امداد خودرو

امداد خودرو


امداد خودرو ایجرود

یکی از شهرستان‌های استان زنجان شهرستان ایجرود بوده که مرکز آن شهر زرین اباد است و در مسیر زنجان – بیجار که محور مواصلاتی استان زنجان به کردستان است قرار دارد و فاصله این شهرستان از مرکز استان زنجان که شهرستان زنجان است نیز 34 کیلومتر بوده و نزدیک‌ترین شهرستان به مرکز استان زنجان است.
شهرستان ایجرود دارای دو بخش حلب و مرکزی بوده و با شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ماهنشان در استان زنجان و شهرستان بیجار در استان کردستان همجوار است و جمعیت قابل توجهی در این شهرستان ساکن هستند و علاوه بر آن به دلیل قرار داشتن این شهرستان در محور مواصلاتی زنجان به کردستان، تعداد زیادی از هموطنان روزانه از آن می‌گذرند و به همین دلیل وجود امداد خودرویی معتبر با خدماتی گسترده از الزامات این مسیر است و امداد خودرو ایجرود در تمامی سطح شهرستان و مسیرهای مواصلاتی در کنار شماست.امداد خودرو ایجرود نمایندگی امداد خودرو زنجان با مدیریت محمود بهرامی میباشد.

 

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره تلفن امداد خودرو ایجرود

یکی از اصلی‌ترین مدارکی که باید در کنار سایر مدارک خودرویتان همیشه به همراه داشته باشید شماره تماس امداد خودرو ایجرود است و بهتر است که همین حالا شماره تلفن امداد خودرو ایجرود را در تلفن همراه‌تان ذخیره کرده و یا بر روی یک برگه یادداشت کرده و در کنار مدارک خودرویتان بگذارید و آن را همیشه به همراه داشته باشید.
اگر شما هم ساکن شهرستان ایجرود بوده و یا قصد دارید که از محور مواصلاتی زنجان به کردستان تردد کرده و از این شهرستان عبور کنید حتما شماره تلفن نمایندگی معتبر امداد خودرو ایجرود را به همراه داشته باشید.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

خدمات امداد خودرو ایجرود

امداد خودرو محمود بهرامی که بزرگ‌ترین، معتبرترین و بهترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان ایجرود است تمامس خدمات امداد خودرو را دارا بوده و در هر ساعتی از شبانه روز این خدمات گسترده را در اخیتار هموطنان عزیز قرار می‌دهد.

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

تعمیرات فنی خودرو:

از آن‌جایی که سیستم پیچیده ساخت خودرو باعث شده است که همیشه و همه‌جا نتوانیم تمامی قطعات آن را چک کرده و از سلامت آن مطمئن شویم، بروز نقص فنی در خودرو یکی از شایع‌ترین اتفاقاتی است که همیشه بدون اطلاع رسانی قبلی اتفاق افتاده و صاحبان خود را غافل‌گیر می‌کنند، از همین جهت یکی از خدمات گسترده امداد خودرو تعمیر نقص فنی خودرو در محل است.
هر زمانی که با مشکل فنی در خودرویتان روبرو شدید کافیست تا با امداد خودرو ایجرود تماس گرفته تا امدادکاران کاربلد ما پس ا عیب یابی دقیق، مشکل فنی خودرویتان را در محل تعمیر کنند.

تعمیرات برقی خودرو:

خرابی سیستم برقی خودرو یکی دیگر از مشکلاتی است که بدون اطلاع قبلی رخ داده و باعث ایجاد اختلال در سیستم کلی خودرو می‌شود و می‌تواند عملکرد بسیاری از قطعات را مختل کند اما شما هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران حرفه‌ای امداد خودرو ایجرود می‌توانند مشکل برقی خودرویتان را در مدت زمانی بسیار کوتاه رفع کرده و خودرویتان را مانند روز اول به شما تحویل دهند.

 

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید❇️ 

تعویض لاستیک و پنچرگیری:

در هر نقطه از شهرستان ایجرود که باشید می‌توانید از خدمات پنچرگیری و تعویض لاستیک در محل امداد خودرو ایجرود استفاده کنید، تنها با فاصله کمی از اولین تماس‌تان با امداد خودرو ایجرود، تعمیرکاران ما در محل شما حاضر شده و لاستیک خودرویتان را پنچرگیری یا تعویض می‌کنند.

 

باطری سازی سیار:

از خدمات حرفه‌ای و بی‌نظیر امداد خودرو ایجرود می‌توان به باطری سازی سیار آن اشاره کرد.
باطری سازان آموزش دیده امداد خودرو ایجرود در هر ساعتی از شبانه روز باطری خودروی شما را شارژ، تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض خواهند کرد و دیگر نیاز نیست نگران باطری تعویض شده خودرو باشید زیرا باطری‌های تعویضی توسط امداد خودرو ایجرود دارای گارانتی و ضمانت بوده و در صورت هرگونه مشکل قابلیت تعویض مجدد بدون پرداخت هزینه اضافی برای شما فراهم است.

 
تعمیر اتوبوس توسط امداد خودرو ایجرود

خدمات سوخت رسانی:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل اتمام سوخت و فاصله از اولین جایگاه سوخت به ناچار در مسیر مانده باشید!
در بسیاری از مواقع اتمام سوخت خودرو به دلیل اشکال و نقص در پمپ بنزین ماشین و یا خرابی آمپر سوخت خودرو است و به ناگاه باعث توقف خودرو شده و صاحب خودرو را به دردسر میندازد که در زمان وقوع چنین مشکلی کافیست در محل خود بمانید و با شماره امداد خودرو ایجرود تماس بگیرید تا امداد کاران ما سوخت مورد نیاز خودرویتان را سریعا به شما برسانند.

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید❇️

حمل و جابجایی خودرو:

در بعضی مواقع مشکل خودرو قابل رفع در محل نبوده و نیاز است که خودروی شما به تعمیرگاه منتقل شود اما به دلیل خرابی، خودروی شما قابلیت حرکت ندارد، در چنین مواقعی امداد خودرو ایجرود خودروی شما را به اولین و معتبرترین تعمیرگاه مورد تایید امداد خودرو و یا تعمیرگاه و مقصد مورد نظر شما حمل می‌کند.

کمک رسانی در مواقع بروز حادثه:

متاسفانه همه روزه شاهد و شنونده حوادث و تصادفات ناگوار در جاده‌ها هستیم و این اتفاقات غیر قابل پیش بینی است اما شما هرگز نگران نباشید زیرا امداد خودرو ایجرود در تمامی لحظات سفر همراه شماست و در صورت بروز اتفاقی ناگوار تا رفع کامل حادثه پیش آمده در کنار شما خواهد ماند.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت سایپا میباشد، می توانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

 
 

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو ایجرود

تمامی خودروها ساخت هر کشور و تحت هر برندی تحت پوشش خدمات امداد خودرو ایجرود بوده و شما به عنوان صاحب خودرو می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و خودرویتان را بدون دردسر تعمیر کنید و در وقت و هزینه‌تان صرفه جویی کنید.
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو پارس، پژو روآ و …
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایرانی سایپا مانند: سهند، اطلس، ساینا، پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، و …
تمامی خودروهای تولید شده در شرکت‌های خارجی مانند: فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، هیوندا، جنرال موتورز، mvm و …
همه تحت پوشش امداد خودرو منوچهر بهرامی بوده و تمامی امداد کاران و تعمیرکاران امداد خودرو به تعمیر و قطعات این خودروها تسلط کامل داشته و می‌توانند به خوبی خودرویتان را عیب یابی کرده و مشکل آن را به صورت کامل رفع نمایند.

 

ساعات استفاده از امداد خودرو ایجرود:

شاید برایتان جالب باشد اما بهتر است بدانید که استفاده از خدمات گسترده امداد خودرو ایجرود محدودیت زمانی نداشته و شما در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل نیز می‌توانید با شماره‌های امداد خودرو ایجرود تماس گرفته و از خدمات بی‌نظیر آن استفاده کنید.
کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی که بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایندگی امداد خودرو در شهرستان ایجرود است در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی تماس شما همشهریان عزیز بوده و امدادکاران را به سرعت به محل شما اعزام خواهند کرد.

 
حمل خودرو تصادفی در امداد خودرو زنجان

هزینه استفاده از خدمات امداد خودرو ایجرود:

هزینه‌های استفاده از خدمات ایجرود و برآورد آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به صورت مجزا در تعیین هزینه نهایی موثر هستند اما شما هرگز نگران نباشید زیرا امداد خودرو محمود بهرامی با کم‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل خودرویتان را رفع خواهند کرد، تمام عواملی که در زیر به آن اشاره می‌کنیم فاکتورهای موثر بر تعیین هزینه نهایی و پرداختی شما هستند.
خرابی و مشکل خودرو
تعمیر یا تعویض قطعات
ساعت تماس و استفاده از خدمات
فاصله شما با اولین جایگاه امداد خودرو
و …

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو ایجرود

صرفه‌جویی در هزینه
جلوگیری از اتلاف وقت
استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی
وجود امداد کارانی خبره، کاربلد و آموزش دیده
دسترسی همیشگی و 24 ساعته به خدمات امداد خودرو
و …
تنها بخشی از مزایا و ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد خودرو ایجرود است که شما را مجاب خواهد کرد از این خدمات استفاده کرده و هر چه سریع‌تر مشکل خودرویتان را به درستی رفع نمایید و دیگر حتی نگران عقب افتادن کارهایتان نیز نباشید.

مراحل استفاده از خدمات امداد خودرو ایجرود:

استفاده از خدمات امداد خودرو ایجرود ساده‌ترین کاری است که شما می‌توانید برای رفع مشکل خودرویتان در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.
برای استفاده از خدمات امداد خودرو محمود بهرامی در مرحله اول تنها کافیست که با شماره‌های امداد خودرو ایجرود تماس بگیرید و پس از ارتباط با کارشناسان، مشکل و خرابی پیش آمده را به صورت دقیق شرح دهید تا امداد کاران ما سریعا به محل شما اعزام شوند.
پس از تماس با امداد خودرو هرگز از محلی که به کارشناسان گفته‌اید تکان نخورید تا امداد کاران اعزامی ما بتوانند به سرعت شما را پیدا کنند و نقص خودرویتان را پس از عیب یابی دقیق در محل رفع کنند.
پس از ارائه خدمات و حل مشکل پیش آمده رسیدی توسط امدادکاران به شما ارائه خواهد شد که در آن شرح دقیق فعالیت‌های انجام شده و هزینه نهایی و پرداختی شما ذکر شده است و شما می‌توانید این هزینه را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت کنید.
مشکل خودروی شما در مدت زمانی کوتاه و بدون اتلاف وقت رفع شده و می‌توانید به مسیر خود ادامه دهید.

 

مناطق و محلات تحت پوشش امداد خودرو ایجرود

تمامی مناطق و محلات در هر دو بخش شهرستان ایجرود تحت نظر امداد خودرو ایجرود بوده و تمامی هموطنان در هر نقطه از شهرستان ایجرود می‌توانند از تمامی خدمات امداد خودرو منوچهر بهرامی استفاده کنند.
بخشی از مناطق شهرستان ایجرود در هر دو بخش حلب و مرکزی عبارتند از:

آق بلاغ
اوچ تپه
باریک آب
بهمن
تازه کند
جوقین
چتز
خاکریز
خانقاه
سر آب
سعید آباد سفلی
سفید کمر
سعید آباد علیا
شور آب
قادرلو
شهرک
قراقیه
قره بلاغ
قره داغ
گلیجه
گنبد
هلیل آباد
یدی بلاغ
پاشاچای
صایین
حاج قشلاق
قوشچی
قوریه
قره سعید
احمد کندی
الاچمن
بیدگینه
چاپوق
قره درق
دور مشقان
شیوه
بیزین
دایدار علیا

سوالات متداول امداد خودرو ایجرود:

زمان رسید امداد کاران امداد خودرو ایجرود به محل شما و فاصله‌تان از اولین جایگاه امداد خودرو بستگی دارد اما هرگز نگران نباشید زیرا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل شما خواهند رساند و مشکل خودرویتان را به سرعت حل خواهند کرد.

بله امداد خودرو ایجرود در تمامی شرایط آب و هوایی خدمات خود را ارائه داده و در شرایط خاص آب و هوایی مانند بارش برف و باران شدید نیز خدمات و تجهیزات خاصی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

بله پس از اتمام فعالیت امدادکاران و دریافت رسید از ایشان می‌توانید هزینه برآورد شده و نهایی را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت کنید.

خیر تمامی خدمات امداد خودرو ایجرود برای تمامی خودروها با هر برند و ساخت هر کشوری که باشند قابل استفاده هستند.

 

بله تمامی خدمات گسترده امداد خودرو ایجرود در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایامی هفته حتی روزهای تعطیل نیز قابل استفاده هستند و شما تنها با یک تماس می‌توانید از این خدمات در محل استفاده کنید.

 

2 دیدگاه

  • برف پاک کن ماشینم خیلی بی دلیل امروز دیگه کار نکرد و تا جایی که خودم بررسی کردم مشکلی نبود چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

    • کار نکردن برف پاک کن ماشین دلایل متعددی می‌تواند داشته باشه که بهتر است به صورت کاملا دقیق بررسی و عیب‌یابی شود. از جمله این دلایل می‌توانیم به از کار افتادن موتور برف پاک کن و سوختن فیوز آن اشاره کنیم و اگر از ما می‌شنوید بهتر است عیب‌یابی خودرویتان را به تعمیرکاران خبره امداد خودرو زنجان بسپارید تا در مدت زمانی کوتاه مشکل آن را حل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *