امداد خودرو

امداد خودرو


فهرست مطالب صفحه

امداد خودرو زنجان تبریز

امداد خودروی محمود بهرامی  با اعتبار ترین شرکت‌ امداد خودروی بین راهی حد فاصل زنجان و تبریز می‌باشد. این شرکت، زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشور بوده و آماده خدمت رسانی به موقع و سریع به شما هم میهنان عزیز است.
همچنین همکاران ما در امداد خودرو زنجان تبریز به صورت 24 ساعته و با قیمت مصوب آماده ارائه خدمات خود می باشند.برای استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز میتوانید با شماره (09121410056) تماس بگیرید.

 

برای تماس با امداد خودرو محمود بهرامی شماره زیر را لمس کنید

طرف قرارداد رسمی با بنیاد تعاون نیروی انتظامی استان زنجان

شماره امداد خودرو زنجان تبریز چند است؟

تصور کنید شباهنگام در جاده زنجان تبریز در حال حرکت هستید و خدای ناکرده اتومبیل شما دچار مشکلی می شود، چنانچه قادر به ادامه دادن مسیر نیستید. از قضا به اینترنت هم دسترسی ندارید. جاده است و هزار و یک خطر!
حال متوجه ضرورت نگهداری و به خاطر سپردن شماره امداد خودروی زنجان تبریز می شوید! به امید این که هیچ مشکلی هیچ وقت برای شما پیش نیاید و در کمال صحت و سلامت سفر کنید.
اما در صورت بروز هر اتفاقی، ما آماده کمک رسانی به شما عزیزان هستیم.
شماره تماس امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز 09121410056 می‌باشد.
امداد خودرو زنجان تبریز 24 ساعت شبانه روز در حالت آماده باش برای خدمت به شما مسافرین گرامی می باشد. در تمامی ساعات شبانه روز، متخصصین امداد خودرو در شیفت خود آماده فعالیت می باشند و فقط منتظر تماس شما خواهند بود.

مسیر ها و مسافت زنجان تبریز

برای رسیدن به تبریز از زنجان دو مسیر وجود دارد که البته بیشتر استفاده مسافران و رانندگان عزیز از آزادراه زنجان تبریز تشکیل می شود و ناچارا باید از آن عبور کنید. تفاوت این دو مسیر در انتهای راه مشخص می شود. مسیر اول، پس از گذر از آزادراه زنجان تبریز و ورود به بزرگراه شهید کسایی و سپس ورود به شهر تبریز از طریق بزرگراه پاسداران مشخص می شود. راه دوم، در آزادراه، هنگامی که به بستان آباد رسیدید، باید وارد جاده بستان آباد-تبریز شوید و از این طریق به شهر برسید.
مسیر اول 307 کیلومتر طول دارد و به نسبت مسافت 298 کیلومتری مسیر دوم، کمی طولانی تر است. اما مزیت بزرگ آن این است که تمام مسیر آزادراه می باشد و با اطمینان خاطر می توانید راه را طی کنید.

❇️همیشه و همه جا میتوانید با شماره امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از عیب یابی رایگان بهره‎‌مند شوید❇️

امدادخودرو زنجان تبریز 24 ساعت شبانه روز

گاهی مواقع میزان و وسعت آسیب وارد شده به خودرو و نوع مشکل پیش آمده به گونه ای است که،  خدمات تعمیر خودرو در محل توسط امداد خودرو زنجان تبریز ممکن و میسر نخواهد بود. در چنین شرایطی نیاز به استفاده از ابزارات مکانیکی سنگین و خاصی جهت تعمیر و رفع مشکلات خودرو می باشد و از نظر زمانی نیز امکان ارائه خدمات در کنار جاده وجود ندارد. لذا پس از تماس با امداد خودرو زنجان تبریز24 ساعت شبانه و حضور متخصصین مجرب ما در محل حضور شما و بررسی شرایط و برآورد میزان آسیب، در صورت تمایل و تایید شما عزیزان، خودرو شما توسط تیم امداد خودرو زنجان تبریز به مرکز خدمات مکانیکی امداد خودرو زنجان منتقل می گردد که این انتقال به صورت کاملا رایگان خواهد بود. اما در صورت انتخاب مرکز دیگری جهت دریافت خدمات تعمیر و بازسازی خودرو توسط شخص شما عزیزان، هزینه انتقال خودرو آسیب دیده طبق نرخ مصوب اتحادیه و با ارائه فاکتور رسمی با بهترین شرایط ایمنی توسط خودروبر های مجموعه امداد خودرو زنجان اتوبان زنجان تبریز انجام می گردد

 
امداد خودرو زنجان تبریز 24 ساعت شبانه

خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو زنجان تبریز

 

حمل خودرو تصادفی در اتوبان زنجان تبریز

اگر به هر دلیلی، اعم از تصادف یا خرابی، خودروی شما از حرکت بایستد، باید آن را حمل کرد و به جایی دور از خطر و برای تعمیر برد. برای هرگونه ماشین شما، امداد خودروی زنجان تبریز، یدک کش متناسب با آن را دارد و کافی است که با ما تماس بگیرید.

 

❇️ اگر خودرو شما از در مسیر اتوبان زنجان قزوین دچار نقص فنی شده است، با مطالعه مقاله امداد خودرو  زنجان قزوین در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

امداد خودرو زنجان تبریز 24 ساعت شبانه

سایر خدمات قابل ارائه در امداد خودرو زنجان تبریز 

از دیگر خدمات این شرکت که هرکدام به نوبه خود بسیار مهم و حیاتی به شمار می روند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1. تعویض روغن و سایر مایعات مورد استفاده خودرو مثل واسکازین و ضدیخ
2. سرویس و تعمیر گیربکس
3. تعمیر، ریشارژ و تعویض باتری
4. انواع لوازم یدکی مرغوب برای انواع ماشین ها و تعویض و نصب در محل
5. تست دیاگ و بررسی مدارهای خودرو در محل
6. شستشوی انژکتور مخصوصا برای خودروهای گاز سوز
7. تعویض شمع و وایر ماشین
8. آپاراتی، پنچرگیری و تنظیم باد لاستیک های خودرو
9. رساندن انواع سوخت اعم از بنزین، بنزین سوپر، گازوئیل و گاز CNG
10. تعویض چراغ های جلو و عقب برای دید بیشتر و کاهش خطر در جاده

 
 
 
 
 

❇️اگرخودروی شما دچار ایراد فنی شده است میتوانید با مکانیک سیار زنجان جهت ارائه مشاوره رایگان تماس بگیرید ❇️

هزینه امداد خودرو زنجان تبریز چقدر است؟ 

مراقبت از هزینه‌ها در خدمات امداد خودرو یکی از نکات حیاتی برای رانندگان و مالکان خودروها است. متاسفانه، به دلیل تجربیات ناخوشایندی که افراد سودجو در مواقع اضطراری به افراد عزیز واگذار کرده‌اند، یکی از اولین سوالاتی که رانندگان با تماس به امداد خودرو در زنجان و تبریز مطرح می‌کنند، مربوط به هزینه خدمات است. در این راستا، لازم به ذکر است که همه خدمات ارائه شده توسط مجموعه امداد خودرو محمود بهرامی دارای دو عنصر هزینه‌ای هستند. بخش اول مرتبط با هزینه حق الزحمه متخصصان و تکنسین‌ها است که برای تعمیر خودرو در محل حاضر می‌شوند و این هزینه بر اساس تعرفه‌های اتحادیه و با ارائه فاکتور رسمی محاسبه می‌شود. بخش دوم مرتبط با قطعاتی است که برای تعمیر و بازسازی خودرو نیاز است. این قطعات نیز در صورت استفاده از آنها، از طریق فاکتورهای رسمی و قابل پیگیری ارائه می‌شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با تماس با امداد خودرو در زنجان و تبریز در تمام ساعات شبانه‌روز با تخصصی‌ترین کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.هزینه خدمات امدادی بسیار وابسته به نوع آن خدمات می باشند. قاعدتا هزینه تعویض قطعات جداگانه خواهند بود. اما بنا به نوع تعمیر، زمان صرف شده، سختی و تخصصی بودن کار، حمل خودرو به مسافت های مختلف هزینه های متفاوتی تعریف می شود.
تمامی این قیمت ها از سوی سازمان امداد خودرو به صورت مصوب تدوین و تعیین شده اند که هیچ شرکتی حق تخلف از آن را ندارد. در شرکت امداد خودروی زنجان تبریز محمود بهرامی، نازلترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها در بین تمامی رقبا را ملاحظه خواهید کرد.

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو سایپا زنجان  در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

حمل خودروی تصادفی

عوامل موثر بر میزان قیمت امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز

مقدار هزینه‌های خدمات ارائه شده توسط مجموعه امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز به شما عزیزان، بستگی به نوع خودرو و نیاز به قطعات یدکی و عوامل متعدد دیگر دارد. عواملی نظیر مدت زمان ارائه خدمات، فاصله محل اتومبیل معیوب از محدوده خدمت رسانی مجموعه و وسعت مشکل و خرابی در خودرو تأثیرگذار هستند. همه هزینه‌های دریافتی از توسط تکنسین‌های ما که دارای تجربه و تخصص هستند، کاملاً قابل پیگیری هستند و با ارائه فاکتور رسمی صورت می‌گیرند. در صورت وقوع حتی کوچکترین تخلف یا نقضی در این زمینه، شما می‌توانید با داشتن فاکتور رسمی به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرده و پیگیری لازم را انجام دهید. اگر نیاز به مشاوره در خصوص هزینه خدمات دارید، می‌توانید با تماس با امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید.

 
حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو زنجان تبریز

مراحل ارائه خدمت امداد خودرو محمود بهرامی در محور زنجان تبریز؟

1-خرابی ماشین

اگر به سلسله مراتب خدمات امداد خودرو بخواهیم پی ببریم، باید بدانیم که اولین مرحله خرابی یا تصادف در جاده مذکور است.

2- تماس با امداد خودرو 

سپس بعد از تماس با اپراتور امداد خودروی زنجان تبریز و گرفتن شرح حال توسط وی (یعنی مورد مشکل و نوع ماشین و موقعیت ایشان)، افراد متخصص به همراه خودروی امدادی مناسب و تجهیزات لازم، به سمت شخص در مشکل افتاده می شتابند.

3-تعمیر در محل یا انتقال به تعمیرگاه

هدف آن است که حتی الامکان در همان جا مشکل برطرف شود و مسافر محترم به راه خود ادامه دهد. اما در غیر این صورت، خودروی آسیب دیده توسط خودرو بر به نزدیکترین تعمیرگاه حمل می شود تا به صورت اساسی مداوا بر روی آن صورت گیرد.

نکات مهم در انتخاب خدمات امداد خودرو تبریز زنجان

قابلیت پوشش جغرافیایی

قبل از استفاده از خدمات امداد خودرو اطمینان حاصل کنید که خدمات این نمایندگی امداد خودرو در مناطق مختلف محورهای مواصلاتی زنجان تبریز فعالیت دارند و در هر نقطه از جاده منتهی به این دو شهر که باشید می‌توانند به شما کمک کنند.
امداد خودرو محمود بهرامی، معتبرترین نمایندگی امداد خودرو زنجان تبریز این اطمینان را به شما می‌دهد که در هر نقطه از مسیرهای منتهی به این دو شهر باشید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به شما خواهد رساند و پس از عیب یابی دقیق، مشکل خودروی شما را حل خواهند کرد.

زمان پاسخگویی

بسیار مهم است که تیم امداد خودرو در هر ساعتی و بلافاصله پس از دریافت و پاسخگویی به تماس‌تان به سرعت به موقعیت شما برسد و مشکل خودرویتان را رفع کند تا شما بتوانید با خیال راحت به سفر خود ادامه دهید.
کارشناسان امداد خودرو زنجان تبریز در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی شما بوده و تعمیرکاران ما نیز آماده خدمت رسانی در هر لحظه و هر موقعی مکانی به شما هستند.

تعرفه‌ها و هزینه‌ها

قطعا با مقایسه تعرفه‌ها و هزینه‌های مختلف خدمات امداد خودرو می‌توانید با اطمینان خاطر با نمایندگی امداد خودرو محمود بهرامی تماس گرفته و مطمئن باشید که خدماتی با کیفیتی بی‌نظیر و هزینه‌ای بسیار به‌صرفه و مناسب دریافت خواهید کرد و دیگر نگران هزینه اضافی که قرار بوده خودرویتان روی دستتان بگذارد نباشید و با آرامش به سفر خود ادامه دهید.

 

 

❇️در صورت نیاز به حمل خودرو میتوانید با یدک کش زنجان یا خودروبر زنجان تماس بگیرید❇️

خودروهای تحت پوشش امداد خودرو زنجان تبریز کدام است؟

شاید باورش برایتان سخت باشد اما خودروی شما ساخت هر کشور و با هر برندی که باشد می‌توانید از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز استفاده کنید، تمامی امدادکاران امداد خودرو زنجان تبریز می‌توانند تمامی خودروها را با بالاترین کیفیت تعمیر کرده و قطعات خراب شده خودرویتان را با قطعات اصلی و دارای گارانتی تعویض کنند.
از جمله خودروها می‌توانیم به تمامی خودروهای تولید شده در شرکت mvm، مزدا، نیسان، تویوتا، مدیران خودرو، کرمان موتور، بهمن موتور، زامیاد، نگین خودرو، پارس خودرو، ماموت خودرو، فردا موتورز، پرشیا خودرو، فولکس واگن، فورد، بی ام و، هوندا موتور، هیوندا، جنرال موتورز و … اشاره کنیم.
خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی ایران خودرو مانند: تارا، دنا، دنا پلاس، سورن، سورن پلاس، رانا، رانا پلاس، سمند SE، سمند ال ایکس، وانت آریسان ایکاپ، پژو ۲۰۰۸، پژو ۵۰۸، پژو ۳۰۱، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۷، پژو ۲۰۷ صندوق دار، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ اس دی، پژو پارس، پژو روآ و … نیز تحت پوشش امداد خودرو زنجان تبریز هستند.
هم‌چنین صاحبان خودروهای تولید شده توسط شرکت خودرو سازی سایپا مانند: پراید، تیبا، تیبا2، شاهین، کوییک، آریا، سهند، اطلس، ساینا و … نیز می‌توانند از خدمات گسترده و ارزشمند امداد خودرو زنجان تبریز و در هر نقطه از این مسیر مواصلاتی که هستند استفاده کنند.

مراحل استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز چیست؟

تنها با انجام چند مرحله ساده می‌توانید به راحتی از خدمات ارزشمند امداد خودرو اتوبان زنجان تبریز در هر نقطه از این مسیر که هستید استفاده کنید.

1-تماس با امداد خودرو زنجان تبریز:

همان‌طور که پیش از این نیز تاکید کردیم بهتر است که شماره امداد خودرو زنجان تبریز را همیشه به همراه داشته باشید و در صورت نیاز می‌توانید تنها با شماره گیری امداد خودرو محمود بهرامی مشکل خودرویتان را رفع کنید.

2-ارتباط با کارشناس و بیان دقیق مشکل:

پس از تماس و ارتباط با کارشناسان امداد خودرو محمود بهرامی بهتر است برای تسریع در روند کار مشکل پیش آمده را به صورت دقیق گزارش داده و در ادامه به سوالات کارشناسان ما نظیر به درستی پاسخ دهید تا امداد کاران سریعا به محل شما اعزام شده و بتوانند در مدت زمان کوتاهی شما را پیدا کنند.

3-انجام خدمات در محل و ارائه رسید:

پس از رسیدن امدادکاران به محل و انجام خدمات و رفع مشکل خودرو، رسیدی توسط آن‌ها ارائه خواهد شد که پس از بررسی و تایید می‌توانید هزینه برآورد شده را به صورت نقدی و یا آنلاین پرداخت نمایید.

مزایای خدمات امداد خودرو زنجان تبریز چیست؟

استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز مزایای بسیار ویژه‌ای دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

1-صرفه‌جویی در وقت

درتماس با امداد خودرو محمود بهرامی، شما نیازی به انتظار در جاده‌ها برای کمک دیگران نخواهید داشت و تیم امداد خودروی ما به سرعت به شما کمک خواهد کرد.

2-امنیت رانندگی

با به همراه داشتن شماره تماس خدمات امداد خودرو زنجان تبریز، همیشه در هنگام سفر و رانندگی احساس امنیت خواهید کرد زیرا می‌دانید که در صورت بروز مشکلات ناگهانی، کمک فوری در دسترس شماست.

3-کاهش هزینه‌های اجباری و ناگهانی

تعرفه‌های مناسب و قیمت‌های به‌صرفه که به جلوگیری از هزینه‌های ناگهانی برای تعمیرات خودرو منجر می‌شود از مزایای اصلی استفاده از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز می‌باشد.

 

در صورت نیاز به حمل خودرو سنگین میتوانید با جرثقیل زنجان تماس بگیرید

حمل خودروی تصادفی توسط امداد خودرو محمود بهرامی

❇️اگر خودرو شما از محصولات شرکت ایران خودرو میباشد، میبتوانید با مطالعه مقاله امداد خودرو ایران خودرو زنجان در خصوص عیب یابی خودرو اطلاعات  کسب کنید❇️

زمان کاری امداد خودرو زنجان تبریز محمود بهرامی

در تمامی طول سال، حتی روزهای تعطیل رسمی و در طی 24 ساعته شبانه روز، متخصصین زبده امداد خودرو زنجان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. بهترین کیفیت با  شفاف ترین هزینه ها. تمامی مراحل ارائه خدمات امدادی توسط متخصصین ما توسط مرکز مدیریت به طور کامل رصد شده و می توانید کاملا از کیفیت و هزینه های دریافتی تسط متخصصین اعزامی امداد خودرو زنجان اطمینان داشته باشید. ارائه فاکتور رسمی، استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز و همراهی شما عزیزان تا زمان آمادگی کامل خودرو و بازگشت شما عزیزان به جاده از وظایف و اولویت های مجموعه ماست. با امداد خودرو زنجان تبریز 24 ساعت شبانه تماس حاصل نمایید تا تجربه دریافت یک سرویس حرفه ای را به درصد تخفیف های مخصوص اولین خدمات، در بهترین شرایط با ما بدست آورید.

 

بله، سایت امداد خودرو زنجان محمود بهرامی به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما قرار دارد.

خیر، شماره تماس امداد خودرو زنجان در هر زمانی قابل استفاده است، برای دریافت خدمات تعمیر و نگهداری خودرو نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

بله، اعضای سایت امداد خودرو زنجان-بهرامی از تخفیفات و عروض ویژه و خدمات اولویت دار بهره‌مند می‌شوند.

 

برای محافظت از خودرو در برابر خطرات جاده‌ای، مراقبت و نگهداری منظم از خودرو خود را رعایت کنید و با استفاده از شماره امداد خودرو محمود بهرامی در صورت بروز خطرات و مشکلات فنی اقدام کنید.

24 دیدگاه

  • سلام
    مدتی پیش ماشینم توی خیابون خاموش شد و یه تعمیرکار اوردم گفت پمپ بنزینت سوخته و مبلغ زیادی ازم گرفت و عوضش کرد اما باز هم پریروز همون اتفاق افتاد به نظرتون مشکل اصلی از چیه؟

    • سلام
      بهتره در چنین مواقعی از تعمیرگاه‌هایی با افراد مجرب و دارای قطعات اصلی و با گارانتی استفاده کنید که در صورت بروز چنین مشکلی بتونن حلش کنن اما اصلا نگران نباشید هنوز هم دیر نیست اما به شرطی که به افراد مطمئن مراجعه کنید.میتونید با امداد خودرو زنجان تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید تا بهترین تعمیرکار براتی حل مشکل اعزام بشه.

    • سلام
      بله، امداد خودرو زنجان تبریز امکان تأمین قطعات یدکی را داراست و می‌تواند در مواقع اضطراری به شما کمک کند تا قطعات لازم برای تعمیرات خودرویتان را تأمین کنید.

    • سلام
      برای درخواست عضویت، می‌توانید به سایت یا دفتر مرکز امداد خودرو زنجان تبریز مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام را طی کنید.

  • آیا می‌توانم از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز بدون عضویت استفاده کنم؟

    • بله، شما می‌توانید در مواقع اضطراری از خدمات امداد خودرو زنجان تبریز بدون عضویت نیز استفاده کنید، اما عضویت می‌تواند باعث تسهیل و سرعت بیشتر در ارائه خدمات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها شود.

  • سلام ممنون از توضیحات خیلی خوبتون یه سوال دارم
    چراغ چک ماشینم خیلی روشن میشه با اینکه همه خرابی‌ها رو درست کردم و به چندتا تعمیرکار ماهر نشونش دادم اما بازم روشن میشه در حین حرکت مشکلش چیه؟

    • سلام
      چراغ چک ارتباط مستقیمی با بخش‌های الکترونیکی خودرو دارد و در صورت روشن شدن، اخطار خرابی در هر یک از بخش‌های الکترونیکی خودرو از جمله سنسورها را می‌دهد و باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل سریعا آن را به تعمیرگاهی مجرب برده تا با استفاده از دیاگ بتوانند مشکل آن را شناسایی و رفع نمایند

  • سلام و درود من این مدت خیلی زیاد چراغ‌های ماشینم میسوزه و عوضشون کردم اما بازم کم نور شدن چیکار باید کنم؟
    سلام و وقت بخیر

    • سلام و وقت بخیر
      سوختن یا کم نور شدن چراغ‌های خودرو می‌توانند به دلیل خرابی و ایجاد اختلال در موتور ماشین باشند و از دیگر دلایل این اتفاق می‌توانیم به نقص در اتصالات الکترونیکی، خراب شدن باطری، خراب شدن دینام و سیستم‌های برق خودرو اشاره کنیم که هر یک از این عوامل در صورت بی‌توجهی می‌توانند صدمات بدتری را به خودرو وارد کنند و یا در حین حرکت باعث ایست خودرو شوند و شما را گرفتار کنند پس بهتر است قبل از هر کاری خودرویتان را عیب یابی و تعمیر کنید.

  • مدتیه که هنگام استفاده ماشینم ریپ می‌زنه یا اصطلاحا پت پت می‌کنه با این که به تعمیرکاران بسیاری نشونش دادم اما هیچ کدوم نتونستن متوجه بشن که مشکلش چیه می‌خواستم ببینم که دلایل اصلی ریپ زدن خودرو چه چیزایی هست؟

    • درود و وقت بخیر
      برای عملکرد صحیح خودرو، سیستم سوخت و احتراق باید با یک دیگر به درستی کار کنند و یکی از دلایل اصلی ریپ زدن خودرو می‌تواند مربوط به همین عامل باشد.
      زمانی که سوخت و هوا در محفظه‌ی احتراق به درستی مخلوط نشوند نمی‌توانند عملکرد خوبی از خود نشان و همین موضوع باعث پت پت کردن خودرو یا اصطلاحا ریپ زدن آن می‌شود.
      از دیگر مهم‌ترین دلایل ریپ زدن خودرو می‌توان به خراب بودن مدار جرقه، مناسب نبودن نسبت مخلوط بنزین و هوا، وجود مشکل در سیلندرها، گرفتگی مسیر خروج دود، خراب بودن شمع‌ها، وائر و کوئل، تنظیم نبودن موتور و … نیز اشاره کنیم.

  • سلام وقتتون بخیر باشه امروز صبح احساس کردم دودی که از اگزوز اتومبیلم خارج میشه حالت عادی نداره و خیلی غیرمعموله می‌تونید راهنماییم کنید که چرا این اتفاق میفته؟

    • درود خدمت شما هموطن عزیز و وقت بخیر
      در حقیقت دودی که از اگزوز خودرو خارج می‌شود بیانگر مشکلات متنوعی است که بستگی به رنگ دود خارج شده دارد، به عنوان مثال دود آبی رنگی که از اگزوز خارج می‌شود می‌تواند نشان دهنده‌ی فرسودگی حلقه‌های پیستون و یا نشتی در مهر و موم سوپاپ باشد که باعث می‌شود روغن موتور به محفظه‌ی احتراق وارد شده و باعث احتراق همزمان روغن موتور با سوخت خودرو باشد یا در موارد دیگر دود سفید یا خاکستری نشان دهنده ایت است که مایع خنک کننده همراه با سوخت در حال احتراق است و در قسمتی از بلوک موتور، سرسیلندر و واشر سرسیلندر نشتی وجود دارد
      در زمان‌های دیگر دود سیاه و غلیظ می‌تواند ناشی از تولیدات احتراق باشد و با گرم شدن موتور برطرف شود اما در صورتی که این رنگ غیر معمول ادامه دار بوده و در مدت زمان زیادی از اگزوز خودرویتان خارج می‌شود ممکن است ناشی از ورود سوخت اضافه به سیلندرها و نبود هوای کافی یا عدم کارکرد صحیح سیستم جرقه زنی خودرو باشد که باعث شده سوخت به خوبی نسوزد و به همین دلیل بهتر است که برای عیب‌یابی خودرویتان به تعمیرگاه‌های مجهز و مجرب مراجعه کنید تا سیستم خودرویتان را به درستی بررسی کرده و مشکل آن را به صورت اساسی و در مدت زمانی کوتاه حل نمایند.

  • سلام ماشینم آب رادیاتورش زود به زود خالی میشه اما نمیتونم بفهمم مشکل از کدوم قسمتشه میشه راهنماییم کنید؟

    • سلام و وقت بخیر
      خرابی رادیاتور می‌تواند یکی از دلایل نشتی آب رادیاتور و کاهش آب آن باشد که در چنین مواقعی باید آن را عوض کرد اما کاهش آب رادیاتور می‌تواند به دلیل نشتی در سیستم اتصالات رادیاتور باشد که بهتر است خودرویتان را به تعمیرکارانی ماهر و کاربلد نشان دهید تا بتوانند با تکیه بر دانش و اطلاعات بالایشان، سیستم چرخه آب رادیاتور را بررسی کرده و بتوانند به صورت کاملا دقیق آن را عیب یابی و تعمیر کنند.

  • سلام هر سال ماشینم توی گرما جوش میاره و منو به دردسر میندازه و بخاطر همین امسال تصمیم گرفتم قبل از گرم شدن هوا مشکلاتی که مربوط به جوش آوردن ماشین میشه رو بررسی کنم و اگر ایرادی داره برطرفش کنم لطفا راهنمایی کنید؟

    • سلام و وقت بخیر
      جوش آوردن خودرو در گرما یکی از مشکلات رایج در خودروها بوده و اکثر رانندگان خودرو با آن مواجه شده‌اند.
      خرابی واتر پمپ، پایین بودن و کم بودن سطح مایع خنک کننده، خرابی ترموستات، گرفتگی و خرابی رادیاتور و … از جمله عوامل موثر در جوش آوردن خودرو هستند که با بررسی و رفع نقص هر یک از آن‌ها می‌توانید از جوش آوردن خودرویتان جلوگیری کنید.
      شاید چک کردن تمامی این موارد کمی وقت شما را بگیرد اما فراموش نکنید که جوش آوردن خودرو منجر به خرابی و صدمات شدید به پیستون‌ها، سوپاپ‌ها و یاتاقان شده و هر یک از این موارد می‌تواند هزینه زیادی را روی دستتان بگذارد پس بهتر است که این کار را پشت گوش نیندازید و در صورت کمبود وقت می‌توانید به راحتی از خدمات در محل امداد خودرو محمود بهرامی زنجان استفاده کرده و چک کردن سلامت قطعات و سیستم‌های خودرویتان را به امداد کاران ماهر و آموزش دیده ما بسپارید و با خیال راحت به کارهایتان برسید.

  • سلام وقت بخیر یه چند روزه که وقتی ماشینم خلاصه و داره درجا کار میکنه یهو یا خودش بیش از حد گاز میخوره یا اینقدر کند میشه که درجا ریپ میزنه و بعضی مواقع هم خاموش میشه اما هنوز فرصت نکردم ببرمش تعمیرگاه تا مشکلش رو حل کنن میخواستم ببینم برای درست کردن این مشکل هم میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟

    • سلام و درود
      با توجه به صحبت‌های شما و گزارش خرابی خودرو، می‌توان گفت که به احتمال زیاد این مشکل مربوط به خرابی سنسور دریچه گاز خودرویتان است که وظیفه ترکیب کردن سوخت و هوا را به مقدار مناسب با یک‌دیگر دارد و ناگفته نماند که این شرایط تنها یکی از نشانه‌های خرابی سنسور دریچه گاز است و برای تشخیض درست و اعلام صددرصد خرابی و مشکل خودرو باید سایر قسمت‌های آن نیز به خوبی بررسی شود و برای انجام این کار و عیب یابی خودتان می‌تواند در هر قسمت از استان زنجان که هستید، تنها با شماره گیری تلفن‌های امداد خودرو منوچهر بهرامی، از خدمات در محل این مرکز استفاده کرده و دیگر نگران کمبود وقت‌تان نیز نباشید.
      تمامی کارشناسان و تعمیرکاران خبره و کاربلد ما موظف هستند که سریعا خود را به محل شما رسانده و با استفاده از دستگاه‌های به روز و مجهز خودرویتان را به سرعت عیب یابی، و خرابی آن را نیز فورا تعمیر کنند.

  • سلام وقت بخیر یه چند روزه که وقتی ماشینم خلاصه و داره درجا کار میکنه یهو یا خودش بیش از حد گاز میخوره یا اینقدر کند میشه که درجا ریپ میزنه و بعضی مواقع هم خاموش میشه اما هنوز فرصت نکردم ببرمش تعمیرگاه تا مشکلش رو حل کنن میخواستم ببینم برای درست کردن این مشکل هم میتونم از خدمات شما استفاده کنم؟

    • سلام و درود
      با توجه به صحبت‌های شما و گزارش خرابی خودرو، می‌توان گفت که به احتمال زیاد این مشکل مربوط به خرابی سنسور دریچه گاز خودرویتان است که وظیفه ترکیب کردن سوخت و هوا را به مقدار مناسب با یک‌دیگر دارد و ناگفته نماند که این شرایط تنها یکی از نشانه‌های خرابی سنسور دریچه گاز است و برای تشخیض درست و اعلام صددرصد خرابی و مشکل خودرو باید سایر قسمت‌های آن نیز به خوبی بررسی شود و برای انجام این کار و عیب یابی خودتان می‌تواند در هر قسمت از استان زنجان که هستید، تنها با شماره گیری تلفن‌های امداد خودرو منوچهر بهرامی، از خدمات در محل این مرکز استفاده کرده و دیگر نگران کمبود وقت‌تان نیز نباشید.
      تمامی کارشناسان و تعمیرکاران خبره و کاربلد ما موظف هستند که سریعا خود را به محل شما رسانده و با استفاده از دستگاه‌های به روز و مجهز خودرویتان را به سرعت عیب یابی، و خرابی آن را نیز فورا تعمیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *