهیم که دیگر نیاز به نگرانی نیست زیرا شما با استفاده از خدمات باتری ‌سازی سیار زنجان دیگر دغدغه اصل بودن باتری‌های تعویضی را نخواهید داشت.
تمام قطعات یدکی و باتری‌هایی که در اختیار باتری سازی سیار زنجان بوده کاملاً اصل و دارای گارانتی هستند و در صورتی که در مدت زمان کوتاهی این باتری‌ها دچار مشکل شوند وظیفه امداد خودرو محمود بهرامی این است که بدون دریافت هزینه اضافی این باتری را مجدد برای شما تعویض نماید پس با خیال راحت تعویض باتری‌های خودرویتان را به امداد خودروی زنجان بسپارید.

شماره تلفن باتری سازی سیار زنجان

در ۲۴ ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل با شماره‌گیری تلفن‌های باتری سازی سیار زنجان می‌توانید باتری خودرویتان را در هر نقطه از استان زنجان که هستید تعمیر و یا آن را شارژ کرده و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
شماره تماس باتری ‌سازی سیار زنجان همان شماره امداد خودروی محمود بهرامی بهترین، بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان است که شما با شماره‌گیری آن می‌توانید تمامی خدمات مرتبط با باتری خودرویتان را در محل دریافت کنید و دیگر نگران خاموش ماندن خودرویتان در کنار خیابان نباشید.

خودروهای تحت پوشش باتری سازی سیار زنجان

شاید برایتان شگفت انگیز باشد اما بهتر است بدانید که باتری تمامی خودروها اعم از خودروهای ایرانی، خارجی و حتی خودروهای لوکس و گران قیمت در باتری سازی سیار زنجان موجود بوده و شما به راحتی می‌توانید تمامی خدمات مرتبط با باتری خودرویتان را بدون توجه به مدل خودرو، از امداد خودرو زنجان و خدمات در محل و سیار آن دریافت کنید.
اگر بخواهیم نام تعدادی از خودروهای تولید شده توسط شرکت‌های مختلف را به عنوان مثال با یک‌دیگر مرور کنیم بهتر است که به لیست زیر دقت کنید تا با خودروهای تحت پوشش خدمات باتری سازی سیار زنجان که توسط امداد خودرو محمود بهرامی ارائه می‌شود آشنا شوید.
پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و تمامی خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا.
پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ، تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، و تمامی خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو.
تمامی خودروهای تولید شده در شرکت‌های MVM، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و خودروهای تولیده شده در همه کارخانجات خودروسازی خارجی.
خودروهای تولید شده در کارخانجات خارجی و تحت برندهای تویوتا، فولکس واگن، فورد، تسلا، مرسدس بنز، BMW، پورشه و … که جزو خودروهای لوکس و گران قیمت نیز به شمار می‌روند.
تمامی خودروهای ذکر شده در بالا تحت پوشش خدمات باتری سازی سیار امداد خودرو محمود بهرامی قرار داشته و صاحبین هر یک از خودروها می‌توانند بدون نگرانی از خدمات ارزشمند باتری سازی سیار زنجان استفاده کنند زیرا باتری تمامی خودروها تحت هر برند و ساخت هر کشوری که باشند در اختیار باتری سازی سیار زنجان قرار داشته و تمامی باتری سازان کاربلد و آموزش دیده این نمایندگی می‌توانند باتری خودرویتان را به سرعت تعمیر و شارژ کنند و یا در صورت نیاز آن را به باتری‌های اصل و دارای گارانتی تعویض نمایند.

محله‌های تحت پوشش باتری سازی سیار در زنجان

شهرک وحیدیه
شهرک انصاریه
صیاد شیرازی
میرداماد
فردوسی
شهرک امیرکبیر
خیابان خرمشهر
خیابان انقلاب
سعدی وسط
بلوار آزادی
سعدی شمالی
مهرآرا
هفده شهریور
امجدیه
جاوید
شوقی
هنرستان
محله سیلاب
کوچه مشکی
سبزه میدان
سعدی جنوبی
خیام
شهرک کارمندان
شهریار
اعتمادیه
گلشهر
محله صفا
کاظمیه
دروازه رشت
دروازه ارک
سر جنگل داری
گونیه
کوی فرهنگ
خواجه نصیر
شهرک قدس
بیسیم
خان ناظم
دبخ لر
حسینیه اعظم
و …
تنها بخشی از مناطق و محلات شهر زنجان که مرکز استان زنجان به شمار می‌رود نیز است که تمامی هموطنان و همشهریان در هر نقطه از شهر زنجان که باشند می‌توانند بدون محدودیت از خدمت باتری سازی سیاز زنجان به راحتی استفاده کنند.

سوالات متداول درباره باتری سازی سیار زنجان

 

بله تمامی باطری سازان و امداد کاران خبره و کاربلد امداد خودرو زنجان به صورت 24 ساعته برای حل مشکل خودروی شما آماده باش هستند.

 

زمان رسیدن باطری سازان سیار زنجان به محل شما بستگی به مسافت شما از نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو به شما دارد اما تمامی امدادکاران امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما خواهند رسید.

برآورد هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع خدمات مورد نیاز شما (تعمیر یا تعویض باطری)، فاصله‌تان از اولین جایگاه امداد، ساعت تماس شما با کارشناسنان امداد خودرو، نوع باطری تعویض شده و … دارد اما تیم امداد خودرو زنجان بهترین و ارزان‌ترین تعرفه‌ها را برای انجام خدمت باطری سازی سیار دارد.

هنگام تماس با امداد خودرو زنجان، کارشناسان ما سوالاتی نظیر مشخصات خودرو، شماره پلاک، مدل و سال تولید و هم‌چنین موقعیت مکانی دقیق و مشکل پیش آمده را از شما خواهند پرسید

تمامی خودروها با هر مدل و ساخت هر شرکت تولید کننده خودرو تحت پوشش باطری سازی سیار زنجان می‌باشند.

 

8 دیدگاه

  • با سلام چند وقت پیش باطری ماشینم رو عوض کردم اما مجدد بعد از گذشت 2 ماه مجبور شدم دوباره عوضش کنم به نظرتون باطری قبلی که خریدم مشکل داشته یا ایراد از ماشین خودمه؟

    • سلام و وقت بخیر
      هنگام عوض کردن باطری باید از اصلی بودن باطری جدید مطمئن باشید و بهتره که از باطری‌های دارای گارانتی استفاده کنید که در صورت بروز چنین مشکلاتی بتونید از این مزیت استفاده کنید اما توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع خرابی باطری خودرو به دلیل اتمام باطری نیست بلکه قسمت‌هایی از خودرو که خراب شدن باعث مشکلی به که اصطلاحا به آن برق دزدی می‌گن می‌شوند و به همین دلیل ممکنه که باطری نو خودرو هم بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی سریعا خراب بشه پس بهتره که در اسرع وقت خودرو رو به تعمیرکاران خبره و کاربلدی بسپارید تا بتونن ایرادات خودرو رو به صورت کامل عیب یابی و رفع کنند

    • سلام و وقت بخیر
      عمر مفید باتری‌ها در خودروهای ایرانی و خارجی متفاوت بوده و بستگی به مدل خودروی شما نیز دارد اما بیشتر باتری‌ها حدود 2 تا 3 سال یا حدود 80000 کیلومتر عمر می‌کنند و در اثر کاهش آمپر یا جریان الکتریکی به مرور زمان خراب می‌شوند.
      هم‌چنین دینام خراب، سنسور دمای باتری یا سایر اجزای سیستم شارژ خودرو نیز می‌توانند خرابی باتری را تسریع کنند اما پیشنهاد می‌کنیم که هر هشتاد هزار کیلومتر یا هر سه سال باطری خودرویتان را تعویض کنید تا آسیب جدی به سایر قسمت‌های خودرو وارد نشود.

  • حدود یک هفته پیش وقتی سوار ماشین شدم ماشین استارت نخورد و نتونستم روشنش کنم و وقتی رفتم به تعمیرگاه نزدیک خونمون بهم گفتن مشکل از باتری ماشینمه و باید اونو عوض کنم که خودشون باتری اوردن تو پارکینگ عوض کردن و ماشین روشن شد اما امروز صبح مجدد ماشین استارت نخورد و من مجبور شدم بدون ماشین بیام سرکار و چون وقت کافی ندارم و باتری ماشینم تازه عوض کردم گفتم از شما بپرسم که چه دلیل دیگه‌ای هست که ماشینم روشن نمیشه؟

    • سلام و درود
      خراب بودن استارت، دینام و سوئیچ ماشین نیز می‌توانند در کنار خرابی باتری، از علت‌های استارت نخوردن ماشین باشند اما بهتر بود که شما قبل از اقدام برای تعویض باتری خودرویتان، از علت اصلی استارت نخوردن مطلع می‌شدید، البته که این جزو وظایف تعمیرکاران به شمار می‌رود و تمامی تعمیرکاران کاربلد و خبره پیش از اقدام برای تعمیرات باید خودرویتان را به خوبی عیب یابی کنند پس بهتر است که در چنین لحظاتی به جای اعتماد به تعمیرکاران مختلف، از تعمیرکارانی ماهر کمک بخواهید و این کار با استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان به راحتی امکان پذیر است، شما تنها با یک تماس با شماره‌های امداد خودرو محمود بهرامی می‌توانید به راحتی خودرویتان را در محل عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت دقیق رفع نمایید تا دیگر دچار مشکل نشده و نیازی به چندین بار هزینه برای رفع نواقص خودرویتان نباشد.

  • سلام مگه میشه توی شهر به این بزرگی یه تعمیرکار پیدا نشه که بتونه بفهمه خرابی ماشینم برای چیه؟ توی شش ماه اخیر دیروز برای دومین بار وسط شهر و توی رانندگی ماشینم یهو وایساد و خاموش شد و باتریش دیگه کار نکرد و مجبور شدم که مجددا باتری ماشینم رو عوض کنم و هر جا میبرمش میگن نمیدونیم مشکل از کجاست و شاید به خاطر کیفیت بد باتری‌ها است. ممنون میشم راهنماییم کنید ببینم اصلا این مشکل قابل حل هست یا نه؟

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما همشهری گرامی
      توقف ناگهانی خودرو در حین رانندگی می‌تواند علت‌های متعددی داشته باشد و تنها یکی از این عوامل خرابی باتری خودرو است اما در چنین شرایطی که پس از توقف باتری خودرویتان نیز کار نمی‌کند و با توجه به این که طبق گفته خودتان، مدت زمان زیادی نیز از تعویض باتری خودرویتان نگذشته، به احتمال بسیار زیاد ایراد از دینام خودرو و خرابی آن است زیرا بر خلاف باور عموم مردم که برق رسانی خودرو را وظیفه باتری می‌دانند، این دینام خودرو است که باتری خودرو را شارژ کرده و باعث برق رسانی خودرو از طریق باتری می‌شود و یکی از نشانه‌های خرابی دینام نیز دقیقا همین توقف ناگهانی خودرو به هنگام رانندگی و استارت نخوردن خودرو است.
      بهتر است که هرگز نگران نباشید و به جای تلف کردن وقت و هزینه خود، تنها با یک تماس از خدمات تعمیرات خودرو در محل امداد خودرو منوچهر بهرامی در زنجان استفاده کنید و مشکل خودرویتان را به صورت اصولی و به طور کامل حل نمایید تا دیگر مجبور به پرداخت چندین باره هزینه تعمیرات خودرویتان نیز نشوید.
      مطمئن باشید که تمامی تعمیرکاران امداد خودرو زنجان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت اصولی رفع نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *