امداد خودرو ماهنشان

شهرستان ماهنشان یکی از شهرهای استان زنجان است که در فاصله 113 کیلومتری از غرب شهر زنجان قرار داشته و دارای 153 روستا و 5 دهستان است و قدمتی چهار هزار ساله دارد.
این شهرستان به دلیل جاذبه‌های گردشگری متنوعی که در خود جای داده روزانه میزبان مسافران بسیاری از سطح کشور به خصوص شهر زنجان است و هم‌چنین تعداد افراد ساکن در این شهرستان نیز عددی قابل توجه است به همین دلیل است که یکی از مراکز و نمایندگی‌های معتبر امداد خودرو در این شهر فعال بوده و روزانه خدمات بسیاری را به همشهریان حاضر در این استان ارائه می‌کند.
امداد خودرو ماهنشان متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران ماهری است که در حرفه خود بهترین بوده و با انواع و اقسام خودروها به خوبی آشناییت دارند و می‌توانند مشکل خودروی شما به راحتی حل کنند.

 
 
 

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تماس امداد خودرو ماهنشان

شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی همان شماره تماس امداد خودرو ماهنشان، اصلی‌ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو است که شما تنها با شماره‌گیری آن می‌توانید در هر نقطه از استان که هستید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از تمامی خدمات امداد خودرو ماهنشان استفاده کرده و بدون اتلاف، خودرویتان را تعمیر کنید پس بهتر است که همین حالا تلفن همراهتان را برداشته و شماره تلفن امداد خودرو ماهنشان را در آن ذخیره کنید و یا آن را یادداشت کرده و در کنار سایر مدارک خودرویتان نگه دارید تا در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید.

حمل خودرو توسط امداد خودرو ماهنشان

خدمات امداد خودرو ماهنشان

امداد خودرو محمود بهرامی نمایندگی حاضر امداد خودرو در شهرستان ماهنشان تمامی خدمات تحت نظر امداد خودرو را در این شهرستان به هموطنان ارائه می‌کند.
خدمات امداد خودرو ماهنشان عبارتند از:

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

جابجایی و حمل خودرو

اگر در محورهای مواصلاتی زنجان – ماهنشان و یا کلیه مسیرهای دسترسی به این شهرستان بوده، دچار مشکل شده و ناچار به توقف کامل شدید اصلا نگران نباشید، امداد کاران امداد خودرو ماهنشان در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و خودرویتان را جابجا خواهند کرد.
در بسیاری از مواقع خرابی خودرو و یا وقوع حادثه ناگهانی باعث می‌شود که نه تنها نتوانید به مسیر خود ادامه دهید بلکه دیگر حتی نمی‌توانید خودرویتان را جابجا کنید، در چنین مواقعی می‌توانید از خدمات امداد خودرو استفاده کنید تا امداد کاران ما خودروی شما را به اولین تعمیرگاه معتبر و یا مقصد مورد نظر شما برسانند.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

تعمیرات برقی و فنی در محل

سوار خودرو شده و با مشکلی مواجه شدید یا در مسیر بوده و متوجه خرابی در قسمتی از ماشین می‌شوید تنها کافیست تعمیرکاران امداد خودرو ماهنشان را خبر کرده تا سریعا به محل شما آمده و پس از عیب‌یابی دقیق، خودروی شما را در محل تعمیر کنند.
تمامی تعمیرات فنی و برقی توسط تعمیرکاران کاربلد و آموزش دیده امداد خودرو ماهنشان در محل انجام شده و در صورت نیاز به تعویض قطعات، با قطعاتی اصل و دارای گارانتی و در زمانی بسیار محدود این کار را انجام خواهند داد.

 
 
 

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

سوخت رسانی

کمک به هموطنانی که به دلیل اتمام سوخت در مسیر گیر افتاده‌اند از دیگر خدماتی است که جزو وظایف امداد خودرو به شمار رفته و کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی به صورت شبانه روزی آماده سوخت رسانی به شما هستند.

 
 
 

تعویض لاستیک و پنچرگیری

از موارد بسیار شایع در خرابی خودرو پنچر شدن و یا ترکیدگی لاستیک است که در سطح شهر و جاده غیر قابل اجتناب بوده و ممکن است هر روز برای یکی از هموطنان پیش بیاید اما شما هرگز نگران نباشید زیرا یکی از خدمات ویژه امداد خودرو ماهنشان تعویض لاستیک و یا پنچرگیری لاستیک خودروی شما در محل می‌باشد و این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد داد.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

کمک رسانی در مواقع اضطراری


از خدمات دیگر امداد خودرو کمک رسانی و امداد در مواقع وقوع حوادث ناگهانی و جاده‌ای است و همکاران ما تا برطرف شدن کامل مشکلات در کنار شما خواهند بود و هر اقدامی را برای برطرف شدن معضلات انجام خواهند داد.

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

ویژگی و مزایای امداد خودرو ماهنشان

تمامی نمایندگی‌های اصلی و رسمی امداد خودرو مزایا و ویژگی‌هایی دارند که امداد خودروی ماه‌نشان نیز از این قائده مستثنی نیست و به عنوان مثال می‌توانیم به دسترسی همیشگی و 24 ساعته به تمامی خدمات شهری و جاده‌ای امداد خودروی ماهنشان، جلوگیری از اتلاف وقت، صرفه‌جویی در هزینه‌های ناگهانی و پیش آمده برای رفع نواقص خودرو، استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی توسط امداد کاران امداد خودرو و … اشاره کنیم، هرگز فراموش نکنید که این‌ها تنها بخشی از ویژگی و مزایای امداد خودرو ماهنشان هستند که باعث محبوبیت بیش از پیش این نمایندگی شده و روزانه صاحبان خودرو و رانندگان بسیاری برای رفع حتی کوچک‌ترین نقص ممکن در خودرویشان نیز با امداد خودرو تماس گرفته و خودرویشان را به اطمینان به دست تعمیرکاران خبره و کاربلد ما می‌سپارند.

ساعت استفاده از خدمات امداد خودرو ماهنشان

خدمات امداد خودرو ماهنشان در 24 ساعت شبانه روز در دسترس شما بوده و شما می‌توانید تنها با یک تماس و گزارش مشکل پیش آمده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در ماهنشان در هر لحظه و هر مکانی که هستید بهره‌مند شوید.
کارشناسان امداد خودرو ماهنشان به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس شما بوده و امداد کاران حاذق را به محل شما اعزام خواهند کرد.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

خودرو بر ماهنشان

ارایه لوازم یدکی در محل توسط امداد خودرو ماهنشان

در صورت نیاز به هر نوع لوازم یدکی خودرو کافی است با شماره  09121410056 ویا 09122425165 ویا 09127416419 {امداد خودرو ماهنشان تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خودرو شما را تحویل خواهند داد.

از جمله لوازم یدکی پر مصرف انواع خودرو:

  • باطری
  • دینام
  • تسمه دینام
  • هرزگرد دینام
  • شلنک رادیاتور آب
  • رادیاتور آب
  • درب رادیاتور آب
  • ضدیخ آب رادیاتور
  • شمع موتور
  • فن خنک کننده  موتور
  • چراغ های جلو خودرو
  • چراغ های عقب خودرو

محله های تحت پوشش خدمات امداد خودرو ماهنشان

دو بخش: مرکزی و انگوران
دو شهر: ماهنشان و دندی
پنج دهستان: ماهنشان، اوریاد، قزل گچیلو واقع در بخش مرکزی، قلعه جوق سیاه منصور و انگوران واقع در بخش انگوران
و روستاهای: ابراهیم‌آباد، امام کندی، امیر آباد، انگوران، اوچ تاش، ایلی بلاغ، برون قشلاق، بلند پرچین، پشتک، تات قشلاق، تبریزک، تخته یورد، چهار طاق، چای قشلاقی، حسن ‌آباد جدید، حسن آباد قدیم، حمزه آباد، خضرآباد، خور جهان، خیرآباد، رز، زرگر، ساغرچی، سرین دره، سهند سفلی، سیاه خانه، شیخ لر، قره گل، قلعه‌ جوق، قوزلو، غزلجه، کاکا، گنج آباد، گونی، لیلان، ماد اباد، مغانلو، نصیرآباد، وزمک، یوسف‌آباد و …
که تنها بخشی از 128 روستای ماهنشان هستند، تحت پوشش خدمات امداد خودرو ماهنشان بوده و تمامی همشهریان در هر نقطه از این شهرستان که باشند می‌توانند از خدمات گسترده امداد خودرو محمود بهرامی، به راحتی استفاده کنند.

مراحل تماس با امداد خودرو ماهنشان

برای استفاده از خدمات امداد خودرو ماهنشان نیاز به کار خاصی ندارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید این کار را انجام دهید.

تماس تلفنی


ابتدا کافیست در محل خود بمانید و با شماره امداد خودرو ماهنشان تماس بگیرید و مشکل پیش آمده را شرح داده و موقعیت دقیق خود را به کارشناسان پاسخگوی امداد خودرو اعلام کنید.

 
 

انتظار برای تیم امداد


پس از تماس تلفنی شما با کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی، تیم امداد در مدت زمان کوتاهی به موقعیت جغرافیایی شما رسیده و بلافاصله مشکل خودرویتان را حل خواهند کرد.

 
 

دریافت خدمات

تعمیرکاران و امدادکاران اعزام شده به محل شما پس از عیب یابی دقیق خودرویتان دست به کار شده و به صورت حرفه‌ای خودروی شما را تعمیر کرده و در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعاتی اصل و دارای گارانتی استفاده خواهند کرد.

پرداخت هزینه


پس از انجام خدمات و ارائه رسید از جانب امدادکاران مستقر در محل شما، هزینه مربوط را می‌توانید به صوررت انلاین و یا حضوری پرداخت نمایید.

 
 

تعرفه و هزینه‌های خدمات امداد خودرو ماهنشان

تعرفه هزینه‌ها و برآورد آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که برخی از این عوامل عبارتند از:
فاصله شما از اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو
ساعت تماس شما و ثبت درخواست امداد
نوع خدمات مورد نیاز شما
تعمیر و یا تعویض قطعات
بهترین و به‌صرفه‌ترین هزینه‌های خدمات خودرو نزد امداد خودرو ماهنشان بوده و کیفیت خدمات این امداد خودرو نیز با سایر امداد خودروها غیر قابل مقایسه است پس هرگز نگران هزینه‌های پیش آمده نباشید و همین حالا با امداد خودرو ماهنشان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را درخواست دهید.

 

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ماهنشان

علاوه بر خودروهای تولید داخل، تمامی خودروهای خارجی و خودروهای لوکس نیز تحت پوشش خدمات گسترده‌ی امداد خودروی ماهنشان قرار داشته و صاحبان هر یک از خودروهای میلیاردی نیز می‌تواند در هر زمان از خدمات امداد خودرو ماهنشان استفاده کرده و در هزینه‌شان صرفه‌جویی کنند. تمامی خودروهای خارجی مانند فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هیوندا، جنرال موتورز، mvm و خودروهای تولید شده ایرانی در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا مانند پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، سهند، اطلس، ساینا، پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو پارس، پژو روآ و … تحت پوشش امداد خودرو ماهنشان هستند و تمامی امدادکاران و تعمیرکاران این نمایندگی به رفع نقص و تعمیرات تمامی این خودروها مسلط بوده و با تجهیزاتی مدرن می‌توانند خودرویتان را به خوبی عیب یابی کنند و قطعات از کار افتاده را با قطعاتی اصل و دارای گارانتی تعویض خواهند کرد و با اطمینان خودرویتان را مانند روز اولش به شما تحویل خواهند داد.

سوالات متداول درباره امداد خودرو ماهنشان

بله تمامی کارشناسان و امداد کاران امداد خودرو ماهنشان به صورت 24 ساعته برای حل مشکل خودروی شما آماده باش هستند.

 

زمان رسیدن امدادکاران به محل شما بستگی به مسافت شما از نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو به شما دارد اما تمامی کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما خواهند رسید.

 

برآورد هزینه به عوامل مختلفی از جمله نوع خدمات مورد نیاز شما، فاصله‌تان از اولین جایگاه امداد، ساعت تماس شما با کارشناسنان امداد خودرو و … دارد اما تیم امداد خودرو ماهنشان بهترین و ارزان‌ترین تعرفه‌ها را برای انجام خدمت‌شان دارند.

 

بهتر است همین حالا با نمایندگی امداد خودرو ماهنشان تماس بگیرید تا کارشناسان ما درخواست شما را ثبت کنند.

پس از اتمام تعمیر و انجام خدمات، امداد کاران اعزام شده به محل شما یک رسید معتبر از خدمات انجام شده در اختیارتان قرار داده و شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت نمایید.

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر می‌خواستم بدونم که دلایل جوش آوردن ماشین چی می‌تونه باشه؟ این اتفاق توی تابستون برام افتاده بود اما توی زمستون اونم توی ماهنشان واقعا برام عجیب بود اگه راهنماییم کنید ممنون میشم.

    • سلام و درود
      نشتی در رادیاتور، نشتی در سیستم خنک کننده خودرو، خراب شدن ترموستات، شکستگی و نشتی پمپ آب، سوراخ شدن و پارگی شلنگ‌ها، کار نکردن درست فن خودرو و … همه از دلایل مختلفی هستند که باعث جوش آوردن ماشین می‌شوند و این دلایل در فصول مختلف سال می‌توانند باعث جوش آوردن ماشین شما شوند پس بهتر است به سرعت خودروی خود را به تعمیرگاهی مطمئن و مجرب ببرید تا سریعا آن را تعمیر و مشکل خودرو را قبل از صدمه به سایر بخش‌ها حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *