فهرست مطالب صفحه

امداد خودرو نیک پی

نیک پی یکی از شهرهای استان زنجان است که در فاصله 42 کیلومتری از مرکز استان زنجان یعنی شهر زنجان قرار داشته و از توابع بخش زنجانرود و به عنوان مرکز این بخش محسوب می‌شود و به دلیل دو رودخانه‌ای که از میان او می‌گذرد جز اولین سکونتگاه‌های تاریخی استان زنجان به شمار می‌رود که همچنان تعداد قابل توجهی خانوار در آن سکونت دارند و به دلیل قرار گیری در مجاورت جاده زنجان میانه هنوز هم اهمیت خود را حفظ کرده است و به همین دلیل وجود نمایندگی فعال و معتبر امداد خودرو در این شهر نیز بسیار حائز اهمیت است.
از همین رو امداد خودرو محمود بهرامی به عنوان نمایندگی اصلی امداد خودرو در این شهر فعالیت داشته و شما می‌توانید از خدمات گسترده آن به راحتی استفاده کنید.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

ساعات کاری امداد خودرو نیک پی

کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی که به عنوان بزرگ‌ترین، اصلی‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان نیک پی است وجود دارد در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس شما همشهریان عزیز بوده و امدادکاران مجرب خود را به سرعت به محل شما اعزام خواهند کرد.
شاید برایتان جالب باشد اما فراموش نکنید که استفاده از خدمات گسترده امداد خودرو نیک پی محدودیت زمانی نداشته و شما در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید با شماره‌های امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و از خدمات بی‌نظیر آن استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را حل کرده و به سفر خود ادامه دهید.

خدمات قابل استفاده امداد خودرو نیک پی

تمامی خدمات جامع و گسترده امداد خودرو در امداد خودرو محمود بهرامی که بزرگ‌ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان نیک پی است، قابل ارائه و در دسترس بوده و تمامی صاحبان خودرو در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند از این خدمات گسترده به راحتی استفاده کنند.
از جمله خدمات ارزشمند امداد خودرو نیک پی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

تعمیرات برقی خودرو

تعمیرکاران حرفه‌ای و آموزش دیده امداد خودرو نیک پی می‌توانند مشکل برقی خودرویتان را در مدت زمانی بسیار کوتاه رفع کرده و خودرویتان را مانند روز اول به شما تحویل دهند زیرا خرابی سیستم برقی خودرو یکی از مشکلاتی است که بدون اطلاع قبلی رخ داده و باعث ایجاد اختلال در سیستم کلی خودرو می‌شود و می‌تواند عملکرد بسیاری از قطعات را مختل کند اما با وجود امداد خودرو محمود بهرامی دیگر شما هرگز نگران نباشید.

تعمیرات فنی خودرو

هر زمانی که با مشکل فنی در خودرویتان روبرو شدید کافیست با امداد خودرو نیک پی تماس بگیرید تا امدادکاران کاربلد ما پس ازعیب یابی دقیق، مشکل فنی خودرویتان را در محل رفع کنند.
بروز نقص فنی در خودرو یکی از شایع‌ترین اتفاقاتی است که همیشه بدون اطلاع رسانی قبلی اتفاق افتاده و از آن‌جایی که سیستم پیچیده ساخت خودرو باعث شده است که همیشه و همه‌جا نتوانیم تمامی قطعات آن را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شویم، صاحبان خودروها در چنین مواقعی غافلگیر می‌شوند، به همین جهت یکی از خدمات گسترده امداد خودرو محمود بهرامی تعمیر نقص فنی خودرو در محل شما است.

باطری سازی سیار

باطری سازان آموزش دیده امداد خودرو نیک پی در هر ساعتی از شبانه روز باطری خودروی شما را شارژ، تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض خواهند کرد و دیگر نیاز نیست نگران باطری تعویض شده خودرو باشید زیرا باطری‌های تعویضی توسط امداد خودرو محمود بهرامی دارای گارانتی و ضمانت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل، قابلیت تعویض مجدد بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما فراهم است پس از خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیر امداد خودرو نیک پی می‌توانیم به باطری سازی سیار آن نیز اشاره کنیم.

تعویض لاستیک و پنچرگیری

تنها با فاصله کمی از اولین تماس‌تان با امداد خودرو نیک پی، تعمیرکاران امداد خودرو محمود بهرامی در محل شما حاضر شده و لاستیک خودرویتان را پنچرگیری یا تعویض می‌کنند پس شما نیز در هر نقطه از شهر نیک پی که باشید می‌توانید از خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک در محل امداد خودرو نیک پی استفاده کنید.

حمل و جابجایی خودرو

در بسیاری از اوقات مشکل پیش آمده در خودرو قابل رفع و تعمیرات در محل نبوده و نیاز است که خودروی شما به تعمیرگاه منتقل شود اما به دلیل خرابی، خودروی شما قابلیت حرکت ندارد، در چنین مواقعی امداد خودرو نیک پی خودروی شما را به اولین و معتبرترین تعمیرگاه مورد تایید امداد خودرو و یا تعمیرگاه و مقصد مورد نظر شما با استفاده از خودروبرهای مجهز و امدادکارانی آموزش دیده به صورت کاملا ایمن حمل خواهد کرد.

خدمات سوخت رسانی

در بسیاری از مواقع اتمام سوخت خودرو به دلیل اشکال و نقص در پمپ بنزین ماشین و یا خرابی آمپر سوخت خودرو است و به ناگاه باعث توقف خودرو شده و صاحب خودرو را به دردسر میندازد، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل اتمام سوخت و فاصله از اولین جایگاه سوخت به ناچار در مسیر مانده باشید اما دیگر نگران وقوع چنین حوادثی نباشید زیرا در چنین شرایطی تنها کافیست در محل خود بمانید و با شماره امداد خودرو نیک پی تماس بگیرید تا امداد کاران ما سوخت مورد نیاز خودرویتان را سریعا به شما برسانند.

کمک رسانی در مواقع بروز حادثه

یکی از وظابف اصلی امداد خودرو نیک پی، همراهی شما از مبدا تا مقصد است و در روزهایی که متاسفانه همه روزه شاهد و شنونده حوادث و تصادفات ناگوار در جاده‌ها هستیم و این اتفاقات غیر قابل پیش بینی است، شما هرگز نگران نباشید، زیرا امداد خودرو نیک پی در تمامی لحظات سفر همراه شماست و در صورت بروز اتفاقی ناگوار تا رفع کامل حادثه پیش آمده در کنار شما خواهد ماند و تا رسیدن به مقصد شما را همراهی خواهد کرد.

مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو نیک پی

صرفه جویی در هزینه ناگهانی و پیش آمده
جلوگیری از اتلاف وقت
آسودگی خیال در هنگام سفر و رانندگی
دسترسی همیشگی و 24 ساعته به تمامی خدمات امداد خودرو نیک پی
در اختیار داشتن امدادکاران کاربلد و تعمیرکارانی ماهر
و …
همه از مزایا و ویژگی‌های قابل توجه امداد خودرو نیک پی هستند که نمی‌توانید چشم‌تان را بر روی آن ببندید و همین مزیت‌ها باعث می‌شوند که سفری بدون دلهره داشته و از مسیر پیش رویتان لذت ببرید پس بهتر است که شماره تلفن امداد خودرو محمود بهرامی، بهترین، بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین نمایندگی امداد خودرو نیک پی را همیشه به همراه داشته باشید و در صورت نیاز تنها با یک تماس از خدمات آن استفاده کنید.

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو نیک پی

خودروهای ساخته شده توسط کارخانه ایران خودرو مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس،تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو روآ و …
خودروهای تولیدی شرکت ایرانی سایپا مانند شاهین، کوییک، آریا، سهند، پراید، تیبا، تیبا2، اطلس، ساینا و …
خودروهای ساخته شده در شرکت کره‌ای هیوندا مانند سانتافه، اکسنت، سوناتا، الانترا،آوانته، وراکروز،جنسیس کوپه، ورنا، توسان، ولستر، آزرا و …
و دیگر کارخانجات تولیدی مانند mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، جنرال موتورز، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو و تمامی خودروهای سبک و سنگین، تحت هر برند سازنده و ساخت هر کشوری که باشند، تحت پوشش خدمات امداد خودرو نیک پی قرار داشته و شما نیز به عنوان صاحبین این خودروها می‌توانید بدون محدودیت، از این خدمات استفاده کنید.

هزینه و تعرفه‌های استفاده از خدمات امداد خودرو نیک پی

مشکل پیش آمده و خدمات مورد نیاز شما
تعمیر یا تعویض قطعات
ساعت و زمان تماس شما با امداد خودرو نیک پی
فاصله شما از اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو
و …
همه از عوامل متعددی هستند که در برآورد هزینه تعمیر خودروی شما موثر بوده و تعرفه خاص خود را دارند، اما شما نیز اگر قصد استفاده از خدمات امداد خودرو نیک پی را دارید هرگز نگران هزینه‌های پیش آمده نباشید زیرا تعرفه‌های پایین و به‌صرفه امداد خودرو نیک پی شما را از شر هزینه‌های هنگفت و ناگهانی خلاص خواهد کرد و یکی از اصلی‌ترین وظایف امداد خودرو محمود بهرامی نیک پی، تعمیر خودروی شما با کم‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت است.

محله های تحت پوشش امداد خودرو نیک پی

در هر نقطه از شهر نیک پی که باشید وظیفه امداد خودرو محمود بهرامی است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان خود را به محل شما اعزام کرده و مشکل خودرویتان را حل کنند پس می‌توان گفت که تمامی محورهای مواصلاتی به شهر نیک پی تحت پوشش امداد خودرو نیک پی هستند و در هر نقطه از این مسیر که باشید همکاران ما به محل شما اعزام شده و هم‌چنین شهر نیک پی و تمامی محله‌ها و مناطقش نیز تحت پوشش امداد خودرو محمود بهرامی قرار دارند.

شماره تماس امداد خودرو نیک پی

همین حالا شماره تماس امداد خودرو نیک پی را در تلفن همراهتان ذخیره کرده و یا در کنار مدارک ماشین‌تان یادداشت کنید زیرا شماره امداد خودرو نیک پی همان چیزی است که می‌تواند در مواقع بروز مشکل و یا وقوع حوادث به دردتان بخورد و می‌توانید استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی مشکل خودرویتان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کرده و با آرامش خیال به سفر خود ادامه دهید پس اگر شما جزو ساکنین شهرستان نیک پی بوده و یا قصد گذر از این شهر را دارید توجه داشته باشید که شماره تلفن امداد خودرو نیک پی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مدارکی است که بهتر است آن را همیشه به همراه داشته باشید.

نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو نیک پی

تماس با شماره امداد خودرو محمود بهرامی، اصلی ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در نیک پی
شرح دقیق مشکل پیش آمده به کارشناسان پاسخگو
پاسخ دادن به سوالات و اطلاعات مورد نیاز کارشناسان مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، مدل و شماره پلاک خودرو، محل دقیق توقف و …
توقف در محل تا رسیدن امداد کاران
رسیدن امداد کاران در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از تماس شما با امداد خودرو نیک پی
عیب یابی با استفاده از دستگاه‌های مجهز و رفع دقیق مشکل
اتمام تعمیرات و ارائه رسید شامل فعالیت‌ها و هزینه‌های دقیق
چک کردن رسید و پرداخت هزینه نهایی به صورت نقد یا آنلاین
همان‌طور که متوجه شدید، تمام مراحلی که با یک‌دیگر بررسی کردیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و مطمئن باشید که سریع‌ترین راه برای تعمیر و رفع خرابی خودرویتان استفاده از خدمات امداد خودرو نیک پی است پس بهتر است که برای جلوگیری از اتلاف وقت‌تان نیز از این خدمات برای رفع خرابی خودرویتان استفاده کنید.

امداد خودرو نیک پی ( شبانه روزی )

یکی از خدمات مهم مجموعه محمود بهرامی که به صورت تخصصی و حرفه ای ارایه می شود ، امداد خودرو در مسیر  نیک پی می باشد ب لطف خدا طی 20سال گذشته توانستیم به عنوان بهترین امداد خودرو نیک پی  والبته کل استان زنجان منتخب شویم .

 

خدمات امداد خودرو نیک پیخودرو بر نیک پی

خدمات امداد نیک پی شامل :

  • حمل با خودرو بر به صورت شبانه روزی
  • حمل با یدکش  به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرخگیر به صورت شبانه روزی
  • حمل با چرثقیل به صورت شبانه روزی
  • مکانیکی سیار با کادر متخصص
  • باطریساز سیار به صورت حرفه ای
  • لوازم یدکی انواع خودروها
  • خدمات صافکاری تخصصی
  • خدمات نقاشی و پولیش کاری
  • عیب یابی با دستگاه دیاک

 

 

بهترین امداد خودرو نیک پی

برای تماس با بهترین امداد خودرو نیک پی با شماره  09121410056 تماس بگیرید .به شما قول میدهیم بهترین خدمات امداد خودرو را ارایه خواهیم داد. سالها تجربه در زمینه خدمات امداد خودرو و استفاده از خودرو های بروز و کادری متخصص ، افتخار بهترین بودن در بین رقبا را شامل حال ما کرده .

شماره امداد خودرو نیک پی

برای تماس با مجموعه امداد خودرو محمود بهرامی شما می توانید از شماره های زیر استفاده نمایید . همکاران ما آماده امداد رسانی به صورت شبانه روزی ودر سریع ترین زمان ممکن به مسافران و همشهریان عزیز می باشد. تمامی شماره ها 24ساعت شبانه روز در دسترس می باشند.

09121410056

09122425165

09127416419

 

هنگام خراب شدن خودرو در جاده نیک پی چه کاری انجام دهیم؟؟

اگر خودرو شما در نیک پی دچار خرابی شد، آرامش خود را حفظ کنید و با یکی از شماره های ذکر شده در بالا تماس بکیرید. همکاران ما از نزدیک ترین محل در اسرع وقت خود را به محل شما رسانده ودر صورتی که مشکل در همانجا قابل تعمیر باشد، خودرو شما را تعمیر میکنند. در غیر اینصورت اکر خودرو شما قابل تعمیر نبود، همکار ما با خودرو بر یا یدک کش خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک معتمد ومتخصص حمل خواهد کرد.

 

هنگام تصادف در نیک پی چه کاری انجام دهیم؟

اگر در مسیر ََنیک پی دچار صانحه شده اید، آرامش خود را حفظ کنید. در صورتی که حادثه جرحی بوده و سرنشینان آسیب دیده اند، سریعا با اورژانس به شماره 115تماس بگیرید. سپس با شماره 110تماس گرفته و پلیس محترم نیروی انتظامی را از این حادثه مطلع سازید. حال لازم است با امداد خودرو نیک پی به شماره 09121410056 تماس بگیرید.

توجه: حتما قبل از انجام تمامی کارهای فوق در حد امکان به فاصله 200متر از صحنه تصادف، علایم هشدار دهنده استفاده کنید تا خدایی نکرده حادثه دیکری اتفاق نیفتد.

 

 

َ

هنگام پنچر شدن خودرو در نیک پی  چه کاری انجام دهیم ؟؟

اگر در حین حرکت با خودرو به ویژه در سرعت بالا لاستیک خودرو پنچر شد، سعی کنید بدون استرس و با آرامش کنترل فرمان را به دست کرفته وبه آرامی با کاهش سرعت خودرو خود را به کنار جاده هدایت کنید. سپس اقدام به تعویض زاپاس نمایید.

توجه: در صورت بروز هر گونه مشکل با امداد خودرو زرین آباد تماس بگیرید.

عیب یابی با دستگاه دیاگ در محل

از جمله خدمات ما عیب یابی وتعمیرات تا حد امکان در محل می باشد. همکاران ما با استفاده از دستگاه دیاگ خودرو شمارا در محل تست نموده در صورت داشتن ایرادات جزئی در همان جا رفع مینمایند. در غیر این صورت خودرو شما را به نزدیک ترین تعمیرگاه حمل میکنند.

 

ارایه لوازم یدکی در محل توسط امداد خودرو نیک پی

در صورت نیاز به هر نوع لوازم یدکی خودرو کافی است با شماره  09121410056 ویا 09122425165 ویا 09127416419 {امداد خودرو نیک پی  تماس بگیرید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن لوازم یدکی مورد نیاز خودرو شما را تحویل خواهند داد.

 

از جمله لوازم یدکی پر مصرف انواع خودرو:

  • باطری
  • دینام
  • تسمه دینام
  • هرزگرد دینام
  • شلنک رادیاتور آب
  • رادیاتور آب
  • درب رادیاتور آب
  • ضدیخ آب رادیاتور
  • شمع موتور
  • فن خنک کننده  موتور
  • چراغ های جلو خودرو
  • چراغ های عقب خودرو
  •  
 

بله، خدمات امداد خودرو نیک پی به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز در دسترس بوده و قابل استفاده است و کارشناسان امداد خودرو نیک پی در هر زمان و در هر موقعیتی که باشید آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

برای تماس با خدمات امداد خودرو نیک پی تنها کافیست شماره امداد خودرو محمود بهرامی را به همراه داشته باشید و در غیر این صورت تنها با یک جستجوی ساده می‌توانید شماره معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایندگی امداد خودرو نیک پی را پیدا کنید.

بله، تمامی خدمات امداد خودرو نیک پی برای عموم افراد در دسترس بوده و حتی اگر عضویتی هم در امداد خودرو محمود بهرامی نداشته باشید می‌توانید از این خدمات به راختی و تنها با یک تماس استفاده کنید.

بله، خدمات امداد خودرو نیک پی برای انواع خودروها از جمله خودروهای سواری، ون‌ها و کامیون‌ها نیز انجام قابل ارائه است.

زمان مورد نیاز جهت رسیدن امداد کاران امداد خودرو نیک پی به محل شما به فاصله‌تان از اولین و نزدیک‌ترین جایگاه امداد خودرو بستگی دارد اما هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل شما خواهند رساند و مشکل خودرویتان را به سرعت حل خواهند کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *