فهرست مطالب صفحه

ساعت کاری امداد خودرو زرین آباد

استفاده از خدمات جامع و گسترده امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین، مجهزترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در زرین آباد، محدودیت زمانی نداشته و شما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات امداد خودرو زرین آباد در هر نقطه از شهر و استان که هستید به راحتی استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را حل کرده و به کارهایتان برسید.
در هر ساعتی از شبانه روز که با مشکل مواجه شدید با شماره تماس امداد خودرو زرین آباد تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را به کارشناسان ما که به صورت 24 ساعته پاسخگوی تماستان هستند گزارش دهید تا امداد کاران این مرکز سریعا به محل شما اعزام شوند و پس از عیب یابی دقیق، مشکل خودرویتان را در محل رفع نمایند.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو زرین اباد

نه تنها تمامی خودروها اعم از خودروهای ایرانی و خارجی با هر مدل، برند و ساخت هر کشوری که باشند تحت پوشش خدمات امداد خودرو زرین آباد قرار دارند، بلکه تمامی قطعات و لوازمات یدکی تمامی خودروها نیز در این نمایندگی امداد خودرو موجود بوده و شما می‌توانید در صورت بروز نقص در یکی از قطعات، آن را با قطعاتی اصل و دارای گارانتی تعویض نمائید.
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و …
تمامی خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و …
و همه‌ی خودروهای تولید شده در شرکت‌های خارجی مانند mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و …
کاملا تحت پوشش خدمات امداد خودرو منوچهر بهرامی قرار داشته و تمامی امداد کاران و تعمیرکاران این مرکز با سیستم ساخت تمامی خودروها آشنا بوده و توانایی عیب یابی و تعمیر آن‌ها را دارند.

محله‌های تحت پوشش امداد خودرو زرین آباد

در هر نقطه از شهر زرین اباد و استان زنجان که هستید می‌توانید تنها با یک تماس از کلیه خدمات امداد خودرو محمود بهرامی، معتبرترین و اصلی ترین نمایندگی امداد خودرو در زرین آباد استفاده کنید.
میدان امام حسین
شهید رجایی
مصلی
میدان شورا
کنار گذر زنجان – بیجار
خانجین
و …
تنها بخش کوچکی از مناطق و محلات شهر زرین آباد هستند که تحت پوشش امداد خودرو زرین آباد قرار دارند و تمامی ساکنین این شهر و یا مسافرینی که از این شهر در حال تردد هستند می‌توانند از تمامی خدمات جامع و گسترده این مرکز استفاده کنند و مشکل خودرویشان را در مدت زمان بسیار کوتاهی حل کرده و به مسیر خود ادامه دهند.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو زرین آباد

مزایا و ویژگی‌های امداد خودرو زرین آباد به قدری جامع و گسترده است که قطعا شما را نیز مجاب خواهد کرد تا برای یک بار هم که شده از خدمات بهترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در استان زنجان و زرین آباد استفاده کنید.

دسترسی همیشگی و 24 ساعته

یکی از بهترین مزایای خدمات امداد خودرو زرین آباد، دسترسی همیشگی و 24 ساعته به خدمات این مرکز است که باعث شده شما بتوانید در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز به صورت شبانه روزی و 24 ساعته از خدمات جامع امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کرده و مشکل خودرویتان را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید.

حضور امداد کاران ماهر و آموزش دیده

از دیگر مزایای امداد خودرو زرین اباد می‌توانیم به امداد کاران ماهر، کاربلد و آموزش دیده اشاره کنیم که این افراد با سیستم ساخت تمامی خودروها اعم از ایرانی و خارجی آشناییت داشته و با استفاده از دستگاه‌های مجهز می‌توانند خودرویتان را به خوبی عیب یابی کرده و به دقت تعمیر کنند.

صرفه جویی در وقت و هزینه

تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات امداد خودرو زرین اباد استفاده کرده و خودرویتان را در مدت زمانی بسیار کوتاه و با تعرفه‌های بسیار مناسب و اقتصادی تعمیر کنید و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید و دیگر نگران هزینه‌های ناگهانی و پیش آمده نباشید.

آرامش خیال هنگام رانندگی و سفر

یکی از وظایف امداد خودرو زرین آباد، حضور دائمی و مستمر در کنار شما تا رسیدن به مقصد است که جزو یکی از بهترین مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی نیز به شمار می‌رود، تمامی کارشناسان، امداد کاران و تعمیرکاران خبره این مرکز از مبدا تا مقصد در کنار شما هستند و شما را تا رسیدن به مقصد همراهی خواهند کرد پس دیگر نگران نباشید و با آسودگی خیال از سفر خود لذت ببرید.

هزینه و تعرفه‌های خدمات امداد خودرو زرین آباد

عوامل مختلفی در برآورد هزینه‌های خدمات امداد خودرو زرین آباد موثر هستند که بهتر است آن‌ها را با یک دیگر بررسی کنیم:

مشکل پیش آمده در خودرو

یکی از موثرترین عوامل در تعیین هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو، مشکل پیش آمده است که ممکن است رفع نقص فنی، رفع نقص برقی، پنچرگیری، تعمیر یا تعویض باطری و … باشد که هر کدام از این خدمات تعرفه و هزینه‌های مخصوص خود را دارد.

تعمیر یا تعویض قطعات

همان‌طور که مشخص است، تعویض قطعات هزینه بیشتری را به نسبت تعمیر همان قطعات در پی خواهد داشت و شما باید هزینه قطعات تعویضی را نیز به صورت جداگانه بپردازید.

ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو زرین آباد

از دیگر عوامل موثر در برآورد هزینه نهایی می‌توانیم به ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو زرین آباد اشاره کنیم، درست است که محدودیت زمانی برای استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی مطرح نشده است اما ممکن است در برخی ساعات شبانه روز مانند نیمه شب و یا بعضی از روزها مانند ایام تعطیل، استفاده از خدمات امداد خودرو زرین آباد با هزینه اضافه‌ای همراه باشد که این مقدار از هزینه بسیار ناچیز است.

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو زرین آباد

استفاده از خدمات امداد خودرو زرین‌آباد راحت‌ترین و سریع‌ترین کاری است که در مواقع بروز مشکل در خودرویتان می‌توانید از آن استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را حل کنید.
برای استفاده از این خدمات جامع و گسترده تنها کافیست به ترتیب موارد زیر پیش بروید:

تماس با شماره‌ی امداد خودروی زرین ‌آباد

اولین قدم برای استفاده از خدمات امداد خودروی زرین آباد تماس با شماره‌ی امداد خودروی محمود بهرامی بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در زرین آباد است.

شرح دقیق مشکل پیش آمده

پس از شماره گیری امداد خودرو زرین آباد و ارتباط با کارشناسان پاسخگو بهتر است که مشکل پیش آمده را به صورت دقیق گزارش دهید تا کارشناسان ما بتوانند بهترین و مناسب‌ترین امداد کاران را به محل شما اعزام کنند.

پاسخ دادن به سوالات کارشناسان

پس از شرح مشکل پیش آمده، کارشناسان ما برای پیشبرد هر چه بهتر و سریع‌تر کارهایتان از شما سوالاتی را خواهند پرسید که بهتر است به صورت دقیق به آن‌ها پاسخ دهید .
سوالاتی که کارشناسان از شما خواهند پرسید نظیر نام و نام خانوادگی، شماره‌ی تماس، مدل خودرو، شماره پلاک ماشین، محل دقیق توقف و … بوده و بهتر است برای راحتی کار امداد کاران به صورت دقیق به این سوالات پاسخ دهید.

عیب یابی و رفع نقص پیش آمده توسط امداد کاران

بلافاصله پس از تماس شما با امداد خودروی زرین ‌آباد، امداد کاران کاربلد و آموزش‌ دیده به محل شما اعزام شده و با استفاده از دستگاه‌های به روز و مجهز خودروی شما را به صورت دقیق عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت کاملا تخصصی رفع می‌نمایند.

ارائه رسید و پرداخت هزینه

پس از اتمام کار امداد کاران رسیدی توسط آن‌ها به شما ارائه خواهد شد که در آن لیست تمامی کارهای انجام شده به همراه هزینه‌ی دقیق و برآورد نهایی ذکر شده است که شما پس از بررسی و تایید نهایی می‌توانید این هزینه را به صورت نقد و یا آنلاین پرداخت کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید به راحتی و در مدت زمانی بسیار کوتاه توانسته‌اید از خدمات امداد خودروی زرین آباد استفاده کرده و می‌توانید بدون اتلاف وقت و هزینه به سفر خود ادامه دهید و به سایر کارهایتان برسید.

امداد خودرو زرین آباد   ( شبانه روزی )

یکی از خدمات مهم مجموعه آیسان فجر که به صورت تخصصی و حرفه ای ارایه می شود ، امداد خودرو در مسیر شهر  زرین آباد  می باشد ب لطف خدا طی 20سال گذشته توانستیم به عنوان بهترین امداد خودرو زرین آباد  والبته کل استان زنجان منتخب شویم .

 

خدمات امداد خودرو زرین آباد

خدمات امداد خودروزرین آباد شامل :

  • حمل با خودرو بر به صورت شبانه روزی
  • حمل با یدکش  به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرخگیر به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرثقیل به صورت شبانه روزی
  • مکانیکی سیار با کادر متخصص
  • باطریساز سیار به صورت حرفه ای
  • لوازم یدکی انواع خودروها
  • خدمات صافکاری تخصصی
  • خدمات نقاشی و پولیش کاری
  • عیب یابی با دستگاه دیاک

 

 

بهترین امداد خودرو زرین آباد

برای تماس با بهترین امداد خودرو زرین آباد با شماره  09121410056 تماس بگیرید .به شما قول میدهیم بهترین خدمات امداد خودرو را ارایه خواهیم داد. سالها تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو و استفاده از خودرو های بروز و کادری متخصص ، افتخار بهترین بودن در بین رقبا را شامل حال ما کرده .

شماره امداد خودرو زرین آباد

برای تماس با مجموعه امداد خودرو آیسان فجر شما می توانید از شماره های زیر استفاده نمایید . همکاران ما آماده امداد رسانی به صورت شبانه روزی ودر سریع ترین زمان ممکن به مسافران و همشهریان عزیز می باشد. تمامی شماره ها 24ساعت شبانه روز در دسترس می باشند.

09121410056

09122425165

09127416419

چرثقیل امداد زرین آباد

هنگام خراب شدن خودرو در جاده زرین آباد  چه کاری انجام دهیم؟؟

اگر خودرو شما در زرین آباد  دچار خرابی شد، آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بکیرید. همکاران ما از نزدیک ترین محل در اسرع وقت خود را به محل شما رسانده ودر صورتی که مشکل در همانجا قابل تعمیر باشد، خودرو شما را تعمیر میکنند. در غیر اینصورت اکر خودرو شما قابل تعمیر نبود، همکار ما با خودرو بر یا یدک کش خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک معتمد ومتخصص حمل خواهد کرد.

هنگام تصادف در زرین آباد چه کاری انجام دهیم؟

اگر در مسیر ََزرین آباد دچار صانحه شده اید، آرامش خود را حفظ کنید. در صورتی که حادثه جرحی بوده و سرنشینان آسیب دیده اند، سریعا با اورژانس به شماره 115تماس بگیرید. سپس با شماره 110تماس گرفته و پلیس محترم نیروی انتظامی را از این حادثه مطلع سازید. حال لازم است با امداد خودرو زرین آباد  به شماره 09121410056 تماس بگیرید.

توجه: حتما قبل از انجام تمامی کارهای فوق در حد امکان به فاصله 200متر از صحنه تصادف، علایم هشدار دهنده استفاده کنید تا خدایی نکرده حادثه دیکری اتفاق نیفتد.

َامداد خودرو زرین آباد

هنگام پنچر شدن خودرو در زرین آباد چه کاری انجام دهیم ؟؟

اگر در حین حرکت با خودرو به ویژه در سرعت بالا لاستیک خودرو پنچر شد، سعی کنید بدون استرس و با آرامش کنترل فرمان را به دست کرفته وبه آرامی با کاهش سرعت خودرو خود را به کنار جاده هدایت کنید. سپس اقدام به تعویض زاپاس نمایید.

توجه: در صورت بروز هر گونه مشکل با امداد خودرو زرین آباد تماس بگیرید.

عیب یابی با دستگاه دیاگ در محل

از جمله خدمات ما عیب یابی وتعمیرات تا حد امکان در محل می باشد. همکاران ما با استفاده از دستگاه دیاگ خودرو شمارا در محل تست نموده در صورت داشتن ایرادات جزئی در همان جا رفع مینمایند. در غیر این صورت خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل میکنند.

 

ارایه لوازم یدکی در محل توسط امداد خودرو زرین آباد

در صورت نیاز به هر نوع لوازم یدکی خودرو کافی است با شماره  09121410056 ویا 09122425165 ویا 09127416419 {امداد خودرو زرین آباد تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خودرو شما را تحویل خواهند داد.

از جمله لوازم یدکی پر مصرف انواع خودرو:

  • باطری
  • دینام
  • تسمه دینام
  • هرزگرد دینام
  • شلنک رادیاتور آب
  • رادیاتور آب
  • درب رادیاتور آب
  • ضدیخ آب رادیاتور
  • شمع موتور
  • فن خنک کننده  موتور
  • چراغ های جلو خودرو
  • چراغ های عقب خودرو

مشخصات مخصوص خودروی خود مانند شماره پلاک، مدل و سال تولید را باید به کارشناسان اطلاع داده و زمانی که با خدمات امداد خودرو زرین آباد تماس می‌گیرید، باید مکان و لوکیشن دقیق خود و مشکلی که برای خودروی‎تان به وجود آمده را نیز گزارش دهید و علاوه بر آن به سوالات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس که از شما پرسیده خواهد شد به صورت دقیق پاسخ دهید.

بله، تمامی خدمات امداد خودرو زرین آباد به صورت 24 ساعته و در تمامی ساعات شبانه روز در دسترس و قابل استفاده است و کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی در هر زمان و در هر موقعیتی که باشید آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

بله امداد خودرو زرین آباد برای مشتریانش پیشنهادات ویژه‌ای دارد که شما با در دست داشتن عضویت و کارت طلایی امداد خودرو محمود بهرامی می‌توانید در هنگام وقوع حادثه و خرابی خودرو، میزان قابل توجهی از هزینه‌های خود را کاهش دهید.

پس از تماس شما با امداد خودرو زرین آباد، تعمیرکاران و امداد کاران امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل توقف شما رسانده و مشکل شما را حل خواهند کرد.

بله پس از ارائه خدمات توسط کارشناسان و امداد کاران اعزامی و مشخص شدن هزینه تعمیر خودرویتان شما می‌توانید این هزینه را به صورت آنلاین نیز پرداخت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *