امداد خودرو

امداد خودرو


خودرو بر چیست؟

به خودروهای مجهز و با امکاناتی که با استفاده از آن‌ها می‌توان انواع و اقسام خودروها را از مکانی به مکان دیگر منتقل کرد خودرو بر گفته می‌شود و شما با استفاده از خدمات خودرو بر خرمدره می‌توانید خودروی خود را با سلامت کامل به مقصد مورد نظرتان حمل و جابه‌جا کنید.

خودروبر خرمدره

سومین شهر بزرگ استان زنجان با تمدنی 8 هزار ساله که دارای یکی از مجهزترین مراکز خودرو بر در سطح استان بوده و خودروبرهایی مجهز را در اختیار دارد خرمدره است.
خرمدره در فاصله 80 کیلومتری از جنوب شرقی شهر زنجان قرار دارد و به عنوان قدیمی‌ترین شهر این استان از آن نام برده می‌شود و روزانه خودروهای بسیاری از مسیرهای مواصلاتی میان این شهر با مرکز استان و هم‌چنین کلان شهر تهران در حال عبور و مرور بوده و به همان میزان در سطح شهر خرمدره نیز در حال تردد هستند.
از همین رو خودرو بر خرمدره در هر لحظه آماده خدمت رسانی به هموطنان در نقاط مختلف شهرستان خرمدره می‌باشد.

❇️در صورت نیاز به  خدمات فنی میتوانید با امداد خودرو خرمدره تماس بگیرید❇️

انواع خودرو بر خرمدره

تریلر خودرو بر، خودرو بر تکی، خودرو بر جرثقیل دار از جمله انواع خودرو برهای مجهز خرمدره هستند که توسط افردی متخصص و آموزش دیده مدیریت شده و شما نیز می‌توانید در هر نقطه از شهرستان خرمدره و استان زنجان که هستید از این خودرو برها استفاده کنید و بهتر است پیش از آن به خوبی با این خودرو برها آشنا شوید و خودروبری متناسب با کاربردتان را سفارش دهید.

امداد خودرو محمود بهرامی در حال ایمن سازی خودرو حمل شده

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو در زنجان میتوانید با خودرو بر زنجان تماس بگیرید❇️

تریلر خودرو بر

تریلر خودرو بر مخصوص حمل و جابه‌جایی چندین خودرو به صورت همزمان است که در دونوع تریلر خودرو بر با ظرفیت 6 خودرو و تریلر خودرو بر با ظرفیت 8 خودرو وجود دارند و اغلب مشتریان تریلرهای خودروبر خودرو سازان و یا وارد کنندگان خودرو هستند و شما نیز می‌توانید برای انتقال خودروهایتان در مسافت‌های طولانی با توجه به تعداد خودروهای مدنظر از این تریلرها استفاده کنید.

خودرو بر تکی

برای حمل و جابه‌جایی خودروهای تصادفی و یا خودروهای کار کرده‌ای که دچار نقص فنی شده‌اند از خودرو برهای تکی استفاده می‌شود و همان‌طور که از نام آن مشخص است برای حمل و جابه‌جایی تنها یک خودرو در مسافت‌های نبستا کوتاه می‌توان از آن استفاده کرد.
فراموش نکنید که برای جابجایی خودروهای صفر به دلیل عدم امنیت خودرو از خودروبرهای تکی استفاده نمی‌شود.

خودرو بر جرثقیل دار

تجهیزات صنعتی، خودروهای مسابقه، خودروهای تصادفی، خودروهای کارکرده و … با استفاده از خودرو برهای جرثقیل دار حمل و جابجا می‌شوند و بهتر است همیشه به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از خودروبرهای جرثقیل دارد باید از افراد متخصص و آموزش دیده به همراه خودرو برهای مجهز کمک بگیرید تا خودرویتان بدون صدمه به مقصد منتقل شده و قبل از حرکت، از ایمنی و وجود موانع برای جلوگیری از جابجایی خودروها اطمینان حاصل کنید.

ساعات استفاده از خودرو بر خرمدره

استفاده از خودرو بر خرمدره محدودیت زمانی نداشته و شما در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز می‌توانید به صورت 24 ساعته و شبانه ‌روزی تنها با شماره گیری امداد خودرو محمود بهرامی از خدمات خودرو بر خرمدره استفاده کنید و در هر ساعتی از شبانه‌روز خودروی خود را از محل به مقصد مورد نظرتان حمل و کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

شماره تلفن خودرو بر خرمدره

شماره تلفن امداد خودروی محمود بهرامی، بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در خرمدره همان مدرکی است که شما به هنگام حمل و جابه‌جایی خودرویتان می‌توانید از آن استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را منتقل کنید، کافیست همین حالا شماره تماس خودرو بر خرمدره را بر روی یک تکه کاغذ یادداشت کرده و در کنار سایر مدارک خودرویتان نگهداری کرده و یا آن را در موبایلتان ذخیره کنید تا در صورت لزوم به آن دسترسی همیشگی داشته باشید و بتوانید در مدت زمانی بسیار کوتاه، سریعا خودرویتان را حمل کرده و به محل مورد نظرتان منتقل کنید.

ویژگی‌ها و مزایای خودرو بر خرمدره

مزایای خدمات خودرو بر خرمدره به قدری زیاد و گسترده است که باعث شده خودرو بر خرمدره به یکی از بهترین و معتبرترین خودرو برهای استان تبدیل شود و بهتر است که شما نیز با این ویژگی‌ها آشنا باشید تا بتوانید بهترین خودروبر را برای خودرویتان انتخاب کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوید.
رعایت نکات ایمنی و نگهداری عالی از خودرو به هنگام جابجایی
سرعت بالای انتقال خودرو
پوشش دهی تمامی مناطق در شهرستان خرمدره و استان زنجان
ارائه بیمه نامه به هنگام حمل و جابجایی خودرو
تعرفه و قیمت‌های به‌صرفه
امداد کاران و رانندگان باتجربه، کاربلد و آموزش دیده
دسترسی همیشگی و 24 ساعته به خدمات خودرو بر خرمدره
استفاده آسان و راحت از خودرو بر خرمدره
خودرو برهای مجهز و با امکانات کامل
همه از مزایای ویژه‌ای هستند که باعث تمایز خودرو بر خرمدره با سایر خودرو برها شده است.

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

مناطق تحت پوشش خودروبر خرمدره

مناطق‌ زیر همه از محله‌های معروف شهرستان خرمدره هستند که تحت پوشش خودرو بر خرمدره قرار دارند و شما در هر نقطه از این شهرستان که باشید می‌توانید با امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و از خدمات ویژه خودرو بر خرمدره استفاده کنید.
محله لشگری
محله چاله محله
محله حصاری
محله نوكر زک (قنات نو)
محله حاج ملاعلی
محله ناوک
محله گونه ‌زار
محله سلطان آباد
محله تازه كند
شهرک قدس
و …

 

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

تعرفه و هزینه خدمات خودرو بر خرمدره

شما هرگز نگران هزینه نباشید زیرا خودرو بر ابهر بهترین و به‌صرفه‌ترین تعرفه‌ها را در اختیار داشته و شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار مناسب خودروی خود را با کیفیتی بی‌نظیر حمل و جابجا کنید اما بهتر است بدانید که فاکتورها و عوامل مختلفی در هزینه جابجایی خودرو توسط خودرو بر ابهر موثر هستند.

نوع جاده و طول مسیر:

نوع جاده مانند آسفالت، مسیرهای خاکی، روستا، جاده‌های صعب‌العبور و … در برآورد قیمت موثر بوده و فاصله از مبدا تا مقصد نیز در تعیین هزینه نهایی تاثیرگذار هستند و هر چه مسافت طولانی‌تر و صعب‌العبورتر باشد قطعا مبلغ نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

مدل خودرو و نوع آن:

از خودرو بر برای جابجایی انواع و اقسام خودرو ها از جمله: خودروهای لوکس، خودروهای کارکرده، خودروهای تصادفی، خودروهای مسابقه، خودروهای وارداتی و … استفاده می‌شود و هر چه خودروی شما گران قیمت‌تر باشد در نتیجه هزینه حمل و جابجایی آن نیز بیشتر خواهد بود پس می‌توان گفت که هزینه نهایی استفاده از خودرو بر خرمدره نیز به مدل خودروی شما بستگی دارد.

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با تعمیرگاه شبانه روزی ابهر  جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️

شماره تماس خودرو بر خرمدره

برای استفاده از خدمات خودروبر خرمدره کافیست شماره تماس آن را در اختیار داشته باشید و تنها با یک تماس با امداد خودروی محمود بهرامی می‌توانید از خدمات خودرو بر خرمدره با کیفیت بسیار بالا استفاده کنید و خودرویتان را با اطمینان و سلامت از هر کجا که هستید به مقصد مورد نظرتان منتقل کنید.

نحوه استفاده از خدمات خودروبر خرمدره

مراحل استفاده از خدمات امداد خودرو بر خرمدره به قدری راحت است که به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرویتان را جابجا کرده و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید.
مراحل مورد نیاز برای استفاده از خدمات خودرو بر خرمدره به شرح زیر است:
تماس با شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی
ارتباط با کارشناسان و شرح دقیق خودرو بر مورد نیاز
پاسخگویی دقیق به سوالات کارشناسان مانند نام و نام خانوادگی، مشخصات مربوط به خودرو مانند مدل و شماره پلاک و محل دقیق خودرو
عدم جابجایی از لوکیشن اعلام شده
رسیدن امداد کاران ماهر و خودرو برهای مجهز به شما در مدت زمانی بسیار کوتاه پس از تماس با خودرو بر خرمدره
حمل خودرو با دقت کامل
ارائه رسید و هزینه نهایی توسط امداد کاران پس از انتقال خودرو به مقصد
چک کردن فاکتور ارائه شده و پرداخت هزینه به صورت نقدی یا آنلاین

خودروهای قابل حمل و جابجایی توسط خودرو بر خرمدره

شاید برایتان حیرت انگیز باشد اما فرآیند حمل و جابجایی خودرو توسط خودرو برهای خرمدره محدودیتی ندارد و تمامی خودروها ساخت هر کشور و تحت هر برندی که باشند می‌توانند با خودرو برهای امداد خودرو محمود بهرامی به راحتی حمل و با کیفیت بالا جابجا شوند پس اگر خودروی شما نیز نیاز به انتقال دارد دست روی دست نگذارید و همین حالا با شماره تماس‌های خودرو بر خرمدره تماس بگیرید و درخواست خودروبر خود را نیز به ثبت برسانید تا در مدت زمانی کوتاه خودروی شما حمل و به مقصد مورد نظرتان جابجا شود.
از جمله خودروهای سواری که با استفاده از خودرو بر خرمدره قابل حمل و جابجایی هستند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
تمامی خودروهای تولید شده در شرکت mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و …

خدمات خودروبر خرمدره

حمل و جابجایی خودروهای تصادفی
انتقال خودروهای خراب به تعمیرگاه
جابجایی خودروهای لوکس
حمل و جابجایی خودروهای صفر
انتقال خودروهای کلاسیک
حمل خودروهای کارکرده
انتقال خودروهای وارداتی از گمرک به مقصد
جابجایی خودروهای مسابقه
و …
همه از خدمات خودرو بر خرمدره هستند که شما در هر نقطه از استان و شهرستان خرمدره که باشید می‌توانید با شماره گیری خودرو بر خرمدره از این خدمات استفاده کرده و خودرویتان را از محلی به محل دیگر حمل و منتقل کنید.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 

مزایا و ویژگی‌های خودرو بر خرمدره

پشتیبانی 24 ساعته و دسترسی همیشگی
تعرفه و هزینه‌های به صرفه و اقتصادی
ایمنی و نگهداری از خودرو به هنگام حمل و جابجایی
سرعت بالای حمل و انتقال خودرو
پوشش دهی گسترده تمامی مناطق در شهرستان خرمدره
ارائه بیمه نامه به هنگام حمل و جابجایی خودرو
 و …
تنها بخشی از مزایای خودرو بر خرمدره هستند که شما می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید و مطمئن باشید که خدمات باکیفیت خودرو بر خرمدره را در هیچ یک از خودرو برهای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

خودروبر خودروهای لوکس خرمدره

بنتلی فلایینگ اسپور، مرسدس ای ‌کیو اس، مرسدس کلاس- اس، ولز رویس گوست، ب ‌ام ‌و سری 7، بنتلی کانتیننتال جی‌تی، رنج‌ روور، رولز رویس فانتوم، پورشه پانامرا، بنتلی بنتایگا و … همه از خودروهای لوکسی هستند که وارد کنندگان آن‌ها برای انتقال این خودروها از گمرک به نمایشگاه ماشین و یا برای رساندن به صاحبان آن‌ها نیاز به خودرو بردارند اما یکی از دغدغه‌های همیشگی این افراد حمل و نقل با کیفیت این خودروها است زیرا در صورت صدمه‌ای هر چند کوچک به این خودروها صاحب خودرو متضرر خواهد شد و این ضرر بسیار هنگفت خواهد بود پس بهتر است که برای حمل و جابه‌جایی خودروهای لوکس و وارداتی خود از خودرو بری استفاده کنید که به هنگام حمل و انتقال خودرو بیمه نامه‌ای به شما ارائه دهد تا از ضررهای احتمالی جلوگیری شود و مطمئن باشید که خودرو بر خرمدره علاوه بر ارائه بیمه نامه، خودروی شما را با سلامت کامل به مقصد مورد نظر شما خواهد رساند زیرا افراد ماهر و کاربلد به وسیله خودرو برهایی مجهز وظیفه حمل و جابجایی خودرو را به خوبی انجام خواهند داد.

بیمه نامه خدمات خودروبر خرمدره

شاید برای شما هم جالب باشد اما یکی از وظایفی که خودرو برها به هنگام حمل و جابه‌جایی دارند این است که به صاحبان خودرو بیمه نامه ارائه دهند و بسیاری از خودرو برها از این کار سر باز می‌زنند و ممکن است صاحبین خودرو به هنگام جابجایی خودرویشان دچار مشکل شوند و مجبور باشند تا هزینه‌ی بسیار زیادی را بابت تعمیر خودرویشان که در هنگام جابه‌جایی آسیب دیده است بپردازند اما خودرو بر خرمدره با ارائه‌ی ضمانت ‌نامه و بیمه به صاحبین خودرو باعث شده است تا شما با خیال راحت بتوانید از این خدمات ارزشمند و گسترده به راحتی استفاده کنید و خودرویتان را بدون پرداخت ضرر و زیانی در مقصد مورد نظرتان تحویل بگیرید.

برای تماس با خودرو بر خرمدره کافیست شماره آن را به همراه داشته و در غیر این صورت تنها با یک جستجوی ساده می‌توانید شماره تماس امداد خودرو بهرامی، معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایندگی خودرو بر خرمدره را پیدا کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

بله خدمات خودرو بر خرمدره برای تمامی خودروها در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل نیز قابل استفاده و در دسترس است.

برای استفاده از خدمات خودرو بر خرمدره تنها کافیست با شماره امداد خودرو منوچهر بهرامی تماس بگیرید و سفارش خودرو بر مورد نیازتان را توسط کارشناسان پاسخگو به ثبت برسانید تا در مدت زمانی بسیار کوتاه خودرویتان را حمل و جابجا کنید.

تمامی خدمات خودرو بر خرمدره شامل انوع خودروها از قبیل حمل و جابجایی خودروهای صفر، خودروهای لوکس، خودروهای کارکرده، خودروهای کلاسیک، خودروهای وارداتی، خودروهای مسابقه، خودروهای تصادفی، خودروهای خراب به تعمیرگاه و … می‌شود و تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشور تولید کننده خودرو که باشند تحت پوشش خودرو بر خرمدره قرار خواهند داشت.

بله خودرو بر خرمدره تمامی خدمات خود را به خارج از شهر نیز گسترش داده و شما در هر نقطه از استان زنجان که باشید می‌توانید از این خدمات ارزنده با خیال راحت و در مدت زمانی بسیار کوتاه استفاده کنید.

2 دیدگاه

  • سلام امکانش هست راهنمایی کنید وقتی که ماشین جوش میاره دقیقا باید چه کارهایی انجام بدیم که آسیب بیشتری به خودرو وارد نشه؟
    متاسفانه چند وقت پیش ماشینم جوش اورد و به خاطر اینکه نمیدونستم چیکار کنم ماشینم داغون شد و هزینه خیلی زیادی برای تعمیراتش دادم و از هر تعمیرکاری هم پرسیدم که موقع جوش آوردن ماشین چیکار کنم هر کدوم یه حرفی زدن بخاطر همین گفتم از شما بپرسم تا شاید جواب دقیق تری پیدا کنم.

    • سلام و وقت بخیر خدمت شما
      همان‌طور که می‌دانید، جوش آوردن خودرو یکی از رایج‌ترین مشکلات خودروها است که در روزهای گرم سال نیز بیشتر رخ می‌دهد اما هر گاه که هنگام استفاده از خودرو متوجه جوش آوردن آن شدید بهتر است که پس از حفظ خونسردی، کارهایی که گفته می‌شود را به ترتیب انجام دهید.
      در قسمت امن و مناسب توقف کرده و خودرویتان را به خوبی پارک کنید و از خاموش کردن خودرو خودداری کنید زیرا خاموش کردن خودرو منجر به آسیب دیدن بیشتر خودرو خواهد شد.
      پس از توقف تنها کافیست از خودرو پیاده شده و با استفاده از آب، رادیاتور را خنک کرده و به پایین آمدن دمای آن کمک کنید، توجه داشته باشید که در چنین مواقعی هرگز نباید درپوش رادیاتور را باز کرده و آن را بردارید زیرا دمای آب رادیاتور به نقطه جوش رسیده و بسیار بالا رفته است و ممکن است پس از باز کردن درپوش، مقداری از آب رادیاتور بیرون ریخته و باعث سوختگی دست و یا صورت شما شود پس جانب احتیاط را رعایت فرمایید.
      پس از خنک شدن بدنه و پایین آمدن آمپر و دمای آب داخل رادیاتور از وجود آب درون آن مطمئن شوید و از ریختن آب بر روی بدنه موتور جلوگیری کنید.
      در چنین شرایطی می‌توانید با استفاده از شماره‌های امداد خودرو زنجان از خدمات امداد در محل امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کرده و از امداد کاران اعزامی بخواهید تا دلیل جوش آوردن خودرویتان را به خوبی بررسی کنند تا با خیال راحت بتوانید به مسیر خود ادامه دهید و صدمه جدی‌تری به سایر نقاط خودرویتان وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *