امداد خودرو

امداد خودرو


 

فهرست مطالب صفحه

مسیر ارتباطی زنجان قزوین

مسیرهای مواصلاتی بین شهرهای زنجان و قزوین که به عنوان دو شهر مهم در ایران به شمار می‌روند، اهمیت زیادی دارند و این دو شهر را از طریق جاده‌ها، راه‌آهن و اتوبان به یک‌دیگر متصل می‌کنند.
محور مواصلاتی اصلی‌ بین زنجان و قزوین اتوبانی به مسافت 100 کیلومتر است که از شمال زنجان تا جنوب قزوین متصل است و از شهرهایی مانند طارم، تاکستان و ابهر عبور می‌کند و این دو شهر را به یک‌دیگر متصل می‌کند.
از دیگر مسیرهای مواصلاتی زنجان قزوین می‌توان به جاده قدیم زنجان قزوین به عنوان یک مسیر حمل و نقل پر اهمیت اشاره کرد که به تسهیل تبادل کالاها و خدمات بین دو شهر زنجان و قزوین کمک می‌کند و در اقتصاد منطقه و کشور نیز بسیار تاثیرگذار است.
علاوه بر اهمیت اقتصادی، جاده قدیم زنجان قزوین اهمیت تاریخی و فرهنگی نیز دارد و به عنوان بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران تاکنون باقی مانده و امکان دیدن مناظر طبیعی و بکر را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند.

امداد خودرو که امروزه مسئولیت بسیاری در رسیدگی به مشکلات فنی و خودرویی در سراسر ایران دارد در این دو شهر نیز فعالیت داشته و آماده خدمت رسانی 24 ساعته به هموطنان ساکن در این شهرها است.

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین

همان‌طور که پیش از این گفتیم محور اصلی مواصلاتی زنجان قزوین، اتوبانی است که این دو شهر را به یک‌دیگر متصل کرده و امروزه مسافران زیادی از آن در حال عبور و مرور با وسیله نقلیه شخصی خود هستند.
وظیفه امداد خودروهای سراسر کشور خدمت رسانی به هموطنانی است که در حال عبور و مرور میان دو شهر بوده و با مشکل مواجه می‌شوند اما متاسفانه در بسیاری از نقاط، دفاتر و کارشناسان امداد خودرو از این وظیفه سرپیچی کرده و به دلیل مسافت زیاد از رسیدگی به امور مشتریان سر باز می‌زنند اما نکته قابل توجه و حائز اهمیت این است که امداد خودرو  زنجان قزوین آماده خدمت رسانی به هموطنان مسافر بوده و به صورت شبانه روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان خود را به محل شما اعزام می‌کنند.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با  شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

امداد خودرو زنجان قزوین

اگر تصمیم دارید از جاده قدیم زنجان قزوین سفر کنید و از مناظر بکر و طبیعت زیبا لذت ببرید هرگز نگران مسیر نباشید!
درست است که امروزه اکثر خودروهای سنگین و باری از این جاده برای عبور استفاده می‌کنند اما زیبایی‌های این جاده می‌تواند مسیر سفر شما را نیز زیباتر کنند و شاید تنها نگرانی شما در دسترس نبودن امداد در این جاده باشد اما ما این نوید را به شما می‌دهیم که امداد خودرو زنجان با مدیریت بهرامی تیمی مخصوص با عنوان امداد خودرو جاده قدیم زنجان قزوین دارد و آماده خدمت رسانی به هموطنانی است که خودرویشان در جاده دچار نقص فنی شده است.
کافیست شماره تماس امداد خودرو را همیشه به همراه داشته باشید.

مهار کامل خودرو برای افزایش ایمنی در حمل و نقل

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودرو بر زنجان تماس بگیرید❇️

خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو نجان قزوین

امداد خودرو یک خدماتی است که در زنجان و قزوین ارائه می‌شود و به رانندگان کمک می‌کند تا در مواقع اضطراری و وقوع مشکلات خودروی خود، به راه‌اندازی دوباره و حمل و نقل ایمنی خود ادامه دهند. این خدمات ممکن است عبارت باشد از:

تعمیرات فوری:

ارائه خدمات فنی و فوری و تعمیرات برای خودروهای معیوب جمله تعمیر موتور، تعمیر شیشه‌ها و روشنایی، جابجایی باطری و …

جابجایی خودرو:

در صورتی که خودروی شما در میانه جاده یا در موقعیتی نامناسب از کار افتاده باشد، وظیفه امداد خودرو انتقال خودروی شما به مقصد مورد نظرتان و یا تعمیرگاهی معتبر می‌باشد.

تعویض لاستیک:

پنچرگیری و یا تعویض لاستیک در محل از دیگر وظایف امداد خودروی زنجان قزوین می‌باشد.

عرضه سوخت:

اگر در مسیر سوخت خودروی‌تان تمام شده هرگز نگران نباشید! امداد خودرو محمود بهرامی سوخت مورد نظر برای رسیدن به اولین و نزدیک‌ترین جایگاه سوخت را در کم‌ترین زمان ممکن به دست‌تان می‌رساند.

تعویض باطری:

یکی از مشکلات فراگیر میان مسافران خالی شدن باطری ماشین‌شان است که در این صورت امداد خودرو باطری خودروی شما را در صورت داشتن قابلیت، تعمیر و در غیر این صورت تعویض خواهد کرد.

ارائه خدمات در هنگام وقوع حادثه:

به هنگام حوادث ناگهانی و غیر منتظره در اتوبان زنجان قزوین، امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین موظف است که تا رفع کامل مشکل پیش آمده در کنار شما بوده و تا رسیدن به مقصد شما را همراهی می‌کند.

در صورت نیاز به حمل خودرو سنگین میتوانید با جرثقیل زنجان تماس بگیرید

حمل خودرو در زنجان با امداد خودروی محمود بهرامی

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

مراحل ارائه خدمت امداد خودرو محمود بهرامی در محور زنجان

1-تماس با امداد خودرو:

شما در اولین قدم باید در صورت بروز مشکل یا حادثه در محور زنجان-قزوین، با شماره تماس‌های امداد خودرو محمود بهرامی تماس بگیرید.

2-اطلاع‌رسانی و شرح حادثه:

پس از تماس با امداد خودرو به اپراتوری که در امدادخودرو محمود بهرامی پاسخگوی تماس شما است مشکل یا حادثه پیش آمده را با دقت توضیح دهید.

 
 

3-ارائه اطلاعات هویتی:

پس از تماس و شرح مشکل اپراتور نیاز به اطلاعاتی دارد که از شما خواهد پرسید. این اطلاعات ممکن است شامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس، و اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه شما باشد.

4-تعمیر و یا انتقال وسیله نقلیه:

پس از رسیدن امداد خودرو به محل، تعمیر وسیله نقلیه شما انجام می‌شود و اگر مشکلی در محل قابل تعمیر نباشد، ممکن است وسیله نقلیه شما به نزدیک‌ترین تعمیرگاه و یا تعمیرگاه مورد نظر شما منتقل شود.

 

5-پرداخت هزینه:

 

پس از انجام خدمات امداد خودرو، هزینه مربوط به خدمات را به صورت نقدی یا با استفاده از کارت اعتباری پرداخت کنید.

 
 

6-دریافت فاکتور:

 

پس از پرداخت هزینه، از کارشناسان و تعمیرکاران اعزام شده به محل یک رسید یا فاکتور که شامل جزئیات خدمات ارائه شده و مبلغ پرداختی شما است دریافت کنید

شماره امداد خودرو زنجان قزوین چیست؟

شماره امداد خودرو زنجان قزوین(09121410056) جزو ضروری‌ترین شماره‌هایی است که بهتر است در تلفن همراهتان ذخیره کنید و یا آن را یادداشت کرده و همیشه به همراه داشته باشید.
فراموش نکنید که در نقاط فاقد آنتن در جاده‌ها، تنها امداد خودرو و شماره‌ی آن است که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک کند.

 

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید ❇️

مزایای امداد خودرو زنجان قزوین چیست؟

مزایای امداد خودرو محمود بهرامی، بزرگ‌ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در محور زنجان قزوین به قدری گسترده است که باعث شده همیشه یک قدم از سایر نمایندگی‌های امداد خودرو جلوتر باشد و افرادی با تخصص و مهارت و خودروهایی مجهز را نیز در تیم خود داشته باشد.

  • استفاده راحت از خدمات:
    یکی از بهترین مزیت‌های امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین، در دسترس بودن خدمات و استفاده راحت همموطنان از این خدمات است و شما تنها با یک تماس می‌توانید از تمامی خدمات گسترده و ارزشمند امداد خودرو محمود بهرامی در تمامی نقاط اتوبان زنجان قزوین استفاده کنید.
  • صرفه جویی در زمان:
    راحتی و در دسترس بودن خدمات امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین باعث شده است که تمامی مسافرین که دچار خرابی خودرو و یا حادثه شده‌اند بتوانند در مدت زمان کوتاهی مشکل پیش آمده را حل کرده و به راحتی به سفر خود ادامه دهند و در زمان خود صرفه جویی کنند.
  • احساس امنیت و آرامش خیال در جاده:
    با همراه داشتن شماره تماس امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین دیگر نیازی به نگرانی نیست و شما در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید تنها با یک تماس از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی استفاده کنید پس با خیال راحت به رانندگی و سفر خود ادامه دهید.
  • کاهش هزینه ناگهانی و اجباری:
    تعرفه‌های اقتصادی و به صرفه امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین باعث شده است که شما بتوانید با خیال راحت از خدمات امداد خودرو استفاده کرده و دیگر نگران هزینه ناگهانی و پیش آمده نباشید زیرا با هزینه‌های مناسب خدمات امداد خودرو محمود بهرامی می‌توانید به راحتی در هزینه‌های تعمیرات خودرویتان صرفه جویی کنید.

❇️در صورتی که خودروی شما در نزدیکی شهرستان هیدج دچار خرابی شده است میتوانید با امداد خودرو هیدج تماس بگیرید❇️

 
 

امداد خودرو قزوین زنجان در چه محدوده ای فعال است؟

مسافت مابین دو استان قزوین و استان زنجان چیزی حدود 177 کیلومتر است که تقریبا در مدت زمان 2 ساعت می‌توانید آن را طی کنید اما همان‌طور که می‌دانید این محور مواصلاتی یکی از مهم‌ترین مسیرهای جاده‌ای کشور است که روزانه هموطنان بسیاری از آن در حال تردد هستند و به همین منظور وجود نمایندگی امداد خودرو قزوین زنجان با بهترین، کاربلدترین و خبره‌ترین امداد کاران در این مسیر الزامی است و از همین رو معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در سطح استان زنجان که امداد خودرو منوجهر بهرامی است نیز در این محور مواصلاتی آماده خدمت رسانی به همشهریان و مسافران عزیز است.
تاکستان، سلطانیه، خرمدره، هیدج، قروه، اقبالیه، کهک، و … همه از شهرستان‌هایی هستند که در محور مواصلاتی قزوین زنجان قرار دارند و شما برای رسیدن از قزوین به زنجان از این شهرستان‌ها نیز عبور خواهید کرد و نکته حائز اهمیت دقیقا این است که برای امداد خودرو قزوین زنجان تفاوتی ندارد که شما در چه ساعتی و کدام قسمت جاده هستید، امداد خودرو قزوین زنجان در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و مشکل خودرویتان را حل خواهد کرد تا بتوانید در سلامت کامل سفر خود را به پایان برسانید.

شماره امداد خودرو قزوین زنجان چند است؟

شماره تماس امداد خودرو قزوین زنجان 09121410056 یکی از مهم‌ترین مدارکی است که بهتر است همراه داشتن آن را هرگز پشت گوش نیندازید تا گرفتار جاده و مشکلات آن نشوید پس بهتر است همین حالا شماره امداد خودرو قزوین زنجان را یادداشت کرده و آن را در کنار سایر مدارک خودرویتان نگه دارید تا همیشه همراهتان باشد و یا برای راحت‌تر شدن کارتان می‌توانید در همین لحظه شماره امداد خودرو زنجان قزوین را در گوشی تلفن همراهتان ذخیره کنید تا در هر شرایطی به آن دسترسی داشته باشید و بتوانید از خدمات گسترده و بی‌نظیر آن استفاده کنید.
فراموش نکنید که اگر شما هم قصد عبور از جاده قزوین زنجان را دارید و می‌خواهید از طبیعت زیبای این دو استان بهره‌مند شوید و یا اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلایل شغلی ناچار هستید که در سال چندین بار این مسافت را طی کنید بهتر است که شماره امداد خودرو قزوین زنجان را به همراه داشته باشید و از آن پس بدون نگرانی و با آرامش خیال رانندگی کرده و به سفر خود ادامه دهید، شماره امداد خودرو قزوین زنجان همان مدرکی است که می‌تواند در شرایط خرابی خودرو و یا وقوع حادثه به شما کمک کند.

❇️در صورتی که خودروی شما در نزدیکی شهرستان ابهر دچار خرابی شده است میتوانید با امداد خودرو ابهر تماس بگیرید❇️

 
 

 امداد خودرو زنجان قزوین 24 ساعت شبانه روز فعال است ؟

در هر ساعتی از شبانه‌روز در صورت نیاز به کمک با امداد خودرو محمود بهرامی  تماس بگیرید و مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
کارشناسان ما موظف‌اند در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس هموطنان عزیز بوده و به خوبی آن‌ها را راهنمایی کرده و در صورت بروز مشکل فورا کارشناسان و تعمیرکاران را به محل شما اعزام کنند.

مناطق تحت پوشش امداد خودرو زنجان قزوین کجاست؟

تمامی نقاط اعم از روستاها، شهرستان‌ها، محله‌ها و … که در محور مواصلاتی زنجان قزوین قرار دارند تحت پوشش امداد خودرو محمود بهرامی، بهترین نمایندگی امداد خودرو در اتوبان زنجان قزوین هستند.
تاکستان
خرمدره
سلطانیه
هیدج
قره باغ
حسین اباد
تاکستان

اقبالیه
یوسف آباد
دیزج
و … همه از سری مناطقی هستند که تحت پوشش امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین قرار دارند.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 
امداد خودرو زنجان قزوین در حال حمل خودرو

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین

تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشور تولید کننده تحت پوشش گروه امداد خودرو اتوبان زنجان قزوین قرار داشته و تمامی لوازم و تجهیزات آن‌ها به صورت اصل و دارای گارانتی موجود است.
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و …
تمامی خودروهای تولید شده در شرکت mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و …
تمامی خودروهای تولید شده توسط شرکت‌های خارجی تحت پوشش امداد خودرو محمود بهرامی به عنوان معتبرترین و بزرگ‌ترین نمایندگی امداد خودرو در سرتاسر مسیر اتوبان زنجان قزوین قرار دارند و دارندگان تمامی خودروها می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

❇️در صورتی که خودروی شما در نزدیکی شهرستان هیدج دچار خرابی شده است میتوانید با امداد خودرو خرمدره تماس بگیرید❇️

 
 

هزینه امداد خودرو زنجان قزوین

هزینه خدمات امداد خودرو در اتوبان زنجان به قزوین ممکن است متغیر باشد و به عوامل مختلفی مانند نوع مشکل و حادثه، فاصله از محل حادثه تا مقصد خدمات و شرکت امداد خودرو وابسته باشد اما وجود اشتراک در خدمات امداد خودرو نیز می‌تواند بر این هزینه‌ها تأثیرگذار باشد.
فراموش نکنید که به‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین تعرفه در دستان امداد خودرو محمود بهرامی زنجان است و شما تنها با یک تماس می‌توانید از این مزیت استفاده کرده و با کم‌ترین هزینه خودروی خود را در محل تعمیر کنید.

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان تبریز دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

سوالات متداول امداد خودرو زنجان قزوین

تمام مشکلات پیش آمده اعم از مشکلات فنی، برقی، ضعیف شدن باطری، اتمام سوخت و وقوع حوادث ناگهانی تحت پوشش امداد خودرو زنجان قزوین بوده و امدادکاران ما برای رفع مشکل پیش آمده به محل شما اعزام خواهند شد.

برای درخواست امداد خودرو زنجان قزوین و استفاده از خدمات آن تنها کافیست با شماره امداد خودرو محمود بهرامی که معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در محور مواصلاتی زنجان قزوین است تماس بگیرید و به سوالات کارشناسان ما مانند اطلاعات شخصی مورد نیاز، پلاک خودرو و موقعیت مکانی دقیق‌تان پاسخ دهید.

پس از اعزام تعمیرکاران به محل شما و رفع مشکل پیش آمده، رسید دقیقی از خدمات انجام شده و قطعات مورد استفاده در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت نمایید.

بله تمامی خدمات امداد خودرو زنجان قزوین در 24 ساعت شبانه روز و تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز قابل استفاده هستند.

مدت زمان رسیدن امداد کاران امداد خودرو زنجان قزوین به محل شما به فاصله‌تان از اولین ایستگاه امداد خودرو بستگی دارد اما هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما اعزام شده و به شما خواهند رسید.

6 دیدگاه

  • فرمون ماشینم هیچ مشکلی نداره اما یه دفعه توی سرعت بالا و جاده می‌لرزه و هرجایی هم بردمش برای تعمیر گفتن همون موقع باید ببرم ماشین رو اما توی جاده تعمیرگاه نیست و خب وقتی هم سرعتم کم بشه دیگه فرمون نمی‌لرزه چیکار کنم؟

    • سلام جناب عباسی وقت بخیر
      لرزش فرمان ماشین دلایل زیادی داره که از جمله این علت‌ها می‌توانیم به ایراد در سیستم جلوبندی خودرو، کم بودن باد لاستیک‌ها، و ایجاد اخلال در سیستم برق خودرو اشاره کنیم اما در نظر داشته باشید که این نوع خرابی در خودرو به سرعت باید رفع شود و در غیر این صورت ممکن است به سایر قسمت‌های خودرو نیز آسیب رسانده و یا منجر به حادثه ناگواری شود از همین جهت شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از استان زنجان و مسیرهای مواصلاتی آن هستید تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات امداد خودرو زنجان استفاده کنید. تعمیرکاران ما پس از اعزام به محل شما خودرویتان را به صورت کامل و دقیق عیب‌یابی کرده و به سرعت آن را تعمیر خواهند کرد.

  • یه سوال داشتم و اونم اینه که دود آبی که از اگزوز اتومبیل خارج میشه طبیعیه یا نشون دهنده یک مشکله؟

    • سلام وقت بخیر
      در حقیقت می‌تونیم دود آبی که از محفظه‌ی اگزوز خارج میشه رو یکی ازدودهای غیر عادی بنامیم که نشون‌دهنده‌ی نفوذ روغن موتور به محفظه‌ی احتراق و سوختن همزمان روغن و سوخت است که می‌تونه به دلیل فرسودگی حلقه‌های پیستون یا نشتی در مهر و موم سوپاپ باشه که بهتر است هر چه سریع‌تر این مشکل را بررسی و تعمیر نمایید.

  • مدتیه هر کسی سوار ماشینم میشه میگه کلاچ ماشینت خیلی بالاست و چند بار هم به تعمیرگاه‌های مختلف نشونش دادم و برام تنظیمش کردن اما بازم بعد از چند روز برمیگرده به حالت اولش دقیقا باید چیکار کنم که مشکلش حل بشه؟

    • سلام و روز بخیر
      به طور کلی خرابی عملکرد و نامیزان بودن کلاچ خودرو به دلیل سیستم نادرست عملکرد کلاچ مانند صفحه کلاچ یا سیم کلاچ اتفاق می‌افتد که باید توسط کارشناسان و تعمیرکارانی باتجربه و کاربلد بررسی شده و مشکل آن به صورت اساسی حل شود اما در چنین شرایطی که کلاچ خودرویتان بیش از حد بالاست احتمال این که دیسک و صفحه کلاچ خودرویتان فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد بسیار زیاد است و بهتر است که برای جلوگیری از هر گونه صدمات بیشتر به سایر قطعات خودرو، فورا این مسئله را پیگیری کرده و آن را رفع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *